- 572 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HoCaMa!!!
[ kalin ] Bazı insanlar vardır ki,yüreklerinin güzelliği yansıdıkça sizde şükredersiniz Rabbinize...
Hep bunu yaşıyorum kalemı elime aldığımda,tıkanıyor içimde kelimeler,beni kur`anla bulusturabilen bir insana nasıl hitap edebileceğime,en güzel cümleleri nasıl ifade edeceğime...
Çünkü biliyorum kalptekilerin kağıda yansıması hiçbir zaman tatmin etmeyecek beni.Hiçbirzaman evet işte tam olarak ifade ettim diyemeyeceğim,öyle zor ki sizi ifade etmek,bu karmaşık duyguları kelimelere dökmek...
Siz girince hayatıma``ALLAH için sevenler gelsin``nidasına ``lebbeyk``diyebilenlerden olma umudum oldu mahşerde.Yanımda veya uzağımda,dualarıyla bulnamış hayatımı berraklaştıran bir arkadaş,kaybolmuş fikirlerime pusula olan bir abla,eksik kalmış yanlarımı tatmalayan bir hoca oldunuz...
Şimdi hayatımdasınız.İncitmeye korktuğum bir gelincik gibi meleklerin yeryüzüne inen bir yağmur damlası gibi...
Varlığınızla,yüreğinizdeki sıcaklıkla,gözlerinizdeki samimiyetinizle,içtenliğinizle,sevginizle öyle bir girdinizki hayatıma sanki yüreğim dünyayı kapladı.Yeniden öğreniyormuşum gibi hissettim hafızlığımı...
Ve artık bana düşen rabbimin bana lütfettiği bu güzellik için şükretmek.Rabbim sizli günler yaşamayı nasip etsin bizlere...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.