İNSANA ELEŞTİRİ..!
İNSANA ELEŞTİRİ..!
İNSANLAR BİRBİRLERİNE ÇAMUR ATMAYI SEVEN VARLIKLARDIR… KİMSE KENDİNİ KARŞISINDAKİNİN YERİNE KOYMAYI GEREK GÖRMEZ… HER BİRİMİZ DÜRÜSTLÜKLERİMİZLE.. DOĞRULUKLARIMIZLA.. VE BİLMİŞLİKLERİMİZLE ÖVÜNÜRÜZ…
OYSA Kİ KOMİK OLAN HEPİMİZİN İÇLERİNDE KENDİMİZİN BİLE AÇMAYA KORKTUĞU GİZLERİMİZİN BULUNMASIDIR… BAŞKALARINA BİLMİŞ AKILLAR VERİRKEN… İÇİN İÇİN SAKLI OLAN KAPILARIN BİRDEN AÇILACAĞINDAN KORKAR DURURUZ..
HER İNSAN BİR DÜNYA’DIR DERLER… DOĞRUDUR.. HER BİRİMİZ BİRER DÜNYADAN İBARETİZ BELKİ… VE HER BİR DÜNYADA TÜRLÜ GÖRMÜŞ GEÇİRMİŞLİKLER BİRİKTİRMİŞİZDİR… AMA NASIL BERECEBİLİYORSAK BUNCA GÖRMÜŞLÜĞE HALA BAŞKALARINA AHKAM KESMEKTEN.. BİLMİŞLİK TASLAMAKTAN.. KINAMAKTAN… HOŞGÖRÜSÜZ BAKMAKTAN.. VE HATTA YAFTA YAPIŞTIRMAKTAN ASLA GERİ KALMAYIZ..!
ASLINDA BİLMEMİZ GEREKEN KİM KİMİ NE İÇİN KINAYIP KÜÇÜK GÖRÜYORSA..MUTLAK BU DÜNYADAN GÖÇÜP GİTMEDEN.. BİR ŞEKİLDE AYNI ŞEYİ YAŞAYACAĞIDIR..!!
NERDEN BİLİYORSUN DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM..
BİLİYORUM ! ÇÜNKÜ YUKARDA DÖKTÜRE DÖKTÜRE YAZDIĞIM İNSANOĞLU ÖRNEKLERİNDEN BİRİYDİM…
ŞİMDİYSE BÜYÜK KONUŞMANIN.. KINAYIP.. AHKAM KESMENİN CEREMESİNİ ÇEKEN BİRİYİM…
KONUNUN BİR ÖNEMİ YOK ASLINDA.. YAŞADIĞIMIZ SÜRECE TÜRLÜ BADİRELER ATLATIRIZ… KİMİ BİZİM İÇİN BİR SINAVDIR… KİMİ İSE BİZ BİRİLERİNE SINAV OLURUZ… DENGE ASLINDA ÖYLE GÜZEL KURULMUŞ Kİ BİZLER FARKINDA VARMADAN.. KARARLARIMIZI BU DENGE ÜZERİNDE VERİRİZ..
OYSA Kİ.. HAYATLARIMIZIN YÖNLERİNİ SEÇİMLERİMİZ BELİRLER… BİZ SADECE KADER DER GEÇERİZ…
KADERCİ OLMAK DOĞAMIZ GEREĞİDİR.. BELKİDE KADERE SIĞINMAK… SUÇU KADERE ATMAK EN KOLAYIDIR… YANLIŞ İLİŞKİLER.. YANLIŞ İŞLER.. YANLIŞ GİRİŞİMLER… YANLIŞ ARKADAŞLAR… YANLIŞ OLAN NE VARSA KADERİN OMUZLAMASINI İSTERİZ…
İSTERİZ ÇÜNKÜ KADERİN OMUZLARI BİZDEN DAHA GÜÇLÜDÜR… NE KADAR YÜKLENİLİRSE GENEDE GIKI ÇIKMADAN ALIR HER BİRİMİZİN YÜKÜNÜ… BİZDE BİR NEBZEDE OLSA KADERİN BU NACİZANE YARDIMINDAN DOLAYI RAHATLAMIŞ OLURUZ..
YAŞAMIMIZA SOKTUĞUMUZ SEÇİMLERE YA SAHİP ÇIKARIZ YADA BERTARAF EDERİZ.... KADERİ SUÇLARKEN… KARŞIMIZDAKİLERİ HOŞGÖRÜSÜZCE YARGILAMAYI SEVEREK.. YAŞAR… ÜSTELİK ZATEN NE YAŞADIĞI HAKKINDA ZERRE KADAR BİR BİLGİYE SAHİP OLMADIĞIMIZ İNSANLARA ATIP TUTARKEN… SÜTTEN ÇIKMA AK KAŞIK EDAMIZDAN’DA ASLA TAVİZ VERMEYİZ…
BELKİ HEPİMİZ BÖYLEYİZ.. BELKİDE BİR YARIMIZ.. YAŞADIKLARIMIZDAN TECRÜBE EDİNİP DİLİMİZİ TUTMAYIDA YEĞLERİZ… AMA BİR ÇOĞUMUZ NASRETTİN HOCANIN MİSALİ.. ŞEKİLCİLİK.. MADDİYAT.. KONUM.. STATÜ.. Kİ BU HAYATLARIMIZIN OLDUKÇA BÜYÜK BİR KISMINI OLUŞTURUR.. BELKİ İSTEYEREK.. BELKİDE İSTEMEYEREK.. İÇİMİZDE HER BİRİNE YER VERİRİZ.. MANEVİYATIMIZ GÜÇLÜDÜR SAYARIZ.. ASLINDA LAFTA MANEVİYATÇIYIZ.. VEYA İŞİMİZE GELEN DURUMLARDA MANEVİYATA SARILIRIZ… KENDİ İÇİMİZDE KENDİMİZE İKİ YÜZLÜLÜK YAPAR.. BUNUDA YERİ GELİNCE KİŞİLERE YANSITIRIZ..
BELKİ DE İNSANA DAİR AĞIR BİR ELEŞTİRİ OKUDUĞUNUZU DÜŞÜNÜYORSUNUZ.. BELKİDE ÖYLE… AMA DEDİĞİM GİBİ BİR ZAMANLAR YUKARIDA TANIMINI YAPTIĞIM BİRÇOK HUYA BENDENİZDE SAHİPTİM…ŞİMDİ İÇİNİZDE DÜŞÜNÜYORSUNUZDUR.. HAYIR… HAYIR ASLA BEN BÖYLE BİRİ OLMADIĞIM DİYORSUNUZ… BIRAKIN ALLAH AŞKINA.. ÖNCE KENDİNİZE DÜRÜST OLUN.. İÇİNİZDE ŞU KAPISI SIKICA KAPALI KAPIYI BİR ARALAYIN.. İÇERİDE GÖRDÜKLERİNİZ EMİNİM SİZİ ÇOK ŞAŞIRTACAKTIR… KALDI Kİ… İNSAN ZARARIN NERESİNDEN DÖNSE KARDIR…
GELİN BUGÜN KARA GEÇİN…..
BİR DOSTTAN NACİZE ELEŞTİRİ…
SAYGILARIMLA,
YORUMLAR
Güzel bir yazıydı... İnsan yanımızın , hatalarımızın , ve hatalarımızın farkında bile olmayışlarımızın bir ifadesiydi aslında.. Teşekkürler yüreğinize kaleminize ...
Mert YİĞİTCAN tarafından 8/26/2014 2:17:43 PM zamanında düzenlenmiştir.