O SES ..!
HAYAT NE TUHAF.. UZUN ZAMAN HASRET KALDIĞINIZ BİR SESE..BİR TELEFONUN UCUNDA KARŞILAŞABİLİYORSUNUZ…
HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ BİR ANDA NEFESİNİZİ TUTUP CEVAP VEREBİLİYORSUNUZ...
AKLINIZDA BİRİKTİRDİĞİNİZ TÜM KIZGINLIKLAR… İSYANLAR.. ÖFKELER.. HÜZÜNLER… HASRETLER.. ÖZLEMLER.. TEK BİR YUTKUNMAYLA UÇUP GİDEBİLİYOR..
BİRDENBİRE ÇIRILÇIPLAK KALMIŞ OLUYORSUNUZ.. SAVUNMASIZ KORUNMASIZ.. CÜMLESİZ.. KELİMESİZ…
ELİNİZDE OLMADAN SESİN BUĞUSUNA TESLİM OLUP… SARILIYORSUNUZ.. GÖNLÜNÜZE DEĞMESİNE.. İÇİNİZİ KUŞATMASINA… TÜM DUYDUĞUNUZ İSYANLARINIZI SUSTURMASINA.. ÖFKENİZİN MALUP OLMASINA… HÜZÜNLERİNİZİN DURULMASINA… HASRETİNİZİN DELİ KAHKAHALAR ATARAK.. BİLMİŞ BİLMİŞ KARŞINIZDA DURMASINA… ÖZLEMİNİZİN İÇİNİZİ SIZIM SIZIM SIZLATIP KENDİSİNİ HATIRLATMASINA….
TEK BİR YUTKUNMAYLA ELİNİZDE OLMADAN İZİN VEREBİLİYORSUNUZ…
ÜSTELİK TÜM BU KARMAŞAYI İÇİNİZDE YAŞARKEN SİZ… HANGİ ŞIKKIN GALİP GELECEĞİNİ BİLMEZKEN SİZ.. AĞLAMAKLA.. GÜLMEK ARASI BOCALAMALARINIZDA… SESİN SİZİ İTAM EDER GİBİ KONUŞMASI.. İÇİNİZDE KARA BİR DELİK AÇIP.. HEPSİNİ TARTOP EDİP İÇİNE ÇEKEBİLİYOR…. VE SİZ DELİ RÜZGARLARLA,TUFANLARLA ,YÜKSEK DALGALARLA.. CEBELLEŞTİĞİNİZİ ANLIYORSUNUZ…
HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ SESİN BÜYÜSÜ SARIP ALMIŞKEN TEKRAR SİZİ SİZDEN.. PÜR DİKKAT KESİLMİŞKEN TÜM DUYULARINIZ.. TEK BİR SÖZCÜK İÇİN ÇARPIP DURURKEN GÜMBÜRTÜLÜ KALBİNİZ…. BİR YANDAN KAFANIZDA DÖNÜP DURURKEN BEKLENTİ DOLU ÜMİTLERİNİZ… BİR BALON ŞİŞİRMİŞ GİBİ DERİN VE HIZLANMIŞKEN NEFES ALIŞLARINIZ… HEYECANLA DAHA BİR YAPIŞMIŞKEN SİZ TELEFONA.. DAHA İYİ DUYABİLMEK İÇİN KULAĞINIZI BASTIRMIŞKEN SESİN İÇİNDEN GELEN… SİZE DEĞEN KELİMELERE…!
GÖZÜNÜZDE KURDUĞUNUZ HAYALLER… DUDAKLARINIZDA BİLİNÇSİZ BİR ÖZLEM TEBESSÜMÜ YAPIŞIP KALMIŞKEN… GÖZLERİNİZ SABİT BİR NOKTADA MIHLANIP DURUYORKEN SİZ…
NERDEN GELDİĞİNİ BİR TÜRLÜ BİLEMEDİĞİNİZ BİR SICAKLIK KAPLAMIŞKEN TAMDA BEDENİNİZİ… ELLERİNİZ BUZ GİBİ.. YANAKLARINIZ ALEV TOPUNA DÖNÜŞMÜŞKEN TAM…
HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ SES SİZİ GAFİL AVLAR… TÜM HİSLERİNİZ AYAKLANMIŞ NEREYE DAĞILACAKLARINI BİLMEZKEN.. SİZ GÖZLE GÖREMEDİĞİNİZ BİR OKLA.. KALBİNİZİN EN BERRAK YERİNDEN VURULURSUNUZ…
ÖYLE BİR SAPLANIR Kİ… İŞTE O KARA DELİK ÇEKTİĞİ HİSLERİ BİRDEN BIRAKIP.. KARMAŞAYA NEDEN OLUR İÇİNİZDE…
KULAĞINIZDA DUYDUĞUNUZ SESİN ÖZLEMİNİZİ DUYMAMASI İÇİN DUDAKLARINIZI ISIRIP.. KIZGINLIĞA İPLERİNİZİ VERİRSİNİZ…
KIRGINLIĞA YENİK DÜŞÜP.. HÜZNÜN SİZİ TESLİM ALMASINA MÜSADE EDERSİNİZ…
VE BÖYLECE BEKLENTİNİZ SUSUZ KALMIŞLIĞI İLE KURUR ELİNİZDE OLMADAN.. ÜMİDİNİZ İÇİNİZDEKİ ÖFKELİ AÇLIK TARAFINDAN.. TEK LOKMADA KALKAR ORTADAN…
İŞTE TEK BİR SÖZCÜK UĞRUNA İÇİNİZDE NE VARSA FEDA EDERSİNİZ…
HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ O SES SADECE KENDİ GURURUYLA CEBELLEŞİRKEN.. BENCİLLİĞİYLE SİZE DEM VURURKEN..
SİZİN İÇİNİZDEKİ BU ANLIK SAVAŞTAN BİR HABER.. ÜSTÜ KAPALI SUÇLAYICI TONU TAKINMIŞKEN O SES..
SİZ GÖZÜNÜZDE BİR DAMLA.. HAYAL KIRIKLIĞI TARAFINDAN
ANSIZIN VURULUP … ÖLDÜRÜLMÜŞ KALBİNİZE AĞLARSINIZ……
14.11.2013
YORUMLAR
İşte tek bir sözcük uğruna içinizde ne varsa feda edersiniz.!
İşte sevmek böyle birşey.Sevilen haketmişmidir muamma haketmiş olsaydı özlemde olmazdı sanırım..
Son satırlar etkilerken hüzün kapladı azvean..
Güzel paylaşım..
Bu arada büyük harf yazıları okumuyorum. küçültseniz ve bende sizi okuyabilsem inanın çok sevinirim
bitişik ve büyuk oluşu gözlerimi yoruyor.
Sevgiler.