...
ÖYKÜMÜZ KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLa
YORUMLAR
Diğer bölümleri de okuyacağım ama bu bölüme bayıldım. Kemal bey biliyorsunuz kaleminizi okumaktan zevk duyarım. Geriye dönüp tekrar okuyacağım. Tebrik ediyorum. Saygıyla... ( Şu hikayenin içinden bir çıkabilirsem. Uzadıkça uzuyor:))
Kemnur
Başlangıç kurgum: 2'si kız,2'si oğlan dört çocuklu doğu kökenli bir aile batıda kente göç eder.Baba otoriter, antne sevecen, fakat baba gölgesinde.Kızlar ve büyük oğlan ev bütçesine katkı yapmak için birer işin ucundan tutarlar.Yıllar geçtikçe çalışan çocuklar kazandıkları ekonomik özgürlük yanında benliklerini geliştirirler ve babanın otoritesine kafa tutmaya başlarlar. Büyük erkek kardeş bir kantinnın de çalışmakta ve orada edindiği üniversiteli arkadaşlarının etkisinde modern bir genç olma uğraşındadır. Büyük kız çalıştığı mağazanın patronuyla bir yasak ilişkiye girer.Küçük kız kendi etnik yapısına uygun olan bir gence aşık olup evlenir. Küçük kardeş ise sporla ilişkisi sonucu bir özel kolejden kazandığı bursla liseyi bitirir ve üniversitede spor akademisine kaydolur.Fakat, küçük ablan getirdiği eniştenin fikirleri etkisinde bir terör örgütüne katılmayı tercih eder.Aile bireyleri tam anlamıyla darma dağınık ve ilişkisiz...
EVET, KURGUMUZUN BU NOKTAYA KADAR OLAN BÖLÜMÜ BİTTİ. ŞİMDİ GELDİK SONUÇ BÖLÜMÜNE. ORANIN KURGUSU DA HAZIR AMA YAZMAYIM İSTERSENİZ Kİ, SÜRPRİZ OLSUN. SAYGILAR
Yani,
şu hikayeyi yarıda kesmekten zevk alıyorsun kardeşim.
Devamı olacağına dair bir işaret de yok.
Bir sonraki yazıda, kaldığımız yerden devam edecek isek, hadi sitemlerimizi kısa keselim.
Yok,
burada bitti ise hikaye,
el insaf diyorum vallahi.
Bir parmak bal çalıyorsun insanın ağzına,
sonra da yalan dur diyorsun hani.
Şaka bir yana,
güzeldi yine yazdıkların.
Hayatın acı yönlerini anlatsa da.