- 603 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIYAMET YAKIN MI
KIYAMET YAKIN MI?
Dini konuları işleyen kitaplarda Kuran da açık ve sarih olmayan kıyametin ne zaman meydana geleceği hakkında alametlerinin olduğuna işaret ederek tespitlerde bulunuluyor. Bu tespit edilenlerin bazıları son yıllarda ve hatta aylarda ülkemizde sanki oluşuyor gibi geliyor insana. Hatta bu işaretleri yaşıyoruz.
İşte kıyamet alametleri denilebilecek bu gibi tespitlerden en önemlilerinden bazılar:
1-Cehaletin artacağı ilme verilen değerin azalacağı.
2-Cahillerin başa geçeceği insan yığınlarına hükmedeceği.
3-Din görevini üslenenler hurafelerin hikâyelerin siyasetin adamları olacakları.
4-Âlimlerin itibarsızlaştırılacağı cahil kesimin baş tacı edileceği.
5-İnsan yığınlarının iktidarlarına verecekleri zararları önlemek için onlara basit ikramlarda bulunularak aldatılacağı.
6-Güven duyulacak itimat edilecek kimselerin azalacağı, efendi payesi verilen soytarıların çoğalacağı. İbadet diye bunların peşine takılıp gerçek imandan uzaklaşılacağı.
7-Devasa yapıların ve inşaatların hızla artacağı.
8-her yeni nesil kendinden öncekileri cehalet ve cahillikle suçlayacağı ama kendileri cehaletin kaynağı olacaklar.
9-Ülkede söz sahibi onlalar kötülüğün ve ahlaki çöküntünün öncüleri olular. Bu kötülükler halka yalanlarla yutturulmaya çalışılır.
10-Dindar zannedilen sayılan sevilen insanlar içinde inanç ve imanın zerresinin olmadığı görülür.
11-İnsanlar arası sevgi ve saygı bağı zayıflar. Yardımlaşma ortadan kalkar.
12-Önemli mevkilere gelenler lüks içinde yaşamaya başlarlar. Bu yaşantının ve servetin ana kaynağı sorgulanmaz.
13-Ülkede zina ve tecavüz olayları artar. İktidarı elinde bulunduranlar bu artışa çanak tutarlar. Ceza kanunlarındaki zinayı suç sayan maddeleri kanundan çıkartarak adeta teşvik ederler.
14-İnsanlar arasında cinayetler katliamlar zulüm artar ve fitne çoğalır.
15-Zalim ve zorbalar iktidar olur. Halka yapılan zulüm normal işlermiş haline dönüşür.
16-Dini ibadetlerde hurafeler ve hikâyeler iman ve inancın esası gibi gösterilir. Gerçek İslam’dan insanlar uzaklaştırılır.
17-Dinde olmayan Deccaller Mehtiler Ecüş Bücüşler evliyalar erenler efendiler yaratılır.
18-kadınlar saçma sapan acayip görünümlü baş bağlamaları yaratırlar. Acayip giyimler içinde rüküş kıyafetlere bürünürler. Bunu da din adına yaptıklarını zannederler.
19-Yalan dolan sahtekârlık hırsızlık hainlik ihanet devlet millet düşmanlıkları at başı yarış halinde insanlar arasında normalmiş gibi artar.
20-Yönetimi elinde bulunduranlar her konuda ve her konuşmalarında dinden imandan bahsederek siyasetlerine malzeme yaparlar. Bu konularda yalana sarılırlar. Gerçeklerden uzaklaşırlar.
21-Halk yaftalı ve ışıltılı yalancıların peşine takılır. Körü körüne biat ederler. Gerçekleri konuşanlardan kaçar hale gelirler.
22-İktidar olanlar cahillerin gerçekleri görmemeleri görüp de karşı koymamaları yüzünden rüşvet, yolsuzluk, hırsızlık ve suiistimal yaparak servetlerine servet katarlar. Bu işleyen çarkı gizlemek için her türlü hukuksuzluğu adaletsizliği uygularlar.
23-Halk üzerinde öyle bir baskı yaratılır ki korku rüzgârları estirilir. Adalet dağıtması gerekenler suçluları suçsuz suçsuzları suçlu yaparlar.
24-Cahillerin önemli mevkilere getirilenlerin liyakatsiz ve ehil olmayanların tüm yakınları zenginleştirilir. Halk kesimi borç batağına sokulur.
25-İktidar uğruna ülke insanlarının değerli hizmet vermiş olanları türlü bahaneler düzmece delillerle iktidar olanaklarını ellerinde tutanlarca zindanlara doldurulur. Cahiller ordusunun alkış tutmaları ile kuvvet ve destek bulanlarca baskı ve terör korku yaratılır.
İşte bu tespit edilenler ve edilemeyenler dikkate alındığında kıyamet denilen yok oluş ve sonucunda yeniden yaradılış günleri acaba yaklaştı mı? İşte zihinlerimizi kurcalayan bizleri düşünceye sevk eden bu tespitler kıyametin alametlerini mi oluşturuyor.
Bu olayların günümüzde bütün çıplaklığı ile yaşanır olması ülkemizde kıyametin yaklaşmış olduğunun aşikâr olduğu gerçeğini mi gösteriyor.
Durmuş Karabağlı
2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.