BEN ERKEK OLSAYDIM…
GEÇEN GÜN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDEN KONUŞURKEN AKLIMA BU GELDİ.. BEN ERKEK OLSAYDIM NASIL BİRİ OLURDUM…!
ÇOK YAKIŞIKLI OLMAK İSTEMEZDİM… YAKIŞIKLILIK BAŞA BELA ÇÜNKÜ.. AMA KARİZMATİK BİR ERKEK OLMAYI İSTERDİM… OTURMASINI KALKMASINI BİLEN.. KARŞINDAKİ KADINLARI HAYRAN BIRAKAN.. VE HATTA DİBİ DÜŞEN KADINLAR..
ASLA BIYIK BIRAKMAZDIM.. TİPİME YAKIŞMAZ.. HEM KADINLARDA PEK HOŞLANMAZ.. GERÇİ ZEVK MESELESİ ELBETTE.. BEĞENEN KADIN DA VAR TABİKİ..
ASLA KOT PANTALONUN ALTINA KLASİK AYAKKABI GİYMEZDİM… GİYİMİME ÖZEN GÖSTERİRDİM.. YERİNE GÖRE GİYİNİRDİM… TAKIM ELBİSE GAYET HOŞ OLURDU MESELA…ÖYLE ATMASYON NE BULURSAM GEÇİRMEZDİM ÜSTÜME…
BEN ERKEK OLSAYDIM SEÇİCİ OLURDUM… ESMER YADA SARIŞIN VEYA KIZIL.. OLMADI KUMRALLA TAKILIP KALMAZ…BANA UYGUN USTURUPLU KADINLARI SEÇERDİM.. ÖYLE BU İLİŞKİ NEREYE GİDİYOR TARZI KADINLARDAN UZAK DURURDUM …….(MAAZALLAH)
BİRDE BÜYÜMEYEN KADINLAR VARDIR… ONLARLADA OLMAZDIM… ÇOCUK GİBİ KONUŞANLAR…
KAZIK KADAR OLMUŞ AĞZINI BÜZE BÜZE KONUŞUR… ( AMA LÜTFEEENN ANNEME SÖYLERİMMM ) ÇOCUK TAKLİTİ YAPIP KENDİLERİNİ SEVİMLİ SANIRLAR….
18 AY YALNIZ KALSAM YİNEDE BU KADINLARDAN UZAK DURURDUM…
AKILLI OLDUĞUNU SÖYLEYEN KADINLARIDA TERCİH ETMEZDİM.. NEDEN DERSENİZ.. AKILLI KADIN AKILLI OLDUĞUNU SÖYLEMEZ… REKLAMA İHTİYACI YOKTUR..
REKLAM PANOSU GİBİ DOLAŞAN KADINLARIDA TERCİH ETMEZDİM…ÇÜNKÜ EVLENDİKTEN SONRA AMPUL PATLADIMI.. PANONUN IŞIKLARI SÖNER.. SENDE EL ELDE BAŞ BAŞTA KALAKALIRSIN.. ANAM BEN NE YAPTIM DİYE…
ÖRNEĞİN NE BULURSA TAKIP TAKIŞTIRAN.. SÜRÜP SÜRÜŞTÜREN… VEYA SEKS BÖCEĞİ GİBİ NESİ VAR NESİ YOK ULU ORTA GEZİNEN…HIRÇIN VE KAPRİSLİ OLANLARI.. İÇ VE DIŞ ÇATIŞMALARIYLA HALA UĞRAŞANLARI…HEPSİNDEN UZAK DURURDUM…
ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ Kİ KADIN KALMADI… İŞTE ERKEK OLSAYDIM SEÇİCİLİĞİM BURDA OLURDU…
AKLINI SÖZDE DEĞİL… ÖZDE YANSITANI.. MAKYAJI KARARINDA YAPANI.. YA AKARSA DEMEDEN BENİMLE YAĞMUR ALTINDA DOLAŞANI.. NEREDE NE GİYEBİLECEĞİNİ BİLİP.. YAKIŞANI.. YAKIŞTIRANI… EZBER CÜMLELERLE DEĞİL.. KENDİ CÜMLELERİNİ KURUP YERLİ YERİNDE KONUŞANI… İÇİNDEKİ ÇOCUĞU ÖLDÜRMEMİŞ… FAKAT YERİNDE VE ZAMANINDA ORTAYA ÇIKARABİLENİ… VE KENDİNE YADA BAŞKALARINA DEĞİL… SADECE BANA GÜZELİ…AMA EN ÇOKTA ÖZ SAYGISI OLAN.. SEVGİYİ.. SAYGIYI.. ŞEFKATİ İÇİNDE BESLEYENİ TERCİH EDERDİM…
BEN ERKEK OLSAYDIM… SEVDİĞİM KADIN DOLABININ KAPISINI AÇTIĞINDA.. SEN HER HALİNLE GÜZELSİN YAZISIYLA KARŞILAŞIRDI… ONU AĞLATMAZDIM.. EĞER AĞLIYORSA VE SEBEP BENSEM ONU GÜLDÜRMEK İÇİN UĞRAŞIR GÖNLÜNÜ ALIR GÖĞSÜME BASTIRIRDIM…
SORUNLARIMIZ OLDUĞUNU SÖYLEYİP KESİP ATMAK YERİNE… BİRLİKTE ÇÖZECEĞİZ DER.. TATLI TATLI KONUŞURDUM…
KALBİNİ PARAMPARÇA EDECEĞİMİ BİLMEME RAĞMEN.. ONU KANDIRMAK YERİNE… KARŞISINA GEÇER DELİKANLI GİBİ DOĞRULARI SÖYLERDİM… KENDİM OLUR.. OYNAMAZDIM….
BEN ERKEK OLSAYDIM… KÜFÜR ETMEZ.. NE KENDİ ANAMA.. NEDE BAŞKASININ ANASINA SÖVMEZ.. SÖVDÜRMEZDİM… OLUR OLMADIK AN VE ZAMANLARDA SIRF HIRSIMI ALMAK İÇİN KAVGA GÜRÜLTÜ ÇIKARMAZ… EDEPLİ VE EFENDİCE DAVRANIRDIM… AMA KAVGA ETMEM ÇOKTA GEREKLİYSE EĞER.. EHH MECBURİYETTEN DALARDIM…. ARTIK HEM DAYAK YER.. HEMDE DÖVEBİLİRSEM DÖVERDİM… AMA ASLA VE ASLA HİÇ BİR KADINA EL KALDIRMAZDIM… CANINI YAKMAZDIM….
BEN ERKEK OLSAYDIM.. OLUR OLMADIK YERDE HACET GİDERMEK İÇİN ÇABALAMAZ… ADAM GİBİ ( BURDA ADAM BEN OLUYORUM ) BENZİNCİ OLUR.. UMUMA AÇIK WCLER OLUR.. BUNLARDA RAHATLAMAYI SEÇERDİM… SAĞDAN SOLDAN GEÇEN KADINLARI GÖRDÜMMÜ…MALAK GİBİ BAKIP KALMAZ.. LAF ATMAK İÇİNDE HİİÇ UĞRAŞMAZ USTURUBUMUDA BOZMAZDIM.. ( HEM ONLAR BANA BAKSIN HİÇ İŞİM OLMAZ… O KADAR KARİZMAYIZ DEDİK )
YENİ VEYA ESKİ HİÇ BİR İLİŞKİMİ.. ULU ORTA ARKADAŞLARIMA ANLATMAZ.. KENDİME SAKLAR.. ADABI MUAŞERETE UYARDIM.. (ERKEK OLMAK BUNU GEREKTİRİR)… BİRİNDEN HOŞLANIYORMUŞ GİBİ YAPIP GÖNÜL EĞLENDİRİP.. DURUM CİDDİYETE BİNİNCE ORTALIKTAN SIVIŞMAZDIM…
BEN ERKEK OLSAYDIM..HAYATTAN VE MÜCADELEDEN YILMAZ.. SORUMLULUKLARIMI ELİMDEN GELDİĞİNCE YERİNE GETİRİR… AİLEMİ EL ÜSTÜNDE TUTAR.. ANNE BABAMA SAYGIDA KUSUR ETMEZDİM… ÖMRÜMÜ ABUDİK GUBİDİK ŞEYLERLE GEÇİRMEZ.. KENDİME BİR YOL BELİRLER.. VE O YOLDA AZİMLE ÇABALAR YÜRÜRDÜM…
YOK O ARABA BMW Mİ.. YOK BU MERCEDES Mİ… ANAA O MOTOR BENDE OLACAK HACIII OF Kİ OOFF.. DİYE BOŞ HAYALLERE KAPILMAZ… ELALEMİN BİNDİĞİNE AĞIZIMIN SUYUNU AKITACAĞIMA.. ÇABALAYIP KENDİ ARABAMI ALMAK İÇİN UĞRAŞ VERİRDİM…( HEM NEDEMİŞLER.. ZENGİNİN MALI.. ZÜĞÜRTÜN ÇENESİNİ YORARMIŞ) BENİM OLSUN… ÇAMURDAN OLSUN HESABI…
BEN ERKEK OLSAYDIM.. FUTBOL MAÇINA GİDİP. VEYA TV DEN . 90 DK.. 11 KİŞİNİN TOPUN PEŞİNDE DELİLER GİBİ KOŞMASINI SÜREKLİ ARKADAŞLARIMLA YADA TEK SEYREDECEĞİME.. EŞİMİ.. VEYA KIZ ARKADAŞIM İÇİN İSTİSNALAR YAPAR ONA NE KADAR DEĞER VERDİĞİMİ .. GÖSTERMEK ADINA YA MAÇI EKER YADA BİRLİKTE SEYRETMEYİ TEKLİF EDER…BİRLİKTE KEYİF ALMAMIZI SAĞLARDIM..
BEN ERKEK OLSAYDIM..DAHA ANLAT ANLAT BİTMEZDİ….
iyiki değilim...!! herkes yerinde güzel :)
09.03.2013
YORUMLAR
Bir kadından,rakiplere tüyolar:-))) Sahi ya,kadınlar tarafından öyle mi görünüyor hallerimiz:.-))Çokça da haklısınız aslında...Sonradan adam da olunurmuş,doğuştan da...Biz erkekler var ya,önce sorumluluk nedir..?kadın nedir? Arkadaşlık nedir..?dostluk nedir..?Evlilik nedir?gibi binlerce sorunun cevabını bulmadan ve hazmetmeden cumburlop daliyoruz hayata...Karşımızdaki yol arkadaşlarımızı ve eşlerimizi ve dahi,kadınları gale almıyoruz...yanlış bir algı var erkeklerde...kadın dediğin,hamur yoğurur,çocuk doğurur,erkek gezer,o evde sıkıntıdan boğulur...varsa yoksa dediğiniz gibi,maç...maç...araba markası ve yüzlerce lüzumsuz mevzuda oyalanma...Erkek dediğin kadının şifrelerini bilecek ve onu mutlu edecek..aşık olduğuna pişman etmeyecek vesselam...
Güzel bi sohbet türü çalışma olmuş...Bir de ben kadın olsam,başlıklı bir çalışma yapsanız hani diyorum...gözlem konusunda uzmanlaşmış izlenimi verdiniz bana..bekliyorum bu çalışmanızı da...böylece,hem erkekler,hem kadınlar öğreniz zaaflarını:-))
tebrik ederim,sohbet türü çalışmanızın gözleme dayalı ve ustaca hazırlanışını...saygılarımla...
Not:Küçük harfler daha kolay okuma ve hazmetmeye yarar okuyucuda...öneririm...
degaje8
degaje8
Erkeklerin tercihleri bellidir, erkektirler sonuçta ya üzerlerinde çok düşünmemek gerekir :)))
Hoştu yazı
Sevgilerimle
İpekyildiz
Hayallerimizi yazmak güzeldir dolaylı yoldan ucundan erkekleri düşündürmeye çalışmakta ki bende sık ara yaparım da ( bu arada kesinlikle fuzuli demek istemedim) ama sonuçta herkes genetiğinden geleni okuyor hayatında, erkekler böyle doğmuşlar, böyle giderler bence. Ama yine de hayallerimizi paylaşmak gerçekte sadece kadınlar arasında kalsa da güzel :))) ( tabii ki bu konudaki fikrim nacizane bir kabul ediş sadece artık değişmelerine uğraşmıyacağıma dair )
Selamlar
degaje8
degaje8
!.sean.!
Tipik turk erkegi olmayi kabullenmisler;)