...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
ÖYKÜMÜZ KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE...sAYGILARIMLa
YORUMLAR
Sevgili Kemal,
Son iki bölümü okuyamamıştım. Siteye uğrama fırsatım olmadığından. Ama takipteyim. Ayrıca seri yazıları beklemeden arka arkaya okumayı seviyorum. Kalemine sağlık arkadaşım.
TEBRİKLER
Sevgiler,
Billur T. Phelps tarafından 9/18/2014 11:56:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Bugünlerde siteyi iyi takip edemiyorum galiba ki, yazdıklarınızı görmemişim, Kemal Bey. Birinci bölümden itibaren okudum, bu bölüme hepsi için yazayım en iyisi: Beğeni ile okudum. Her bölüm biribirinden ilginçti. en ilginci de sanırım çeşitli nedenlerle evden uzaklaşan çocukların, kürkçü dükkanına can atarcasına dönüşleri...
Yorumlara katılıyorum: Roman tadında bir çalışma olmuş. Film izler gibi okudum. Kaleminize sağlık.
Tebrik ve selâm ile.
Kemnur
Bu dizinin ilk bölümünden başka okuyamamıştım bir de bu bölümünü okudum.
güzel bir oyun olacağa benziyor.
tebrikler Kemal Bey
saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bu dizinin ilk bölümünden başka okuyamamıştım bir de bu bölümünü okudum.
güzel bir oyun olacağa benziyor.
tebrikler Kemal Bey
saygımla
Kemnur
Kemnur
eski günlerdeki gibi ciddi bir performans artışı var siz de erbabım... gözüm uzunca zaman sizi arıyordu... sağlık sıhhat derken Allah'ın izniyle yine sizi yazıyor görmek inanın çok mutlu ediyor insanı...
saygıyla her daim...diyecek pek söz kalmıyor aslında... eserler en güzel sözler... yorum yapmak bile zül..
Kemnur
Gerçekten çok akıcı olmuş bu bölün.
Heyecanlı da olmuş bir bukle hani.
Merak ettim gerçekten,
alttaki depoda kaç paralık mal var acaba.
Büfeyi bedavaya kapatacak gibi gözüküyor.
Hadi bakalım.
gelecek bölümde göreceğiz neticeyi.
Neden bilmem,
o kokanayı da çok sevmedim.
Hiç işin içinde olmasaydı diye geçti içimden.