- 1305 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Binbir gülücük ve bin nefret
Bazı insanlar vardır,belki yazıyı okudukça işte şu diyeceksiniz.
Belkide hadi canım sende.
Yakından yaptığım gözlemlerim , sonucunda bu yazıyı yazmaktayım..İnsanları incelemeyi çok severim bunu daha önceki yazılarımda da belirmiştim.. Kendimi incelerim bunu okuduğum bir yazıdan sonra yapmaya başladım.
Kendim üzgün kızgın ve sevinçliyken ki duygunun yüzüme hareketlerime yansımasını izlerim.Bu insanların mutlu iken aslın da mutlu olmadıklarını ya da sizin için üzülürken öyle olmadığını anlamamı sağladı.Görünenle görünmeyeni ayırt etmek gibi.
Bu aslında bende çok eskiden beri iç ses olarak gelmekte idi fakat ben umursamazdım o sese hadi canım derdim ve inanmak isterdim öyle olmadığına.Sonra benim inandığım değilde iç sesimin söyledikleri doğru çıkarken öğrenmeye başladım o sese ve görünmeyenin ardındakileri incelemeye..
Şimdi konumuza dönelim gülümseme , kahkaha ve neşeli insanlar.Evet bir çoğu öyledir gerçekten bunu içtenliklerinden , sözler , neşe ve mimiklerin birbirini bütünleşmesinden anlarsınız.Onlar arada size hiç çekinmeden sıkıntılarından yaşadıklarından bahsederler... Acı dolu yılların ardından gülmeyi öğrenmişlerdir.Fakat bunu saklamazlar gülücüklerin ardına saklamazlar. Neşeleri hüzünle birleşir ve hissedersiniz. Dürüst ve temizdir halleri.Sevgi ve şefkat beslersiniz hiç anlamadan ısınırsınız onlara.
Bazı insanlar hep mutludurlar, sözleri güzel kullanırlar. Onların ardına neler neler gizlerler.Sizi destekleyen güç veren sözler sarf ederler.. Uçuruma da gitseniz yanınızdadır .Fakat size hatalarını sertçe yüzünüze vuranlardan daha zararlıdırlar... İçlerinde öfke vardır .Güzel bir maske takmışlardır.
Neden mi.Çok acı vardır hayatların da ,gerçekten mutlu değil mutluluk oyunu oynarlar.. Onlar acı dolu yıllardan bahsetmeyi,içlerine oturmuş olanları anlatamazlar.Çünkü hatırlamak istemezler öyle derine gömerler ki şaşarsınız.. Hep mutludurlar onlar...
Yalnız kaldıklarında yaşarlar o anıları, Güvenemezler kimseye kendilerini safça açacak kadar ve bir o kadar da sakladıkları vardır ki yapamazlar..
Korkuları nedir. Mutlu görünerek asıl kendilerini mi saklarlar.Sevgi ve kahkaha doludurlar.Sözleri kılıç gibidir şaka ve esprinin ardına saklayarak bir akrep gibi sokarlar sizi.Oysa acıtmak istedikleri kendi içlerindeki acıdır.İntikam almak gibidir onlar için.
Bu insanlar yalnızdır kendi dünyalarının acı yolların da oysa anlatarak hafifler insan.. Zehri akıtmanın tek yoludur bu. Yine yeniden acı çekmekten korktukları için göstermezler kimseye gizli dünyalarını...Ağlayışları yalnız ,acıları yalnız kendi dünyaların dadır... Geçmişi yok etmek istercesine hayatı dolu dolu yaşarlar yalnız kalmak onlar için kabustur...
Bin bir kahkahanın ardında kilitlidir geçmiş....
Saklanan her şey bir gün sizi yok eden bir canavara dönüşür...Kendimi de sorgularım bu yazıları yazarken.Bir de ben kendini ve duygularını pek saklayan biri olamadım bu yüzden kişiye kötü söylememek veya duygularımı saklamak için uzaklaşırım ondan buda bir saklama yolu.. fakat kırmamak için yapmışımdır bunu.
Not yazım da soru işaretleri yok klavyemde sorun olduğu içindir özür dilerim.
YORUMLAR
" Bazı insanlar hep mutludurlar, sözleri güzel kullanırlar. Onların ardına neler neler gizlerler.Sizi destekleyen güç veren sözler sarf ederler.. Uçuruma da gitseniz yanınızdadır .Fakat size hatalarını sertçe yüzünüze vuranlardan daha zararlıdırlar... İçlerinde öfke vardır .Güzel bir maske takmışlardır."
İşte en tehlikeli insan türü de budur Yelda Hanım, bazıları da size dost gibi yaklaşıp sırrınızı alıp dedikodu kahvelerinde dağıtmak için yanınızdadır. aslında dostlukla falan zerrece ilgileri yoktur.
Beden dilini ne kadar çözerseniz çözün, bu insanları çözemezsiniz çünkü yalanlarını doğru gibi göstermeyi öyle ustalıkla başarmışlardır ki, gerçeği öğrendiğiniz de siz bile şaşar ardından ahlar vahlar edersiniz. Çünkü ona güvenmiş, dostum demişsinizdir ya...
Böyle dostlar düşman başına bile layık değil.
Tebrikler, sevgimle.