- 362 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
IZDIRAP NEHRİNDE YÜZMEK ...****
*** Ay uzaktan, temaşa edildikçe güzel... Girince içine bütün cazibesini kaybeder .
***En ağır ceza hapishane de yatmak değildir. Bir insanı kendi içinde hapsetmek en ağır cezadır.
*** Ne kadar profesyonel olursanız olun; sahnede kestiğiniz rollerde ki haliniz ve replikleriniz mükemmel olsa da nihayetinde yapmacıktır. Tabii haliniz ise sizi temsil eder.
*** Bir şeyin şeytani olup olmadığı kişisine göre değişir.
***Izdırap ırmağında yıkanmak,yüzmek ve kıyısına çıkabilmek tekamüldür.
***Acı çekileceği kesin kes belli istek ve arzularda ısrarcı olmak enayiliktir.
***Reenkarnasyon ; yaşarken çok hata yapan veya arzularına,isteklerine kavuşamayanların ikinci bir şans için sığındıkları,umdukları uydurmacadır.
***Bir güç var; lütuf ve armağanları ile deneyen. Ve bizler varız,aldanan !!!
***Her bakış davetiye değildir.
***Aldatmacalara,hile ve entrikalara dayalı ilişkilere zaman izin vermez.
***Mütevazilik,sevecenlik en mükemmel ilişkileri yaratır.
***Dünya’nın yüzünde takılı en büyük maske..Onun maskesi de düşecek bir gün elbette .
***O olur, bu olur ve bizler olan biten hiçbir şey yokmuş gibi yürümeye devam ederiz.
*** Şerefli insanları asla kukla yapamazsınız !!
*** Sanki hızlandı zaman ; yaşlandıkça .
*** Her taraf ; haset,kin,nefret,öfke duvarlı..Tırmanmak çabası duvarlara; yuvarlanarak.. Bir kuru kalabalık ; sanki sirk seyircisi..Giriş bedava, seyir beleş.. Yaşamak baştan aşağı tek perdelik kelek oğlu kelek !!!
*** Ne zaman istersen gel sığın kentime..Muhafazalı,güvenlidir ve korurum can siperane .
*** Al beni koynuna.. Başım omzunda.. Saçlarımı okşa.. Yorgunum !! Oku,üfle,uyut beni.
*** Boynumda ve omuz başlarımda yüklü bulutlar.. Öp bir bir ; dudağının dokunduğu yerde oluşsun yağmurlar ter ter !!!
** Yüreğinde kalan son sevgilerle gel..Yürüyelim yollarda ; parke taşlarından gelen seslerde öğrenelim ağlamayı.Kapanmış her yer; kepenkler çekili sevdalara.. Oturalım bir çeşme başında; bir yudum su avuçlarımız da..
***Bir sarmaşığın uzayışı gibiydi sevdamız..Daha baştan belliydi ne olacağı..Devam etti,büyüdükçe büyüdü,sardı bizi,bağladı sıkıca !!!
*** Her şeyin son demi belki de...Hadi son kez bir çay demle.. Ve koy demlice .
*** Yanı başım da dünya.. Uzansam tutacak gibi.
*** Artık dönüyorum düşlerime..Orada ikamet edeceğim.
*** Sen düşüncelerimde dölleneceksin .
*** Çok çiçek yolladım sağa sola; çiçek verdim ona buna .. Ama hiç çiçek vermediler ; balkonum da üç beş çiçek satın alınma.. Ama ölünce; yollarlar musalla taşıma .O da ayıp olmasın , adet yerini bulsun diye .
***Nefes alıp da yaşamamak; ensemde hissetmek ölümü soluk soluk..Nara atsam en kalabalıklar da, düşsem yere kalsam öyle yüz üstü sessiz .. Ve bir sala uzaklarda belli belirsiz..Umursanmaz ki .
***Bir atımlık barut ; hazır da, dom dom kurşunlu ..Elim her an tetikte !!!
*** Hıçkırıklarımı bırakırım sokak aralarına ; gece yarıları.. Bir bir toplayasın diye sabahları.
*** Ben sevgi konusunda tedbirliyim. Biri azalsa veya bitse; yedekliyim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.