suçluyum biliyorum ..kendimi öldürürken görmedim!
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
oysa ; okadar çok kelime var ki beni "kahraman" yapacak olan..
böyle bir hakkım vardı ..ve..
bir final gecesi fakirdim..
ellerim üşüyordu ..aç olmam ile alakası yoktu..
her defasında yetecek sözler aradım durdum ..isyankar nehirlere akıttım..
sesimin gölgesinde, nirengim tutmuyordu..
kaçıyordum.. her seferinde,ve topraklar güceniyordu bu halime..ifrit oluyordum kendime ..
tavaf yapmış gibi yorgundum..koşamıyordum artık..
kaç evre kaç medet umdum.. sonra unuttum ..
sevilmekten hiç hazetmiyordum..yüz kez söyledim ben yokum..
tecrubeler her defasında kalbimden patlayacak gibi oldu.. nefesim sızdı,yanlış hücreme..
o’rada; tamda ikiye böldüm dünyayı ..iyileri bi yere kötüleri bi yere koydum..
yalnış ferasete uyandım bilmeden kördüm..
olmadı tabi;
denge bozuldu şaşkındık!
diğer 3. alay ediyordu..neler beklenirdi’ki senden ölemiyorduk..
saçma teorilerin beynine sık ..sarkıyordu dilinden sözcükler.. kızgındı.. sıkmadın patlattın mubarek..
Ah ellerim !lütfen sevdim sizleri ..dokunduğum herşey güzel değildi elbet..yinede sevdim..
ayaklarım;gittiğim yollar çok zordu..ıssız ve korkuluydu..yinede güneşe ulaştım..gölgelere tutundum..
öptüm ,öptüm saflığın suyunu gözlerinden..
nötr yaşlar aktı
ağrıyan yanlarım sizlerden özür dilerim..ne bekliyordunuz benden ki bende hatalı bir cooldum..
yanlış anladım sizi..bu iyi değildi ..düzelene kadar söz bir düğüm daha çözdüm..
Hep kaçırıyorum size gelmeyi..geldiğimde hep gitmiş oluyorsunuz ..
kusursuz olamıyorum..
pervasız oluyorum bazen mutasyon öncesi..
dilime batırırken argo cümleleri..yine biliyorum ki s.en suçlu ,biz değildik..
biz suçlu hiç değildik.s/uçduk..
dilimi unuttum..gece değildi ama yazamıyordum..
icat edilmişti mors alfabesi ,ve pusula..bense bi tık ileride,önümü göremiyordum..
kozmik algılar deşifrelendi fanus odalarda..
şahittim, onlar bizi anlamıyorlardı..hatta biz onları görmüyorduk..
uçu kırık bir kalemle kazıyordum(yazıyordum)özürümü seffaf deftere.
sizi çok geç farkettik!
çok kez koşarken geçtim göğü..bir yıldız saplandı..hiç kanatmadım"sizi"korurken kendimi..
aklım dağıldı gezegenler arası kayıp ilanı yapıştırıldı..
suçluydum biliyorum ..kendimi görmeden öldüremiyorum!
YORUMLAR
Aaa ben kaçırmışım galiba.
Çok güzel bir anlatım olmuş.
Harfler dans etmiş birbiriyle,
sözcükler, anlamlar, anlamsızlıklar...
Ellerine sağlık,çok çokk beğendim...
sevgimle.
!.sean.!
Tşk ederim..
Sevgilerimle her dem..
Bir iç hesaplaşmanın, sorgular içinde dışa vurumu.
Kutlarım güne gelen yazınızı
Sevgiler,
!.sean.!
sevgilerimlee..
Ah bitanem, nasıl bir yangındı bu böyle kendi evreninde önce, sonra bütün dünyaya yayılan, sorgulayan ...suç ve suçlu arayan ...sonunda suç işleyene azmettirici olarak suçu yani kendini koyan..kendini suçlayan suçlarken hem neden, hem eylem, hem sonuç olan...
Ne büyük emek istiyor değil mi mutlu olmak..ne büyük çaba, ne büyük fedakarlık ...öyle senin yaptığın gibi evet kategorilere ayırmak da yetmiyor...siyah, beyaz, arası gri gibi ..hangi yanda nasıl ne şekilde hangi zaman da anlaşılır..hadi anlaşıldı nasıl bir duruşla karşılanmalıdır..hepsi sorun hepsi ...bunları düşünürken geçip giden zamanı ve koynundaki yıpranmışlığımızı da hiç saymıyorum bile.
Derindi, hayatı ve insanları derinden sorgulayandı...içinde bulunduğu mutsuzluğa, yalnızlığa, acizlik gibi gördüğüne isyan bayranının çekilmesiydi bir anlamda .
Ama derim ki yine de bitanem, hayat bunlarla var..Malesef iyi kötüyle var, mutluluk mutsuzlukla var, hep diğeri var diye öbürü de var.
Neye inanırım bilir misin sen ? Madem yaradan birbirinin varlığını birbirine bağlamış yaradan, bunda çok gizil bir güç var.Bu zıtlar dünyanın şifresi.Hayatın şifresi. Hayatın miheng kalbi bunlarda atıyor.
En çok inandığım şey,, bütün yaşananlar iyi ya da kötü... mutlaka sırasını diğerine bırakacak..O yüzden müşkül durumda olduğumda biliyorum ki iyi ye dönecek herşey , yada iyi olduğumda bir şekilde mutlaka kötüye dönebilecek ...o zaman daha temkinli oluyorum bir gün değişeceğini biliyorum ya hani muhtemel en kötüsünün olmaması için tedbirler alıyorum kendimce .
İnan bana güzel insan, bu dediğim doğru.İnan bana. Sonsuzluktan başka hiç bir şey sonsuz değil.Her şey değişmeye mahkum.Her şey.Her şey.Hayata böyle bakınca biraz oyun gibi, biraz daha gerçek gibi, biraz yalan gibi... ne bileyim bizlerde içinde dönüp duran , şartlara göre ayak uydurmaya çalışan mini robotlar gibi hissediyorum..ne yapalım.Yaradan böyle kurmuş dengeyi.Hayat bu işte demiş.Durum ve şartlara göre uygun kıyafeti giymeniz gerekir demiş.Aklı size bunun için verdim demiş.Bu yüzden sınavdasınız demiş .Verdiğim akıl ile bakalım değişken durumlara karşı ne kadar güçlü olacaksınız, ne kadar neyi önceden düşünüp en doğru planlamayı yapabileceksiniz demiş mi...demiş...bunu nerden anlıyoruz..
Zıtlardan...
Çoook öpüyorum gül yüreğinden.Daim esenlik dileklerimle .Sevgiyle.
Şükran AY
Ay bu yazımı çok sevdim ben.Birden akıveren bir şeydi.Düzenleyip ben de sayfamda paylaşayım bari.:)) Teşekkürler bitanem vesile olduğun için bu güzelliğe.Kalbi sevgimle yüreğine.
!.sean.!
Mukemmel analizcisiniz:)
bayılıyorum size. uslubunuza hayranım.. çok iyi kavrıyor ve ele alıyorsunuz..her satırın altında ve gizinde olan herşeyi çözmekte süprsiniz.
bitanem dediniz ya çok sımarığımdır sımardım gibi yüzümde guller acti..
size ilham vermek ne guzel.. ama şuda varki siz bir baslasanız neler dokulmez kaleminizden okadr kuvvetliyken cümleleriniz..
yazıma gelince. çok karamsar biri değilim,anlık herşeyim benim gelgeçtir üzgüntülerim..
iki dakka sonra eğlenirim. o sebebten çok canımı acıtmaz herşey.
duygu birikimi her insanda oluyor ve yasanılanlar anbe an bazen nuksediyor cumlelerimize ve bazende karmaşıklığımız,bizi götürüyor aklın sır almaz mucizesine..isyan etmiyorum ama bazen ruhum yoruluyor sadece:)
böyle güzel ve zahmetli yorum için zaman ayırmış olmanız çok degerli benim içinde..
uzun zamandır tanıyor gibi,sessizce sizi seviyordum:)
çok çok öpüyorumm bende..
kocaman yürekli güzel bayan !
Şükran AY
Canımsın.Teşekkür beğenin ve güzel sözlerin için.Sağ ol bitanem.Dilim döndüğünce, aklım erebildiğince işte. Hele ki bir de aynı pencerelerden bakıyor isem yazan ile, ruh iklimi hiç de yabancı değilse , yaşanmışlığın aynasını tutuvermişse gönlümün üstüne o zaman işte yazmamak imkansız gibi bir şey oluyor.Biliyor musun bende de var o.Kendimi kolay tolere ederim.
Geçecek nihayetinde bir şekilde geçecek..tabi buu günlerce durup durup kendiliğinden gözlerimden boşalan, ya da ağzıma yastık kapatıp da hıçkırığımı duymasın aman kimse dediğim günler de olmadığı anlamına gelmesin.Her insan gibi yaşadım..belki daha fazlasını e yaşadım şükür ki atlatabiliyorum.Ohoo konu değişti, gelişti gitti :))) Canım benim, sözü şuraya getiricem, kesinlikle olduğun halin çok güzel. Aynen saman alevi gibi gelsin geçsin, tütsün bitsin gitsin işte...
Tekrar kutlarım değerli eserini ve kıymetli yüreğini.
Her daim esenlik ve mutluluk seninle olsun.
Sevgi yüklü selamlarla .
!.sean.!
kendimi hergün yeniliyorum bu anlamda,her yeni gün yeni gülümsemelere gebe ..
3> kucak dolusu sevgiler.
Tekrar tekrar ve tekrar okumak isteyeceğim bir yazı.
Tebrik ediyorum ve alkışlıyorum yürekten
Yüreğinize, emeğinize sağlık ayrıca...
Sevgilerimle
!.sean.!
gune gelmişim::) şimdi gordum..
guzel yorumunuza eyw..
ne guzel ortak bişeyleri okuyup paylasmak
sevgiler...
İpekyildiz
Bu gün okumaktan mutluluk duyduğum iki yazının da güne gelmesi ne hoş bir tesadüf.
Can-ı gönülden kutlarım.
Sevgilerimle arkadaşım...
Yüreğinize sağlık.
!.sean.!
yüreğin üşümezsin sevgimlesiniz herzaman
can-ı gönülden tşkler..
İniltili , kucağından duygularını isyankar nehirlere döken kaçıncı kişi ?
Bir nirengiden düşürdüğün duşüncelerin, bir nehir uzerinde... Kim bilir kaç filozorun dokunduğu su, kaç düşünceyle paramparça...
Kendini ölü ruhlardan kurtarmak için, kaç kez ölmen gerekir değil; kaç ölümü yazman gerekir :)
Saygılar, Sevgiler Değerli Dost Sean
!.sean.!
benziyoruz sanırım ölümle yakınlaşmayı:)
Sevgiler Maybuldost..