- 612 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
giden ben
geçmişi anlatmak kolay gelir insana,ama zorlanır hatıraraları canlandırmada ,anılar ,evet anılar ,
dönüp arkama baktığımda ne gidenlerim olmuş meğerse,,
bir aşk var anımda ,temiz ve masum ,,ilk aşkım daha hayatı bile anlamadan karşıma çıkan aşkım,
hayata bakış açım değişti birden ,hele bide küçükse beden daha çocuksu yaklaşırken hayata ,gözünüzün ilk gördüğü kişi aşktı adı aşkımdı .yeryüzünde inanabileceğiniz ,güvene bileceğiniz birini tanımak ne önemliymiş,zaman banada oyunlar oynadı.
sevdiğim meğer ben gibi sevmemiş,ben gibi istememiş,belkide yaşadıklarım bana böyle düşündürüyor.
onunla kendimi bırakmışım zamana ,akıp gitmiş o yıllar birlikteyken ,ve şimdi zaman mı yavaşladı yoksa benimi yordu yıllar bilmiyorum?
artık hayat toz pembe değil,herşey eskisi gibi zevk vermiyor,giden o masum yaşanmışlıklarla beraber bende bittim sanki,,
gözünüzde bütüttüğünüz ,adına herşeyim koyduğunuz ,deli gibi aşık olduğunuz sevgiliniz,birtemsin dediğiniz o aşkınız ,,evet verdiğim değer kadar değer görmemişim .
artık insanlara olan güvenimi ve inancımı kaybettim,
herşeye olan inancım gitti.ve ben ne kadar gençte olsam ruhumla birlikte bedenimide çok yorgun hissediyorum,
uğradığım ihanetin bende nedenli yaralar açtığını bir bilseydi utanırdı belki kendinden ,ama nafile artık yaralarım ne kadar zaman sonra iyileşir bilmiyorum,ya kalbimdeki tamiri olmayan kırıklar düzelirmi ?
hayır hayır yaptığın hatanın tamiri yok bende, sen benden onurumu,gururumu ve yaşadığımız onca yılımı çaldın sevgilim....
saadetimin hırsızısın ,gönlümün,kalbimin evet hayatımın katilisin..
ama hala sana baktığımda gözlerim ışıl ışıl parlıyor,içimden boynuna sımsıkı sarılıp çocuk gibi ağlamak geliyor.bütün yaşattıklarına rağmen hala seni seviyorum diyorsun ya..!
işte yine eskisi gibi dünyalara değiyor be aşkım,
ah sevgilim...
ben seni sen kadar sevmemişimki ,ben seni canımıda alsan cennete girmeden gelmeni bekliyecek kadar sevmişim..seni hayatımı alt üst de etsen görmeyecek kadar sevmişim .sana baktığımda yaptıklarını unutacak kadar sevmişim .ben seni beni sevdiğini sandığından da çok sevmişim .
ben seni hayatımı gerçekten verecek kadar sevmişim.
aşkım ben seni hala seviyorum , keşke senin beni sevdiğinede emin olabilsem,,,,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.