güle güle gülüşüne kurban oldugum güle güle
Hançerini bağrımda saplı bırakacaksan
Girme dedim..Dinlemedi…Hızlıca girip kapadın kapıyı arkandan..Sonra öyle bir yer buldun ki kendine çıktığın anda kalbim duracak ,,Nefesim kesilecek,,Aniden düşecektim yere..
Çıkma dedim..dinlemedi..hızlca çıkıp kapadın kapıyı arkandan…
Hançerini alıp gitsen kalbim durucak….orda unutup gitsen yaram hep kanayacak o hançeri oraya hiç saplamamalıydın be sevgili hiç saplamamalıydın…
Her bitiş yeni bir başlangıç derler..
Neyin başlangıcı…?yeni bir hayat yeni bir sevgili.yeni hayaller mi..?
Hangi yeni sevgili silebilir ki eski sevgilinin kulaklarındaki sesini..
Bunu bilemem ama
Gidenlerin ardından söylenecek tek söz..
Güle güle..hançerini bağrıma saplayıp giden yar..güle güle
Güle güle gülüşüne kurban olduğum ..güle güle
İnanmadım bittiğine inanmadım gittiğine…aniydi gidişinde gelişin gibi..
Omuzlarımdaki o suçluluk duygusuyla çırpındım..çırpındıkça boguldum..
Artık suçlamıyorum kendimi…sen bana inanmayarak daha büyük bir suç işledin..
Bağırlarında hançer unutulu kalanlar..
Gidenlerin ardından sadece şunu söylerler
Güle güle ..erken giden sevgili.. güle güle
Güle güle ..gülüşüne kurban olduğum ..güle güle
Sesimi unut..unut her şeyi dedin…
Sabah şu saatte günaydın birtanem ne yapıyorsun diye mesaj gelir….o saatte gözlerim telefona takılı kalmaz…unuturum…şu günler izinlidir sabah şu saatte kalkar kahvaltı yapar..haftadan o günleri siler unuturum…şu günler çok yogundur geç saatte eve gelir ilk işi bana mesaj atıp iyi geceler aşkım sımsıkı sarıldım deyip yatmak olur…gece çok geç olmadan yatar …unuturm…bir gün gerçekten sımsıkı sarılacagım der…kollarım kollarını aramaz unuturum..
Senle oldugum her yerde güneş yeniden dogacak derdi…
Karanlıktan çok korkarım..
Karanlıkta kaldım nerdesin???
Ben sana aşkım diyorum sense canım deyip geçiştiriyorsun derdi..
Canın olmadan yaşabilir misin derdim..
Hayır derdi..
Onun için sen benim canımsın ya derdim…
Gülerdi…
Güle güle..canım.. güle güle
Güle güle ..kurban oldugum…güle güle
YORUMLAR
Gülüşüne kurban olunacak kadar seviliyorsa eğer, mutluluğun zirvesine çıkmış olmalı. Ne güzel bir kalp de yer bulmuşken, oraya o hançeri saplamak reva mı.? Yine de iyi bir şey, sevgi sunmak, sadakaların en güzeli sevgisini sunmuş ki seven bir gönül bulmuş karşısında meccanen seven. Kutlarım, güzel bir yazı ve duygular şahikalara yücelmiş.