Duvar yazınız hk
Duvar yazınız ile ilgili yorum yapmak istedim.
Ben o insanlardan değilim, iş hayatım boyunca sadece 1 yıldır özgürce kendi paramı harcama fırsatı yakaladım, onuda çevremdeki ihtiyaç sahibi insanlarla paylaştım,sevginin parayla satın alınamayacağını çok iyi biliyorum. Sadece sevgi için dünya malını elimin tersi ile ittim, hayatımda bir kuruş para bile saklamadım, bir kuruşa muhtaç ettiler beni. Ama ben yine de sabır ettim.
Sonra bir hayal çıktı karşıma, o hayaldi ama gerçekten de sevdim ben onu. sevdim ama çok sevdim, ama karşılığı yoktu bu sevginin, bunu bildim duyana kadar yine de sevdim korkusuzca.
Duydun mu peki sevilmediğini hayır duymadım, duymak istemedim ki, hala üzülüyorum ona, çünkü en azından ben içimdekileri yüzüne konuşma fırsatı bulamasam da yazılara döktüm.
Ama o hiç konuşmadı benimle, hiç fırsat vermedi bana. sadece son gün kendisini taciz ettiğimi söyledi, sonra hak verdim ona, üzüldüm çok üzüldüm yaptıklarıma, ama yaptığım sevgim için mücadele etmekti. ben zorladıkça ona acı vermişim meğerse. ben onun hiç üzülmesini istemedim ki, varlığım rahatsız etmiş onu.
Sevgisine inandığımı sandım, ama korkarak gittim peşinden herşeye rağmen. Çünkü hayattan, kadınlardan intikam almak istiyordu sanki, olsun dedim ben onu seveyim o benden intikam alsın yeterki dedim.
İntikam aldın artık, bak güçsüz, yalnız ve işsizim artık. Ama bana sakın üzülme, ben yine iş bulurum kendime. çünkü ailem beni böyle yetiştirdi ne olursa olsun kendi ayaklarımın üzerinde durmak için, yorulduğumu hissediyorum artık, pes ediyorum hayata bazen, ama toparlayacağım kendimi. yine güçlü olacağım, ama bu sefer kimseye güvenmeyeceğim. açmayacağım hislerimi kimseye ve ümit vermeyeceğim hiçbir kimseye. Çünkü ruhum çok acıyor.
Ama Pes etmeyeceğim ben o hayali seni sevmekten, son sevdiğimde sen olacaksın bu hayatta. güzel bir iş bulacağım yine. yine kazanacağım kendi paramı, yine dağıtacağım ihtiyaç sahiplerine. bir kuruş yine saklamayacağım kendime.
Sen bana sevip sevmediğini söylemedin, iki arada bıraktın ya beni. Sevmeyeceğim senden başka kimseyi, güvenmeyeceğim başka kimseye.
Huzurevindeki Heybeli adalı Maria, Madam, Güzel Anne, Beyhan Teyze, Hüsnü Amca, Necati Amca, Mualla teyze hergün söylüyorlar beni sevdiklerini. Ben mutlu olamadım ama mutlu olmak isteyenlerden esirgemeyeceğim sevgimi ve yaşam enerjimi.
Ama yine de saygı duyuyorum sana, lütfen acı çekmeden yaşa. bunun için dua edeceğim her zaman sana.
Şimdi söz veriyorum sana, artık hiçbir şekilde taciz etmeyeceğim seni, seni sevdiğimi yazmayacağım hiçbir yere, senin gibi sessizliğe gömüleceğim. adını saklayacağım her zaman yüreğimde ve en derinlerde.
Özgürce yaz şiirlerini yorum yazmayacağım hiçbirine, açmayacağım, bakmayacağım bir daha bu sayfalara.
Bir hoşçakal diyemedim sana.
Şimdi sonkez gülümsüyorum ve dostça hoşçakal diyorum sana.
12.09.2014 12:53
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.