BİZ...
YALNIZ DOĞARIZ.. YÜZÜMÜZ ESKİLERİN TABİRİYLE KAŞIK KADARDIR.. KÜÇÜCÜK BEDENLERİMİZDE KÜÇÜK UZUVLARIMIZ VARDIR..
ŞEKİL ŞEKİL RENK RENK DOĞARIZ..BÜYÜDÜKÇE O MASUM İÇE DOKUNUR HALLERİMİZİ YİTİRİRİZ.. ZAMANLA FİKİRLERİMİZ, DÜŞÜNCELERİMİZ OLUŞUR.. SEVERİZ, SEVİLİRİZ, AŞIK OLUR TERK EDER, TERK EDİLİRİZ..ACIRIZ, ACITIRIZ, ÖFKEYİ, HIRSI, KİNİ, NEFRETİ ÖĞRENİRİZ.. KELİME DAĞARCIĞIMIZ GENİŞLER.. BUNU ÖFKE DOLU BİÇİMLERDE BAŞKALARINA YANSITIRIZ.. KALABALIKLARA GİRERİZ.. KALABALIKLARDAN ÇIKARIZ..BİRİLERİNİN HAYATLARINA ADIM ATAR.. BİRİLERİNİN HAYATLARIMIZDAN GİTMESİNE GÖZ YUMARIZ.. BAZEN AĞLARIZ.. BAZEN GÜLERİZ..GÖZLERİMİZ MUTLULUKLA PARLAR BAZEN..BAZENDE KARANLIK VE DONUK BAKARIZ.. HEP BİR ARAYIŞIMIZ VARDIR..HEP BİR BEKLENTİ KENDİMİZE İTİRAF EDEMEDİĞİMİZ..KAYIP GİDENLERİMİZ OLUR HAYATIMIZDAN..ARKALARINDAN ÜZÜLÜR.. YASA BOĞULURUZ.. KENDİMİZE HER EKLEDİĞİMİZ DUYGU BAŞKALAŞTIRIR BİZİ..
DİNLERİZ, KONUŞURUZ, BAĞIRIRIZ, SUSARIZ..BAZEN ZAMANSIZ YANLIŞ TESADÜFLERLE KARŞILAŞIRIZ.. YADA ZAMANINDA DOĞRU TESADÜFLERE RASTLARIZ.. GURURLU, KİBİRLİ, SEVECEN, MÜLAYİM, İYİ, KÖTÜ OLURUZ..
NİCE HATIRALARIMIZ OLUR.. NİCE ANILARIMIZ.. KİMİNE YANAR DERTLENİRİZ.. KİMİNE GÜLER EĞLENİRİZ..
GÜNÜ SEYREDERİZ.. GECEYİ SEYREDERİZ.. BAZEN FARKLI GÖRÜR FARKLILIĞI BİLİRİZ.. BAZENDE KÖR BAKAR ÖNÜMÜZÜ BİLE GÖRMEYİZ..
TAŞLIKTA, KALDIRIMDA, ASFALTTA, PATİKADA, KUMLUKTA YÜRÜRÜZ.. KİMİMİZ DÜŞER KALKMAZ.. KİMİMİZ DÜŞÜNCE KALKMAYIDA BİLİRİZ..
ÖZLERİZ, ÖZLENİRİZ, HASRETLİK, VUSLATLIK ÇEKERİZ.. BAZEN BİZ ÜZERİZ.. BAZEN DE BİZİ ÜZMELERİNE İZİN VERİRİZ..
EKERİZ, BİÇERİZ, ÜRETİRİZ, TÜKETİRİZ.. BAZIMIZ HEP ÇALIŞIR.. BAZIMIZ SADECE YERİZ.. HÜZNÜ, YALNIZLIĞI, TEK KALMAYI SEVERİZ, YADA KORKARIZ, PAYLAŞIRIZ.. BENZERLERİMİZİ BULUR.. AŞKLARIMIZI DA KENDİMİZ GİBİLERDEN SEÇERİZ.. SİLİNİP YİTMEMEK İÇİN UĞRAŞ VERİRİZ..DÜRÜSTLÜK DERİZ, SADAKAT DERİZ.. AMA ÇOĞUMUZ LAFTA SÖYLERİZ..
KISACASI BİLMEDİĞİMİZ BİR YOLDA YA GENİŞ.. YADA KISA ADIMLAR ATARAK İLERLERİZ..KALABALIKLAR İÇİNDE BÜYÜRÜZ.. YALNIZ DOĞDUĞUMUZ GİBİ YALNIZ ÖLECEĞİMİZİ DE BİLEREK NEFES ALIP VERİRİZ..
BİZ KİM’MİYİZ.... İNSANIZ..!!
09 / 09 / 2014
YORUMLAR
Valla ne demeli?
Hiç bir şey...
Zira,
tüm söyleneceği söylemiş yazıyı kaleme alan dostumuz.
Çok hoş bir şekilde resmimizi çizivermiş kelimelerle.
Ardı ardına dizilen her kelime, her cümle,
ilginç bir doğruyu serdi önümüze.
Her adımda bizler vardık.
İnsanlar...
Güzeldi...
Sadece,
siyah zemine beyaz yazı, üstelikle büyük harfle,
yordu az buçuk bakışlarımı.
Eeee!...
Şeker, gözleri rahat bırakmıyor ki.
Kalmadı eski maharetleri.