SİZ BAYIM...
BİRİNİN GEÇMİŞİNİ KISKANIRMI İNSAN.. HATTA GELECEĞİNİ… KOMİKTİR AMA BİR KADIN KISKANIR…
SİZ BAYIM.. GEÇMİŞİNİZDE YERİM OLMADIĞINA YANDIĞIM KADAR.. GELECEĞİNİZDE DE OLMAMAK YAKIYOR İÇİMİ… ANILARINIZDA.. ESKİ HATIRA FOTOĞRAFLARINIZDA.. GÜLÜŞLERİNİZDE… SÖZLERİNİZDE OLMAMAK… NASIL YAKIYORSA İÇİMİ… GELECEĞİNİZDE DE BİR SİLÜET GİBİ KALMAK YAKIYOR… BAZEN KENDİMİ KOCA BİR TARLADA TEK BAŞINA DİKİLEN KAVAK AĞACI GİBİ HİSSETTİRİYORSUNUZ BANA….
SİZ BAYIM.. GÜZEL VE LÜTUFKAR SÖZLERİNİZİ BENİM GİBİ BİR KAVAK AĞACINA SÖYLEDİĞİNİZDE EĞİLMİŞ BAŞIMI GÖKYÜZÜNE KALDIRIP.. GÜNEŞE DOĞRU ÇIĞLIK ATMAK VAR YA…. TUTUYORUM KENDİMİ… IŞILTILARIM GÖRÜNMESİN KİMSEYE DİYE SUSUP.. YUTUYORUM SİZLİ NEFESİMİ…. HAKMI.. REVAMI…. BENİM GİBİ KIRIK DÖKÜK BİR KAVAK AĞACINA EZİYET DEĞİLMİ.. ÇÜNKÜ BİR AĞAÇ ÖYLECE DİKİLİP KÖK SALAR DOĞAYA… SİZ BANA SU VERDİKÇE DALLARIMIN UCU BUCAĞI GÖRÜNMÜYOR… YA BİRGÜN.. SU VERMEYİ KESERSENİZ… O ZAMAN ÇÜRÜMEZMİYİM….
SİZ BAYIM… BENİM SİZİN KADAR GÜZEL CÜMLELERİM YOK.. HATTA KIRIK DÖKÜK BANTLARLA YAPIŞTIRDIĞIM HARFLERİMİN ARASINDA ÇOK BAKINDIM DÜN GECE.. DEDİM Kİ KENDİME… YENİLEMELİSİN… BÖYLE YAVAN YAZILMAZ Kİ KELİMELER…. İNSAN DUDAKLARININ UCUNDA ISLATIR TUTARMI SÖZLERİNİ… KORKAĞIM BEN BİLİYORUM.. SİZİN KADAR ÖZGÜR DEĞİL.. HÜR DEĞİL.. ÖZLEMLERİM…KÜÇÜK BİR KARINCA DÜŞÜNÜN… DAĞ TEPE AŞMAK İÇİN ÖMRÜNÜ HEBA ETMİŞ… BEN BELKİ O KARINCAYIM… ÖNÜMDE DİZİ DİZİ TEPELERİN HEYBETİNDEN TIRSIK.. Bİ ÇARE KISTIRILMIŞ KALMIŞIM…
SİZ BAYIM… BİR VAPUR SEFASI GİBİSİNİZ… ALABİLDİĞİNE MAVİ… ALABİLDİĞİNE YEŞİL BAKIŞLARINIZ…KÖPÜK KÖPÜK BEYAZ SÖZLERİNİZ.. SICAK MELTEMLERİN YÜZÜNE YÜZÜNE DOĞRU KAHKAHALARINIZ… TUZUN VE YOSUNUN BERAK KOKUSU SİNMİŞ SAÇLARINIZA… SİZİN KARAYA ÇIKMANIZ İÇİN BİR RIHTIMA GEREK YOK… SİZ DENİZE DOKUNMADAN YÜRÜYÜP GEÇEBİLECEK GİBİSİNİZ… BENMİ..? MAALESEF BENİM RIHTIMA ÇIKABİLMEM İÇİN KOCA KOCA HALATLAR GEREK BELKİ… YADA İSKELE KURULMALI… DÜŞERSEM SİZİN GİBİ YÜRÜMEK İÇİN… BİLİYORUM Kİ TIKANIR KALIRIM DENİZİN DİBİNDE…YOSUN TUTARIM..
SİZ BAYIM…GECEDEN KORKARMISINIZ…? YOKSA DOSTMU BİLİRSİNİZ BENİM GİBİ GECEYİ…BİLİYORMUSUNUZ.. BİR YERDE OKUMUŞTUM.. KUZEY YILDIZI AYA AŞIKMIŞ… HER NE OLURSA OLSUN AYIN OLDUĞU YERDE KUZEY YILDIZIDA ONA YAKIN DURURMUŞ… ÇOK ROMANTİK BİR HİKAYE BELKİ.. FAKAT BEN ÜZÜLDÜM İKİSİ ADINA… HİÇ BİR ZAMAN KAVUŞAMAMAK.. UZAKTAN SADECE BAKAKALMAK… YA SİZ..? SİZİN HİÇ BÖYLE BİR İZİNİZ OLDUMU…?
SİZ BAYIM… ARKANIZA BAKMAYIN LÜTFEN.. SİİZ GÖZÜNE GÖZÜNE BAKTIĞIM SİZ… DUDAKLARIMI KIPIRDATMADAN KONUŞTUĞUM SİZ… DÜN GİBİ.. BUGÜN GİBİ… YARINDA BURDA OLACAKMISINIZ…?
09.03.2013
YORUMLAR
Siz bayım ! Benden evvel ki mısralarınız bana yazılmadığı için kıskandırıyor mu beni ? evet! hakkım varmıdır buna ?sormayın ... olmadığını bilirim.kadınız ya ille buluruz kıskanacak bir şeyler geçmişinizde yoktum, geleceğinizde de olmayacağım ,sadece şu an varı/m/z.avutayım mı kendimi varlığınlızla ,yoksa bayım gelmeyen geleceğe hayıflanayım mı? Siz bayım! siz....siz hiç sizin kadar sevildiniz mi?
kaleminize ,yüreğinize kuvvet. selamlar