- 593 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
"mış" Gibi Duygular
Varlığı ile insanı yaşamı boyunca mutlu eden bir duygudur “SEVGİ” Saftır, doğaldır, tertemizdir. Eğer bu duyguya sahipsen, sabah uyandığında kendini kuşlar gibi cıvıl cıvıl hissedersin. İnsanlara gülümser, ağaçlara, kuşlara, taşlara selam verirsin. Kanın kaynar yerinde duramazsın. Adeta, o an kanatların çıkacak ve gökyüzünde özgürce uçacakmışsın gibi hissedersin. Ta ki “mış” gibi duygular bu hislerine dokununcaya kadar…
O kendi duyguların gibi saf ve temiz sandığın “mış” gibi duygulara kanıp, onların yalancı dünyasında sınır tanımadan dolaşırken, aniden gerçekler duvarına çarpıp gerçeği tüm çıplaklığı ile görmen an meselesidir. Çünkü hiçbir “mış” gibi duygu gerçek duygu gibi özel hissettirmez insana kendisini. Asıl kıyamet işte o zaman kopar. Dünyan başına yıkılır. Hayat durur. Sevi, umut, güven gibi tüm akraba duygular terk eder seni bir anda. “mış” gibi duyguların varlığını hissetmen değil seni yıkan. Asıl seni yıkan, kendine ait olan saf ve tertemiz duygularının belki bir daha gün yüzüne çıkmayacak olmasıdır.
Kim bilir, belki bu da doğanın bir kuralıdır. Geçmişte bunu yaşayanlar oldu, şu an yaşıyoruz ve gelecekte de yaşanmaya devam edecektir… 04.09.2014
Birkan ONAT
YORUMLAR
Bir örnek verseydin ya dostum.
Şu ''Miş'' gibi duygulara...
Sevginin tarifi güzeldi.