- 1776 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Cam Fanus….
Birisi bana cam fanusta mı büyüdün sen dedi…..nasıl yani nasıl? ne demek bu? o an çok kızdım ..öfke sardı ruhumu..ne yani benim sıkıntım yok muydu hiç..?şu yaşa geldim de hiç mi acı çekmedim…?hiç mi sıkıntı yaşamadım..?aklıma SIkıntılarım ..çaresizliklerim ..aldatmalar…şaşkınlıklarım ..hayalkırıklıklarım.. isyanlarım geldi….dolandılar bir süre beynimin içinde….cam fanus ha….hımmmm….içimden bilmiyorsun dedim bilmiyorsunnn…neler yaşadım nelerrr… beni çarptı çarptı yere vurdu hayat… Parçalanmış resmin parçalarını kaç kere tekrardan yapıştırdım… kaç kere düştü yine yerlere ….yapışacak parçalar bile iyice küçüldü şeklini şemalini kaybetti..kaç kere kaç kere dedim…kendime dedim …..içime ………bir Dakka ya…..cam fanus ha…..hımmm….sonra başladım düşünmeye…..olabilir mi acaba…..?olabilir mi? ..benim resimlerim basit ve küçük mü ki çok ..?yapıştır ..biraz idare et…..sonra tekrar kırılsın ama fanusta olan birinin resimleri ne kadar kırılabilir ve tekrardan onarılabilirse … yani ne kadar olabilirse o kadar işte…demek öyle ha….ağır geldi …yok canım dedim ciddi ciddi…isyan ettim yine de içimden ….hayırrrr..dedim hayırrr..bilmiyorsunnn……ama bu söz zihnimi meşgul etmeye de başladı..bir de bana senin daha pişmen de gerekir dedi..ne yani ben ham mıyım daha…?daha ne kadar pişebilirim ki…?yanıp gittiğim çok oldu..Anka kuşuna döndük bile kaç kere …ah dedim ah bilmiyorsun…neler çektim ben nelerrr….ama tuhaf bir durum bu..ikilem yaşıyorum işte…..diğer yandan da acabalar başladı ….bak şimdi yaaaa…doğru olabilir mi?kimbilir… belki fanustasın hala …hep fanustaydın belki de…. senin acı sıkıntı çaresizlik dediklerin ne kadar da basit….belki de ne kadar küçük …kıyas kabul etmez….hımmmm….herkes kendi acısının sıkıntısının en kötüsü olduğunu düşünür dedim kendi kendime… belki de o yanlış ….o sadece dışını görüyor..derinliğine göremiyor…göstermiyorsun zaten sen..maskelerin çeşit çeşit..bu da bir tür savunma mekanizması belki de..kimbilir?tam bilinemez ki insanlar neler yaşıyor.. neler yaşadı..çok mutlu çok neşeli de görüntü verir bazıları içi hep kan ağlasa da..…bazıları ise hep acılıdır hep hüzünlüdür …acıdan beslenir pek bir acı filan yaşamamış olsa da…ama diyorum …ama bir terazisi olsa bunun… seninkiyle benimkini tartsak…acaba ..acaba….öff…..velhasıl kafam karışık….acabalar çok ağır gelmeye başladı….tadı tuzu kaçtı yemeğin…zevki kaçtı denizin dalgasının…..ağaçtaki siyah dutun….eriğin….çikolatalı kekin….. soluk bir gri ve sisler içinde mükemmel görünen Midillinin …batan güneşin yaktığı kırmızı denizin……boşluk ……hiçlik duygusu……pöfffffff.....cam fanus ha…cam fanus diyor dolu dolu ve de pişmelisin sen……….düşünmeliyim……….düşünmeliyim……..ve de……çözmeliyim.ÇÖZÜLMELİ…..
YORUMLAR
arkadaşım ,
herkes dediğin gibi benim derdim en büyük der.
fakat bu güne kadar benim sevincim en büyük bundan büyük olamaz diyeni görmedim...
aslında hepimiz bir nebzede olsa fanusta değilmiyiz.?
en azından geçen ay anneler gününde altı şehit verdik karşı taraftaki anneleri düşünürsek ...şimdi düşünelim biz mi fanuştayız acılarımızla yoksa o acılı ANALAR MI?!!!
güzel bir konu ders almamız gerekiyor... eline sağlık...