- 454 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SÖZLER PUSULADIR .***
***Her birey kendine münhasırdır. Her olayda bir değildir. O itibarla; bireyi ve olayı genellemek hatadır."Bu da öyledir !!" ifadesi peşin hükümdür.Gerek peşin hükümlü ve gerekse her olayı ve bireyi aynı kefeye koymak telafisi imkansızlıkları doğurur.
*** dallarım da meyveler ; komşu bahçelere sarkmışlar !!!
*** Karşınızdakine talebi olmadığı surece; kendiliğinizden merhamet ve şefkatiniz gereği iyilik yapmaya kalkarsanız, öküz altında buzağı aranması olasıdır.
*** Yazılanlar hedefine ulaştığında; anlaşıldığında karşı tarafça; ne büyük haz kaplar insanın ruhunu..
***Sözler pusuladır.. İstikameti tayin ederler..
*** Sözler gayet net ve açıkken; ondan başka anlamlar çıkarmak karekterinde olanın açığa çıkma eylemidir.
*** sanki bir sevgi gibi; yüreği ısıtır bazen elemler !!!
***Bir patika yol gibi sevdalar.. Neresi yokuştur, nereden sonra başlar inişler ve nerede olur heyalanlar ; kimbilir !!!
Benimle kalmalısın
mecbursun buna
çünkü ben sendeyim
her şeyimi alansın
Sevdamı
sabrımı
özlemimi
onurumu
gururumu
canımı...
gidemezsin hiç bir yere
gitsen de
sendeyim
bilmelisin !!!.
*****
Dumanı tüter
yangınların
bende yanmışım
neden tütmez ki
yüreğim !!!
****
Bir perçem kalın kaşların üstü;
ve boyansa siyaha uzun saçları
çıkar aslında ortaya
bir muhteşem güzellik büstü !!!
*** Sana kullukla başladı yaşamım !!!
***Senin yüreğinde konaklamak bir ömür ..
*** Şarkılarım,şiirlerim,sözlerim benden önce ulaşır.. Yol açar ulaşmak için önüm sıra.. Anlasana !!!
*** İstihâredeyim geceleri...Deli divanelik benim ki ...Biliyorum ama sonu hayırlara vesileli..
***Su nasıl akarsa kendi içinde ve ulaştığında bile denizine .. Sende öyle akmaktasın içimde.. Ve birlikte akıp gideceğiz yaşamın kollarında !!
***Tutsağım kanatlarına.. Al beni; uçur sonsuzluklara !!!
*** Korkma düşlerimden, hayallerimden.. İstersen örteriz üstünü gecelerin karanlıkların da !!! Yer değiştiririm sözcüklere ve unuturum yaşadıklarımın suretini, olur biter işte !
***ezik,yanık,özlem dolu ezgiler var bu gece denizin derinliklerinde; ister gel şöyle yanıma;uzanalım birlikte kumsala yıldızlar sıvarken üstümüzü uykusuz bırakalım geceyi ve kulak verelim ezgilere !!!
**Bir saat imal etmeliyim kendime.. İstediğim gibi ilerleyen tik takları ile !!
***şu şehirlerin ; sokak ve caddelerinin başka başka kişilerin adı ile adlandırılması haksızlık sen varken !!! Bu şehir hep sensin .
***kağıtlara yayılır kalem ucunda düşünceler satır satır !!!
***gözlerinde okudum ben geleceği !!
*** Rüzgar.. Gölge.. Rüya.. Hayaller !!!Kovalamak,tutmaya çalışmak ikisini.. Ve yorgunluğun rüyalar da çırpınması.. Ve sanki hayallerin yerini alması sonrası..Bu döngülere sığınmak,sarılmak;gözlerim tavuk karası !!! ...
**" benim çok sevenim vardır !".."Tanıtılmaya,tanınmaya ihtiyacım yoktur !" ... Vay anam vay.. Kendi kendine gelin güveylik..Ve uzunca bir mağrur burun !!! Aslında o düşüncedekileri tanıtmak veya tanımaya çalışmak enayiliktir. Sevgi herkese lazım.. Var veya yok stok yapılmalı sevgiler. Hayat burun büyüterek değil sevgileri çoğaltarak daha güzeldir daima; unutmamak gerek !!!
***İki kişi bir araya gelir.. İş yok,güç yok.. Başlar üçüncü şahıs hakkında atıp tutmaya, paça sündürmeye.. Ve anlaşırlar uzun dedikodulardan sonra;ama iyi ama kötü. Teşhis konulmuş,ferman çıkmıştır kendilerince. Savcıda ,hakim de onlardır. Peki madem mahkeme var; seslensenize mübaşirinizle.. İki lafta üçüncü şahıs söylese ya !!! Tabi ki adalet yoktur işte. Adalet sizin temeliniz ya .. Mülk nerede ? Onun içinde sizin gibilere denir : " Hadi oradan be !!! "
Sen nasıl bir şeysin öyle
oku ,yaz,çiz ... yok!
söyle anlat
beste yap ,şiir yaz
şarkı ,türkü söyle... yok!
gözlerinin içine bak
işaret,işmar et .. yok !
anladım ben
seninki aptal ayağına yatmak...
ne yapayım yani
anlatmanın bir yolu var da
bu yaştan sonra
benim yapacak
inan ki halim yok..!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.