- 1679 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Seviyorum
Aslında duygularımı bir deftere,bir yazara ya da bir bilgisayara da aktarabilirdim.Fakat ben eski usul mektubu seçtim.Eskiden yazarlar,şairler duygularını çalışma masalarının ucunda duran kalemden kağıda aktarmamışlar mıydı?İşte bende öyle yapıyorum.Belki ileride bu yazımı okuyup “ah,ben neler yazmışım böyle”diyeceğim,belki bu kağıdı yırtacağım,belki de anı olarak saklayacağım kim bilir...
Duygularım çok karışık;esaret altındayım,bir türlü cesaret edip kendime gelemiyorum.Çünkü sana yenik düşüyorum.Öyle bir etki bıraktın ki şu kalbime;”neyi”,”nasıl”, ve “ne zaman” yapacağımı bilemiyorum.Sana olan zaafım şu an içimde bulunduğum kızgınlıktan,kırgınlıktan çok fazla!İlk defa bir ateşe uzattım elimi,yanacağımı bile bile uzattım.Neden peki? Kim için?Tabi ki de sen,senin için...Yanmadım mı; yandım,hem de defalarca.”Neden fırsatın varken kaçmadın?” diye sorarsan,sana şöyle bir cevap verebilirim:”Hangi sevdalı kaçar sevdasından?”Tutkularım,duygularım,arzularım hep sana yönlendiriyor beni,hep seni,seninle olmak istiyor;haklılarda!
Yaşadığım öyle inanılmaz bir şey ki rüyamdasın,aklımdasın,kalbimdesin;kıskanıyorum,kızıyorum,nefesini bile ensemde hissediyorum.Sanki yanımdaymışsın da bana dokunacakmışsın gibi ama değilsin!Çok özledim be seni sevdiğim,hem de çok.Nereye baksam,kimi görsem,kiminle konuşsam hep sen aklıma geliyorsun.Annen ile baban sana öyle güzel bir isim vermiş ki;her cümlede,her cümlemde sen varsın.Kitaplarımda,defterlerimde,kağıdımda,kalemimde,her yerde sevdiğim,her yerde...Şu anlık her şeyi zamana bıraktım,belki böylesi bizim için daha iyi daha hayırlı olur.Umarım bana hak verirsin.Seninde o değerli vaktini alıp gözlerini meşgul ettim,kusura bakma sevdiğim.Ama bunları bir kağıda dökmem lazımdı.Eğer içimde biraz daha saklı tutsaydım,sonsuza kadar duygularımı tutsaklayacaktım.
Kışın orta yerinde baharı bekliyor gibiydim,”Bir an önce yaz gelse de doya doya görebilseydim seni”diye söylenip durdu kalbim.Yaz geldi,her günün sonunda içimde bir hüzün bir acı var oldu ve olmaya da devam ediyor.Çünkü korkuyorum.Zaman ne kadar hızlı ilerlerse bizim için o kadar kısa bir vakit dilimi.Gitme vaktin yaklaşıyor,senden ayrılacağım,senden koparılmak zorunda olacağım gün geliyor.Korkuyorum,hem de çok anlasana..Bunları bile bile ateşe uzattık ellerimizi,kenetlenmiş bir vaziyette.Sen yaktın,ben yandım.Beraber olmasa da güldük,üzüldük belki de ağladık.Peki ya ayrıldıktan,koparıldıktan sonra;üzülmeyeceğiz mi,ağlamayacağız mı?Sen belki bunları yaşamak istemezsin ama beni sorarsan her zaman eksik kalacak bir yanım,her zaman o boşluk ki sen olmadan dolmayacak,dolamayacak.Bu kalp,bu beden,bu ruh başka birini kabul etmez,edemez.Çünkü seni çok sevdi,sevmeye de devam edecek.
Sevdiğim;
Bu mektubumu içimdeki senle,her şeyden habersiz,sana yakın ama sana bir o kadar da uzak olarak yazıyorum.Allah nasip eder,beraber bir ömür paylaşır,aynı yastığa baş koyarsak sana olan bağlılığımı daha da net anlayacaksın.Eğer bir ömür paylaşamaz,aynı yastığa baş koyamazsak,sana olan bu sevgimin,saygımın ne zamandan beri süregeldiğini,ne zamana kadar devam ettiğini ve edeceğini,bana yaşattıklarının bir gün aynısını yaşadığın zaman anlayacaksın...
Seni Seviyorum...
Maide Alpay
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.