- 780 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Dağılmak
Bütün sermayesini tek bir ele yatırmış kumarbaz gibiyim ve o eli de kaybettim. İflas ettim. Tamamen dağılmama sadece bir adım kaldı. O adımı da atıp tamamen dağılmak, düşünmemek ve biraz rahatlamak istiyorum. Aklımın sağlıklı çalışan tek noktasını da kapatmadan rahat edeceğimi zannetmiyorum. Ama dağılırsam tekrar toparlanamam, bundan korkuyorum.
Hayatta bazı insanların dağılmaya hakkı vardır. Onlar dağılırlar, birileri onları toparlar. Dağılmak ve toparlanmak onlar için alışıldık bir durumdur. Bizimse öyle bir hakkımız yok. Biz hiç dağılmadık, hep toparlayan taraf olduk. Yanlış yapma hakkımız yoktu. Hep biraz fazla sorumluluk sahibiydik. Hatta en sorumsuz olduğumuz çocukluğumuz bile çocukça değildi.
Erbaylar yokuşundaki birahanenin önünde duran derbeder, saçı sakalı karışmış bir adam vardı. Bir süredir göremiyorum. Öldü mü acaba? Tipik bir alkolik gibi görünse de masum bir yüzü ve bakışı vardı. Ben genelde insanların yüzünün ruhunu yansıttığına inanırım. Sanırım o da dağılmış ve toparlanamamışlardan.
YORUMLAR
Hayatı toplum için.. statü için.. konum için... varlık için... aile için... onun için... bunun için yaşıyoruz zaten... ya kendimiz için ?... her birimiz bir kere geldiğimiz şu diyarda hep birilerini memnun mutlu mesut bahtiyar etmek için yaşıyoruz... sorumluluk sahibi olduğumuz şeyler dışında hayatımızı hep bu şekilde yaşıyoruz... ne tuhaf ki... bu dünya sadece bir seferlik yaşanıyor... bunu unutuyoruz...
Her birimiz yağmurun birikintileri gibi... dolar dolar.. taşmaya ramak kala bir şekil taşmamak için çabalarız... Belki bazen taşmak lazım... sonuçta içimizdeki kaplarında bir limiti var... çatlayıp sızıntı yapabilseler.. belki azar azar.. tüketirdik.. ama bu mümkün olmuyor pek... biritirip duruyoruz... bazen saçlamak.. bazen kendini bilmez olmak... bazen.. vurdumduymaz davranmak... bazen futursuz davranmak.. bazen kendini salmak... bazen çabalmamak olduğun yerde durmakta gerek belki... insanız.. herşeyi yüklenmemiz gerek diye bir kural yok... hiç birimiz kusursuz değiliz....!!