YORUMLAR
"Yazasım yok bu gece" fikrine ikna olmuş beynim, bedenime de hakim, ya bismillah diyip daldığım öyküler aleminde her durakta okuma molası vere vere gecenin tadını çıkarma bencilliğinden beis duymadan ilerliyor.
Hey, diyorum,ben bu adamı, Zait'i Sait'e evirme mücadelesinde kafası karışık bu adamı tanıyorum galiba?! İlk bölümdeki naifliğini semtin girdabında yitirmiş, sonrasında pek aceleci aşkın maviliğine balıklama dalmaya çalışan Sait'e,
-Koçum, diyorum. Lavukluk etme, kızı kaptım diye öğünme,ayağını denk al...Belli olmaz ileriki bölümlerde. Nihayetinde senin kaderin yazarın elinde ve gün doğmadan neler olur...diye de tamamlıyorum.
Daha da diyeceğim var, ama çizer bir yerimi diye korkarım...
yazarın kızmasını da göze alarak eleştirilerimi yazacağım, izninle öyküsatıcısı...
ki uzun zaman sonra okuduğum ilk seri öykü olduğunu düşünürsek, beğendiğim ortada ve yazarından daha fazlasını beklediğim. Ancak erolabi de biraz değinmiş. Bilmiyorum belki okuyucuyu sıkmamak için yazının gerçekçiliğin dışına çıkmasına da razısın. Ama bir okuyucu olarak benim tercihim bu yönde olmazdı. Yani olaylar biraz gerçeküstü bir şekilde hızlı ilerliyor. Bu kadar kızgın öyküdeki kız, kafasında sandalye kırmaya gidiyor Zait/Sait'in yanına ama birden onun çay teklifini kabul ediyor, e az ötede de sanıyorum evlenme teklifini kabul edecek. (ki bunlar tamamen dün serviste giderken okuyup da aklımda kalan kısımlar)
Kızma bana.. Sennn ve Küsss aynı kişi ama beklentisi biraz yüksek sadece, hepsi bu. ;)
Davidoff
küssssss, yavv senin ne güzel bi adın varmış da ben yeni fark etmişim.
Bu ZAİT'in öyküsü, adam da biraz telaşlı garibim. Çabuk yaz Davi diye tepem de bekliyy. Ne edem gardaş.
Ne karışıp karışıp duruyonuz yav. Yazıyım şunu da kurtulim.
Bırakın adam evlenecekse evlensin hoppaa.
Davidoff
Sanki daha önce kabadayı olmuş gibisin erolabi :)
İç sesim diyor haa, valla ben demiyorum kızma bak.
Dur hele.
Bekle de gör bakalım.
Sahi sen çorba içmiş miydin?
:)
erolabi
bir zamanlar bu yolları aşındırdık.
topuğa bastık..
mahalleye ferman astık...
Nejlaya racon kestik..
kodeste menemen yaptık..
dayak yedik....
dayak attık.
hanım ablalardan nasihat dinledik...
fitne fesat yapmadık...
maallenin namusuna yan bakanı şişledik..
hey gidi hey...
Davidoff
Dün gece yazılarınızı tek tek okudum.
Az sonra sayfanızın yorum konukluğuna geleceğim.
Umarım demli bir çayınız vardır. Teşekkür ederim Sn. Öztürk.
"kimsesizlerin kimsesiziyim kimsesizim
yalnızların yalnızıyım yalnızım
dertlilerin dertlisiyim dertliyim
aşıkların aşkıyım aşıkım
ismim mesut göbek adım bahtiyar
yıllarca hep böyle bildiniz siz
mesut bahtiyardan şarkılar dinlediniz"
Keşke Zait'in adı Mesut olsaydı...Değiştiremez misiniz? :)SAYGIYLA
► 3:36 www.youtube.com/watch?v=CrXJSdP6Tyg
kemnur tarafından 9/12/2014 4:03:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
yolladığınız lingten zeki müren çıktı karşıma
ben de öyle yan yan bakıp şarkı söyleyenlere kızarım çiznur.
ne de olsa ZAİT'in öyküsünü yazmışız. bana yan baktığını duysa gitti.
desem ki adam zaten gitti, o daha kötü.
baktım kenarda bizim hüsnü duruyor garibim. bırakır mısın sen avradı al sana, bak nası zayıfladı şimdi. daha sana da dönmez.
çal bakayım bir istanbul, öbür ZAİTLER'de lazım olacak. hemen başladı.
sen ara sıcağa devam et bu arada.
Kemnur
Kemnur
Hımm!!! Özel alanlara adım atılmak üzere.
Bakalım, kim kimi daha önce fethedecek. Bir sonraki bölüm beklenmekte.
:)
Davidoff
Sona an kaldı :)
Anları beklemek bazen kolay, bazen de zor gelir.
Teşekkür ederim Sevgili Billur.
Galiba,
bira hızlı akıyor hikaye.
Sanki tam tadına doyamıyoruz.
Bir yerlerde, güzel cümleleri gizlemiş galiba yazarımız hissi uyandı bende.
Söylenecek çok sözü söylemediler galiba kahramanlarımız.
Davidoff
Bazı öykülerin kaderi arkası yarınlar gibi olmak zorundadır BTH.
Üzerinden zaman geçerse,
içindeki kahramanları yazar kendi kalemi ile yok eder.
Fakat bazı öyküleri ise yaşatmak için ise beklemek gerek.
Onlar ne kadar beklerse, o kadar büyür.
Aşk her şeye kadirdir derler. Bakalım sait zait olabilecek mi tekrar. Güzel gidiyor bence bundan bir roman bile çıkar. Tebrikler değerli dsot yürek. Sevgilerimle.
Davidoff
Romanlar, saçı uzun bayanlara benzer.
Sıkılınca keser, öykü yaparlar...
:)
Davidoff
Bence önce ne kadar sevmesen bile, bir kaşık çorbayla başla ki, yemeğin tadı sana daha güzel gelsin.
Teşekkür ederim.
Bugün elekriklerin gidip gelme telaşından cevabı bile yanlış yere gönderdim.
:)
glenay
Çorba güzel, sevdiğim gibi, sıcak.
tebrikler yeniden,
selâmlar..