YAŞAMA SEVİNCİ
Merhabalar artık bende aranızdayım :) Umarım benden bıkmazsınız bazen saçmalarım,bazen duygusallaşırım,bazen mantıklı olurum.Ama yine hayata toz pembe bir pencereden bakan çok şirin bir kızım.
Şu yüreyim yaşama sevinciyle dolu her sabah kalktığımda dışarıdaki insanları,yemyeşil ağaçları ve o temiz havayı içime çekebildiğim için Allah’a şükür ediyorum.Hiç bir zaman mutsuz olmamamız gerektiğini hayatta mutsuz olmak için hiçbir sebep olmadığını düşünüyorum.
Hayatta daha çok küçücük bir sebep yüzünden çok büyük kavgalar çıktığını ve bunlar yüzünden bir çok insanın canı yanıyor öyle değil mi? Oysa ki hayata her zaman pozitif baksak,ön yargılı olmasak,karşımızdaki insana incitici sözler söylemesek hem çevremiz daha geniş olur hemde hayatın tadı dahada güzel çıkmaz mı?
Aslında hepimiz gördüğümüze,konuşabildiğimize,duyabildiğimize şükretsek hayatın tadını daha güzel çıkarırız.Dünyadaki en büyük zenginlik sağlığımız.O lanet para yüzünden insanlar biribrleriyle düşman oluyorlar.Bu çok iç acıtıcı bir şey ben haberlerde para yüzünden biribirine giren insanlar görünce o kişilere acıyorum.
Ama bir düşünelim sizce o parayla sağlığımızı,arkadaşlarımızı satın alabilir miyiz?
Benim yazımı okuduğunuz için sizlere teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.
Sadiye’ce