- 825 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İŞİD VE ÖTESİ ( 2 )
( En başta şunu yazmalıyım ki bu konuda uzman değilim ve yazımın akademik bir yönü de yok...basın yayından ve bilgi birikimi ile yazılmış bir yazıdır...hatası ile yanlışı ile eleştiriyede açıktır...saygılarımla..K.Haktan Türkeli)
__Önceki yazımda da idda ettiğim gibi bu örgütün temeli taa 2004 tarihinde Emperyalistler tarafından atılmış ’Terörist’ bir örgüttür.Bu örgütün kurulması İsrail Akademisyenleri tarafından uzun uzun tartışılarak MOSSAD/ın önüne konulmuş daha sonra CİA ikna edildikden sonra AKP/lilerin emri ile MİT in ortak planlamasıyla kurulmuştur.Önceki yazımda da değindiğim gibi belli bir süre Suriyeye karşı kullanılarak burdan belli bir sonuç alınamıyacağını gören desdekleğicileri İrak yönetimindeki önceden bilerek ŞİA ve Kürt gruplarına teslim edilen Irak yönetiminin dışındaki dışlananların doğal tepkisini de iyi kullanan El-Kaide örgütü toparlamış ve bu örgütü ele geçirmiştir...bu vesile ile iş cıyrığından çıkarark MOSSAD+CİA+MİT/in güdümünden çıkmış ve çoluk çocuk demeden ölüm ve katliamlar baş göstermiştir.Bu örgüte El-Kaide lideri Ayman el zahveri güçleride eklenince .....yani şavaş bilgi ve becerisi kanıtlanmış kişiler (Cecen-Filistin) deki gruplar...... iş ciddi bir boyut almış ve ele geçirdikleri yerlerde ’ŞERİAT’ kanunlarını uyguluyayınca Emperyalizmin ekmeğine iki defa yağ sürmüş oldular.(Burda buna şimdilik bir nokta koyarak,İrak işgalından önceki redikal yapılaşmaya ve şimdiki dama taşlarını tek tek yerine dizelim ki konu açıklığa kavuşsun )
___İran/ın Şengay/a gözlemci sıfatı ile bile olsa üyeliği ve bu şemsiye adı altında Nükleer reaktör santrallarının İsrail/e karşı tehtitliği,buna endeksli uzun menzilli silahların Hizbullah/a el altından verilme n/hoşluluğu,Mısır daki günden güne ’Kahır olsun ’İsrail diye gürlüğen ’MÜSLÜMAN KARDEŞLERİN’ yönetimi ele geçirme güç hale gelmesi,Mısırdaki İsrail/i tehdit eden tüneller, El-Kaide gibi redikal örgütlerin her gün mantar biter gibi birisinin kurularak belli bir güç haline gelmesi.....Ortadoğunun nufusunun üretgenliliği ve Ortadoğudaki (Dünyanın 3/1 enerji alanının ortadoğuda oluşu)
....öncesine göz atacak olursak...!
___Saddam/ın son zamanlarında gelişen Kürt (PKK gibi) gruplarına karşı Irak ajanlarının Kürt bölgelerinde molla ve şıhx/larla bu muhaliflere karşı örgütlediği ’Ansar al İslam’ adı altında bir örgütleme halı hazırda duruyordu....Irak işgalından sonra bu örgüte El-Kaide Zerkavi grubunun sızdığı veya ele geçirdiğini bile söylesek yeridir. bu örgüt isim değitirerek ’ CEMA’AT EL TAHVİD VEL CİHAT EL ANSAR’..bu streteji değişikliğine giderek İsrail/den ziyade İran ve onun kendisine silah olarak kullandığı ’ŞİA’cılığı Irakda ortadan kaldırarak yerine ’SÜNNÜ BİR İSLAM DEVLETİ’ kurdukdan sonra yeniden İsrail/e doğru hedef tesbit etmek.
___Bu grupları ’ Kendi tarafına çekerek ’ Yeniden hedefin İsrail/e çekilmesini arzuluyan Filistinli İmam ’EBU ENES EL ŞAMİ’ onun durmadan ileri sürdüğü ’Her kim ki allah yolunda gayrımüslümü öldürse Allah ona cehennemi yasak eder’ENFAL süre 12 Ayet
__Derken EBU MUSAB ZERKAVİ ABD nin İrak işgalına ve Şii yayılımcılığına, Kürt itifakına karşı ’SÜNNÜ BİR DEVLET’ kurmanın cihat/ı ile ’İŞİD’ kurulmuş oldu..
___Hani biz parentez içinde bu örgüt emperyalizmin iki türlü ekmeğine yağ sürüyor demişdik ya...yeniden ordan başlıyalım.
___Şimdi emperyalizmin bu oyundaki şifrelerini çözmek için 11 Eylüle dönelim ( Yine 11 eylül yaklaşıyor yaa..!)
__11 Eyllül dedin mi ilk Şiliye gitmemiz gerekir.11 Eylülün ilk temeli o tarihte atılmıştır..hafızamızı zorlayıp o tarihdeki şiliye bir göz atalım...Efendim sene 11 Eylül 1973 ,hatta ondan üç sene evvel yani 1970 deki seçimlerde sosyalizm zaferle çıkmış..tüm sosyalistler tek catı adayı ’ SALVADOR ALLENDE’ etrafında kenetlenmiş hükümete de tutarlı her fraksiyondan devrimciler yerleşmişti...bunların tutarlı icraatları karşısında emperyalizm çıkar dengeleri alt-üst olmuş ve buna karşı fahri oğlu Bülent Ecevite uygulanan Ekonomik amargonun aynısı o zaman Şiliye uygulanmış var ama yoklar...kuyruklar falan filan, buna karşı Salvador Allende de İMF/ye rest çekerek borç -morçumuz yok...güneydeki bakır madenlerin kamulaşdırılması, derken bankaların ve güven tazelerken yine sandıkdan zaferle çıkması Emperyalizmi ’DARBE YAPMAYA İTMİŞ’di..bilindiği gibi Agusto Pinochet isminde zorba bir genaral saraya saldırarak Pinocehet ve 500 devrimci öldürerek on binlerce tutuklu, yüzbinlerce sürgün ve fail-i mechul ve idamlar birbirini izlemişti....aradan altı sene geçiyor 11 Eylül saatı saatına derdest Haydar Saltuk paşayı ABD ayağına çağırıyor ...Bir sene müsade ediyorum yaa sosyalistler dize gelir veya darbe yaptırırm tarih 11 Eylül 1979 Türk sosyalistlerine mesaj veriliyor..... aradan bir sene geçiyor saat farkı çıktınmı ve darbe gece yapılıyor yine tarih 11(12) Eylül 1980 bu defa dünya sosyalistlerine bir mesaj veriyor.
__İkiz kuleler yerle bir...kordinat bilmiyen uçuş eğtimi almıyan bir kaç çoluk çocuk işi olmadığını aklı selim herkes bilir ortadoğuya saldırının zeminiydi....yine bir 11 Eylül 2004 bu defa dünya istihbaratlarına mesaj veriyor yine aynı seneryo ve yine ortadoğu
1)Ekmek yağı meselesine gelelim...;İŞİD meselesini bahane ederek İŞİD in içerisinde 3/2 zaten kendi adamları saldırıda kendi örgütlediklerini öldürerek kendi güçleri olan emperyalist güçlere katılacak...zamanla yönün Suriye/ye ve İran/a sıçraması bu planla oluşacak yamalı zayıf ve birbirleri ile çelişkili ülkecikler kurulacaktır.
2) Gelişen gençlik güçün belinin kırılması ve bununla talanın rahatca yapılmasının yolu açılacaktır.
Kadir Haktan TÜRKELİ
SNSTürk Kardeşler
Savaş Uysal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.