- 744 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir cumartesi ve haziran
bugün 2 haziran. doğum günüme tam 20 gün kaldı. evime dönmeme ise 19. cumartesi gününden beri özlediğim müziği dinliyorum. daha çok duyuyorum uyuyan çocukların nefesini, bazıları tek tük ve daha çok uyuyorum. ağzıma zehir sürdüğüm yok aylardır. herşey tencerenin kepçeye vurmasıyla başladı. tanrı hamurumu baştan yaptı. kepçe küstü tencereye. herşey tencerenin kepçeye vurduğu günden beri durgun suda ilerleyen gemi gibi.
bugün 2 haziran. doğum günüme 20 gün kaldı ve buradan kanatlanıp gitmeme 19. bugün çok dinledim pek sevdiğim müziği. sigara içen adamın sesiyle birleşti kuşlar, sonra adam sarı bir uykuya daldı, öyle güzeldi bugün. aradığın şeyi ben de aradım tüm haftasonu, ama bulamadım. bence onu aramaktan vazgeçip günlere takıntılı olmaya devam etmeliyiz ve saatlere. zaten aşkların taşların altında saklandığını ama taşların altında saklanmadığını söylerdi sokak lambasının altında uyuyan adam. hayatın da bir mücadele olduğunu söylerdi, durgun suda giden gemi.
bugün 2 haziran. haziran’ı severim ben, belki çok. "haziran’da ölmek zor" demiş şair. doğmak da ölmek kadar zor olsaydı haziran’da? acaba tanrı en çok bizi mi severdi haziran? haziran’da doğup kış olmak en zor olanı bence. bunu birtek ben yapabiliyorum, kar olabiliyorum ben, evet. en çok haziran’da doğurmak zor anneme göre de. en zoru haziran olmak belki de. ben her haziran aynı müziği dinlerim mesela, o yüzden haziran’da çocukların nefesi hep yarım kalır. üzülmelerine gerek yok, doğum günü pastamı hiç tam üfleyemedim ben de. gökyüzü bir "air" şarkısı gibidir her haziran, ama aynanın karşısında soyunup kaburgalarını saymaya çalışan çocuğun sesi değildir haziran, o bir "doves" şarkısıdır çünkü, orada yağmur vardır.
bugün 2 haziran. buradan uçup gitmeme tam 19 gün, buraya geri dönmeme tam 33 gün var. yine de annemin göğsünü özlemiyor değilim. bütün haftasonu aradığım şeyi bulamamak için yaşıyorum belki de. bunu güzel keman çalan adam anlıyor mu acaba, bir mayıs günü doğduğunu gördüm ben, anlamayabilir. ama anlatabiliyor yıllar önce kaybolan gemiciye? o gemici de bize anlatıyor hikayesini sonra?
bugün 2 haziran. cumartesi gününden beri özlediğim müziği dinliyorum ve. doğumgünüme 20 gün kaldı ve. 19 gün buradan uçup gitmeme. cumartesi gününden beri ağlıyorum. hayat bana sarı bir mutluluk verdi bir haziran. hala onu sürüklüyorum ardımdan. bugün 2 haziran.
bir cumartesi ve haziran Yazısına Yorum Yap
"bir cumartesi ve haziran" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.