Asimetrik Aksilikler - Bölüm 19
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Her şeye rağmen hayatın realitesi karşısında buruklaşan çocuksu yüreklere ağlaşıyoruz. Ağladıkça bozulan görüntüler arasında gerçekliğini yitiren nesneler değere biniyor. Beş duyu organı gitgide ruhumuz üzerindeki hakimiyetini artırıyor. Yalanlar, sahtelikler, yapmacıklıklar mutlu ediyor. Sevindikçe seviyoruz. Sevdikçe bağlanıyoruz. Bağlandıkça yalana batıyoruz. Gerçekler karanlığın dibine olan yolculuğuna aralıksız devam ediyor. Trajik bir tiyatronun ilk perdesi kapanıyor. Tüm insanlık ayakta alkışlıyor. Cehalet bir kez daha mutluluk kavramının zeminini dolduruyor.
YORUMLAR
Gerçeküstü mizahın Beckett'ı namı diğer 'Hayal Kurdurucusu' uzunca bir aradan sonra yeni yazısıyla ve günün seçkisi ile aramızda. Öncelikle Hoşgeldin...
Yine yazın tüm koşturmacası, aksikilkleri, ne oldu ne olacak soruları ile okuru içine hapsetmiş bakıyorumda :)
En azında ben hapsoldum. Keyifle okudum.
Burnumda halıfleksin tozlu kokusu, başımda feci bir ağrı ve gözlerim kapandı kapanacak sigara içmiyorum ama uykuya giriş yapmanın tam zamanı...
Bu hikayenin içine sıkışmış haldeyiz sonumuz ne olacak acaba?
İstikrarlı ve bir o kadar etkili devam yazılarınızı okuyabilme temennisiyle....
Tebrikler.
Dili çok güzel, ve kalemi de sürükleyici yazarın.
Bunun içindir ki baştan okumak gerek seriyi.
Bazen görmek için güne düşmesi gerekiyor ne yazık ki.
Zaman olmuyor bazı vakitler ve sadece güne düşenleri okumakla yetiniyoruz.
Ama iyi ki düşmüş ve okudum.
Ellerine, kalemine sağlık...