- 738 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
TÜRK YURDU
Türkler yurt edinmek için toprak aramazlar. Türkler bulundukları her toprağı vatan edinirler. Milletimizin en büyük özelliklerinden biri bulunduğu, faydalandığı toprak parçasının hakkını vererek, onu koruyup imar ederek vatan toprağı etmeleridir. Zaten vatan parçası yaptıkları toprak onlar için kutsaldır.
Milletimiz dünyanın en eski medeniyet ve devlet kültürünün mimarıdır. Bu kültürü bütün dünyaya yayan ve konuda da hiçbir şeyden çekinmeyen şerefli bir millettir. İş böyle olunca bütün millet ve devletler nerede olurlarsa olsunlar gözlerini milletimize çevirmişlerdir. Günümüzde dâhil tarihin her döneminde gözü Türk Milleti’nde olmayan devlet ve millet yoktur. Çünkü onlar milletimizi mağlup ettikleri zaman dünyanın en iyi devletlerinden biri olacaklarını biliyorlardı. Bu bazen mağlup etme üzerine değil de mağlup olmama üzerine olmuştur. Böyle zamanların birinde Çinililer dünyaca ünlü “Çin Seddi” yapmışlardır.
Türk Milleti dünyada devletin önemini ve kutsallığını bilen ve bildiren bir millettir. Tarihin her döneminde insani, ahlaki, dini kuraları unutmadan kendini koruyan, sadece kendi töre ve dinini yaymak için savaşan, kesinlikle zulüm, işkence ve haksızlık yapmayan tek millettir. Bunu sadece biz İslam Devletinde görürüz.
İslamiyet’in kabulünden sonra Türk Milleti İslam’ın bayraktarlığını yapmıştır. Gerek İslamiyet’ten önce gerek sonra hiçbir zaman Türklerin barbarlığından bahsetmek mümkün değildir.
İste Orta Asya ve Kafkaslarda büyük toprak sahibi iken gözünü Anadolu topraklarını diken, Anadolu’da Bizans zulmünü bitirmek isteyen Sultan Alpaslan’ın Malazgirt Savaşının üzerinden tam tamamına 26 ağustos itibariyle 941 yıl geçti. Baktığımız zaman bugün Türk Milletinin hâkim olmadığı yönetimlerin durumu malumumuzdur.
Malazgirt bu toprakların üzerindeki zulmü, işkenceyi, haksızlığı ve dinsizliği bitirmek için yapılan bir savaşıdır.
Malazgirt Allah’ın dinini daha ileriye Bizans’ın içlerine kadar götürme, oralarda yaşama ve yaşatma savaşıdır.
Malazgirt hakla batılın, milletle kendini millet zannedenlerin savaşıdır.
Malazgirt Türklerin bu güzel Anadolu topraklarını önce Alperenlerle daha sonra Alparslan’la fethettiği savaştır.
Malazgirt “Türk Milleti mert olur, bastığı yer yurt olur” sözünün doğrulandığı savaştır.
İslam toprakları ve yönetimleri de dâhil hemen hemen bütün yönetim ve yönetim liderlerini eline geçiren kapitalizm ve emperyalizm sadece Türk Yurdu ve Türk iradesine karşı başarısızdır. Bunun için türlü plan ve yatırımlar yapmaktadır. Türk Yurdu’nun içinden ve dışından hainler arama savaşı vermektir. Bulacaktır elbette. Çünkü tarihin her döneminde milletlerini hatta kardeşlerini satan soysuzlar ve şerefsizler bulunmuştur. Hatta bunları ajan anlamında yerleştirenler olmuştur.
Bugün milletimizin en kutsal günü ve bayramı olan ramazan bayramında canilik yapıyorlarsa buna: “cami duvarına siymek” denir. Bunu da ancak eceli gelen köpekler yapar. Bu millet kendine yapılan kötülük ve iyiliği hiçbir zaman unutmaz.
Milletimiz bin yıldan beri yaşadığı ve yaşattığı Anadolu topraklarına çok şey vermiş ve buradan dünyaya çok şey göstermiştir. Bin yıllık kardeşlik ve hoşgörü devletini yıkmaya çalışanlar bu kardeşlik ve hoşgörünün altında kalacaklardır. Onlar dünyanın bütün devletleriyle ve düşünceleriyle birleşseler de yine Yüce Milleti ve onun dini İslamiyet altında boğulup gideceklerdir.
İnsanlar ve topluluklar hiçbir zaman akıttıkları kan, yaptıkları zülüm ve gösterdikleri hainlikle dünyaya nam salmamışlardır. Eğer böyle olmuş olsaydı dünyanın yaratılışından bu yana kendini soysuzlaştıran binlerce kişinin destanını okurduk. Ama tam tersine soysuzların karşısına çıkan yiğit, mert, efelerin destanlarını okuyoruz.
Milletimizin ve devletimizin her ferdi kendisine yapılan caniliğin hesabını sormak için bir araya geleceği günü bekliyor. Sakın ha sakın hainleri satın alan güçler milletimizin birlik ve beraberliğini bozmasın. Mübarek Anadolu toprağı kendisine hainlik yapını affetmez. Hain, planın kendisine döneceği günü bekler ve mutlaka görür.
Bugün yapılanlar hakkında ne söylesem azdır. Hatta söylenecek söz bırakmadılar. Çünkü kelimelerin içini boşaltılar. Ama şunu bari söyleyelim. Allah cezalarını versin. Türk Milletinin başı sağ olsun.
Bu vesile başta bugünlerde verdiğimiz şehidlerin, Anadolu’nun yurt edinmesinde verdiğimiz şehidlerin ruhları şad olsun. Mekânları cennet olsun. Gazilerimize Allah’tan acil şifalar dilerken geride kalan kederli ailesi ve Türk Milletine Allah dayanma gücü ve intikamımızı alma fırsatı versin.
Muhabbetle!
Osman GİRGİN
[email protected]
YORUMLAR
Tarihçiler iki millete seyyar ünvanı vermişlerdir. Birincisi Mısır'dan çıktıklarından beri 1948'e kadar bir devlet kuramayan yahudileredir ki: seyyar millet denilmiştir. İkincisi ise dünyanın dört bir tarafına dağılmış, gittiği her yerde devlet kurmuş(Türkler'in kurduğu devlet sayısı 16 değildir, çok daha fazladır) Türk Milleti'dir ki; tarihçiler ona seyyar devlet derler. Antik dönemde bugüne dek gelebilen devletlerin hepsi , bugün yine tarihte ilk ortaya çıktıkları yerdedirler. Hintliler Hindistanda, Çinliler Çinde, Japonlar Jopanyada, Sasaniler İranda, Yunanlılar Yunanistanda.. Bu devletler zaman zaman sınırlarını genişletselerde, oralarda yurt edinememişlerdir. İngilizleri hatırlayalım: Güneşi batmayan imparatorluk bugün yine kendi adasındadır. İşte tüm bu örneklerin arasında tek bir istisna var ki , Türklerdir. Allah atalarımızdan razı olsun. Hani demişsiniz ya hocam: "TÜRK MİLLETİ MERT OLUR, BASTIĞI YER YURT OLUR"
Selamlar, saygılar..
boşa yaşamışım
muhabbetle1