Ciddi Mektuplar-1
Ne zaman ciddi bir şeyler yazmak için alsam şu kalemi elime öyle donup kalıyor gözlerim parmaklarım arasına sıkışan kalemin inceldiği yerde. İlk cümle diyorum, ilk kelimeler dizili verse sonrası kolay diyorum. Bu sebeple en zoru en başı. Sahi sonlanacağı bilinen her başlangıç zor gelmez mi insana?
Hadi oturup yazmaya başlayalım bir bitişi seninle kalem!
Mektuplar insanları kavuşturmuyordu aslında eskiden de ama özlemleri çok güzel anlatıyordu. Şimdilerde özlem duygumuzu yitirdik. Yoğun hayatlar, koşuşturmalar arasına sıkıştırdığımız iki dakikalık konuşmalar, bir sayfalık kısa mesajlar ya da sosyal paylaşım sitelerindeki yüz kırk karakter aldı özlemlerimizin yerine.
Sanki kötü mü oldu? denildiğini duyuyor gibiyim...
Kötü olan teknolojinin ilerlemesi değil kesinlikle,
yaşanılması gereken ya da bizler için değerli olan duyguların bir bir silinmesi...
Özlemenin nesi kötü?
Tüm duygular insanın ihtiyacı,
Özlemek de öyle..
..inci..
01:15
30ağustos2014
YORUMLAR
Sanalın içine hapsetmeye çalışılan özlelerde bir nevi gerçeklikten besleniyor, özlem her yerde her şekilde özlem oluyor, sanallıkta anlatılsa da özlem özlemdir, özlediğimizi bazen sevdiklerimize ulaştıramayabiliriz, benim sık sık yaptığım özlemini bu sitede yazarak dile getirmeye çalışıyorum, aslında sanallık en başında olmasaydı belki bu kadar yabancılaşmada yaşamazdık, en başta kendi duygularımıza, yerinde güzel bir konuydu,anlamlıydı,saygımla.
Bu mektuplar...
Zaman, çok şeyi yitirmemize sebep oldu aslında ama,
bu mektuplar, en çok etkileyeni, yeri hiç doldurulamayanı oldu galiba...
..inci..
insanlar bir yerlerde bir eksiklik hissediyor
sebebini bilmediği
ne olduğunu fark etmediği..