- 752 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İç Geçirmek Kadere III
En son 30 Ağustos’ta yazmışım arkadaş biri de çıkıp demiyor ki ne oldu Uğur nerdesin allooooo heeeyyy. Kaç yüz takipçi var sanırsın parayla satın aldım.
Şaka bir yana bende nerede kaldığımı unutmuşum döndüm baktım geçmişe gülümsedim ve kaldığım yerden devam ediyorum.
He bu arada geçen yazımla ilgili edebiyatdefteri.com sitesinden bir yazar arkadaşım yanlış yaptığımı bence herşeyi olduğu gibi anlatmam gerektiğini söylemişti. Belki de haklıydı. Aslında haklıydı ama o sıralarda ne ben bu yaşlardaydım ne de o durumu anlatacak durumdaydım sanırım. Ama yazar arkadaşıma selamlar ve teşekkürler.
Üniversite döneminde tabi ki herkes gibi kaderimi etkileyen veya tümüyle değiştiren olaylar olmuştur. Lakin çoğunu hatırlamıyorum. Başımdan geçen en büyük olay sanırım Ali diye bir arkadaşımın halı saha maçında kalecilik yaparken (ki ben ısrar ettim illa kalede dur falan diye) kafasını yere vurması ve dilinin boğazına kaçmasıydı. Onu öyle görünce yıkılmıştım neler denedik çıkaramadık dili boğazdan. Allah’tan yanımızda bilgili biri vardı ve çay kaşığı istedi ve Ali birazda olsa düzelmişti. Hastaneye götürdük bir gece kaldık. Sonuçta kardeşim gibi sevdiğim Ali düzeldi. Allah’a şükür. Ama bende etkisi kaldı. Artık futbol oynarken biraz daha sakindim. Önceden agresif oynayan ben şimdi faul yaptığım an rakip düşmesin diye tutan birine dönmüştüm.
Sanırım Ali’nin başına gelen olay bana iyi bir şey bırakmıştı bilemiyorum. Ama hala gözümün önüne gelir hatırladıkça.
Neyse lafı çok uzattık iyi geceler sevgili takip etmeyen takipçilerim.
Uğur İNCEKARA
Yazım Tarihi : 11 Eylül 2014
YORUMLAR
Valla,
bence futbolu ilerletmek, faulsüz oynamak ikinci planda kalmalı.
Önce,
ilk yardımı öğrenmeliyiz.
Dili içeri kaçan adamı nasıl kurtaracağız mesela?
Çok tembel ve cahiliz bu konuda.
Adam gibi ilk yardım eğitimi almıyoruz.
Kalp krizi geçirene, soda boğulana ne yapılır?
Sadece filmlerde seyrettiğimiz kadar bilgimiz.
Yok yok...
Bu işe el atmalıyız...