- 1716 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
TAVUK YOLUN KARŞISINA NİÇİN GEÇTİ ?
Bu Yazının – benim eklediğim iki cümle haricinde- tamamı alıntıdır.
Durum : Bir tavuk, bir yolda karşıya geçer.
Soru : Tavuk karşıya niçin geçer ?
CEVAPLAR:
A)YABANCILARIN BAKIŞ AÇISI
HİPOKRATES: Pankreasının aşırı salgısı yüzünden.
BUDA: Bu soruyu sormak, sizin kendi tavuk doğanızı inkar etmektir.
CHARLES DE GAULLE: Tavuk belki yolun karşısına geçti, ama otoyolun karşısına henüz geçmedi.
RENE DESCARTES: Yolun öbür tarafına geçmek için.
EFLATUN: İyiliği için, Gerçek, öteki taraftadır.
ARISTOTELES: Karşıya geçmek tavuğun doğasıdır.
KARL MARX: Tarihsel olarak tavuğun karşıya geçmesi kaçınılmazdı.
MARTIN LUTHER KING JR.: Tüm tavukların nedenini açıklamak zorunda kalmadan özgürce karşıya geçtikleri bir dünya düşlüyorum.
RICHARD M. NIXON: Tavuk karşıya geçmedi. Tekrar ediyorum, tavuk asla yolun karşısına geçmedi.
SIGMUND FREUD : Tavuğun karşıya geçmesiyle ilgilenmeniz, sizde güçlü bir cinsel güvensizlik duygusunu ele vermektedir.
EINSTEIN: Tavuğun yolun karşısına geçmesi ya da yolun tavuğun ayakları altında yer değiştirmesi, tümüyle sizin gösterdiğiniz referansa bağlıdır.
BILL CLINTON : Anayasa üzerine yemin ederim ki bu tavukla aramda hiçbir şey geçmemiştir.
GEORGE W. BUSH : Tavuğun bu yolda BM kararlarına rağmen cezalandırılmadan karşıya geçmesi, demokrasiye, özgürlüğe ve adalete kafa tutmaktır. Bu durum, yolu bizim çoktan bombalamış olmamız gerektiğini göstermektedir.
B)BİZİMKİLERİN BAKIŞ AÇISI
SÜLEYMAN DEMİREL: Tavuk geçmişse geçmiş, geçmemişse geçmemiştir.
TANSU ÇİLLER: Bu memleket için karşıya geçen tavuk da bizimdir, üstünden geçen traktör de bizimdir.
BÜLENT ARINÇ: Tavuğun karşıya geçmesi çok manidar
ABDULLAH GÜL: Hayır, bana böyle bir bilgi verilmedi ama karşıdan karşıya geçtiyse hükümet gereğini yapar.
MELİH GÖKÇEK:Biz ağaçları kesip yol yapmasaydık, tavuk nah karşıya geçerdi.
MUSTAFA SARIGÜL : O tavuğun düğün şahidi benim ...Annesinin cenazesine de katıldım
KEMAL KILIÇDAROĞLU: Bana güvenin tavuk karşıya geçmemiştir benim adım Kemal ...
YILMAZ ÖZDİL: Bir tavuk karşıya geçmiş...Kimin ülkesinde geçmiş...Beğenmedikleri Mustafa Kemal ’ in
FETHULLAH GÜLEN : Karşıya geçen de geçmeyen de o tavuğun belasını versin...Kümesine ateşler salsın
MUHARREM İNCE : O tavuğun yerine karşıya ben geçeceğim ...
DEVLET BAHÇELİ: Bir tavuk ortadaki yoldan 1 defa geçmiştir ...
Ne zaman geçmiştir 2014 … Topla : 2015…15 çıkar, kalanı elliye böl eder kırk. Al sana kırk milletvekili.
İLBER ORTAYLI : Karşıya geçen tavuk cahil...Bir defa bu tavuğun eğitimi nedir ...Kaç dil biliyor...
SEDA SAYAN : Günaf kıızzzz... Karşıya geçmiş...
YILDIZ TİLBE : Karşıya geçmiş biliyyooo musuuun ...
STV : Bir tavuk karşıya geçiyorsa iktidar dersaneleri neden kapatıyor...Bunu sormak lazım ...
GEZİ EYLEMCİSİ : Tavuk karşıya ekmek almak için geçmiştir #Diren tavuk.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN : Şunu açık seçik ifade edeyim ki... Bir zamanlar karşıya insan geçemiyordu ... Şimdi yapılan duble yollardan tavuklar bile geçiyor...
ZEKERİYA BEYAZ: Tavuğun karşıya geçmesi orucu bozmaz.
SELAHATTİN DEMİRTAŞ: Tabii ki demokratik özerklik için geçti. Çok yakında İmralı’daki tavuk da geçecek o yoldan. ( BUNU BEN EKLEDİM )
KEMAL SUNAL : Şimdi bu tavuk karşıya neden geçti, niçin geçti, nasıl geçti, bunu izaha gerek yok yürüdü karşıya geçti, ama geçmemişte olabilir, karşıya geçmişse geçmiştir, geçmemişse geçmemiştir, görünen yolun karşısı uzakta değildir, karşıya geçtide sonradan geçmedi mi dedik, bunlar bir takım uydurma laflardır, sahi yaa tavuk karşıya neden geçti, kim geçirdi ulan tavuğu karşıya. okuulll, yolll , tapuu…
BEN: O anasını ( biip biiip ) min tavuğu sabah sabah başka iş bulamamış mı? O kadar söyledik ben kahvaltımı yapıp üzerine sigaramı içmeden o yoldan kimse geçmeyecek diye..
YORUMLAR
Bir tarafta yazı bir tarafta şiir maşallah demek geldi içimdenSami hocam,saygılar,selamlar.
sami biberoğulları
Evet bu gün ilham perisi hep bana çalıştı. Sağ olsun var olsun.
Selam ve sevgilerimle.
Banka reklamındaki tavuk mu bu? Eğer oysa yoldan karşıya geçmemiştir, faizi hesabımıza geçirmiştir. (edepli yazmak için zorlandım, başardım ama.) :)))
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Bu taraftan geçen hep moruklar,karşıya geçeyim de işler açılır..
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgiler.
Hocam,
anladığımız kadarı ile,
bu akşam yemekte tavuk yahni var sizin evde.
Yoksa,
sabahın köründe böyle takılıp kalmazdın sen tavuğa.
Seçtiğin fotoğraftaki de,
bayağı besili imiş ha...
Kartlık durumu hakkında yorum yapamayacağım.
Onu,
pişiren ve yiyenlere soracağız.
Artık,
bu konuda da güzel bir yazı bekliyoruz sizden.
Laf aramızda,
siz de olmasanız,
tebessüm etmeyi unutacağız sayfada.
sami biberoğulları
Gerçekten de akşama evde tavuk vardı. Yahni olmasa da)))))))))
Ama ilham o tavuktan gelmedi. Zaten yazı da bana ait değil. Facede tesadüfen gördüm. Tam bana göre dedim ve paylaştım.
Selam ve sevgilerimle.
İlhan Kemal: ''Geçti'' dedi, ''şuradaki tavuk karşıdan karşıya geçti. Üzerinden de tek bir araba bile geçmedi.'' Ona inanmayarak baktım. Tavuk gerçekten geçmişti.
Orhan Pamuk: O gün tavuğun karşıdan karşiya geçtiği günmüş; bilmiyordum.
Saygılarımla.
İlhan Kemal tarafından 9/4/2014 10:49:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.