Sen yokken
sen yokken uyuyamıyorum!sordum biliyormusun bunu kendi kendime ,hayır korkmuyorum ondan değil ,biliyorum böle düşünme. Evet korkum var bir tane derinlerde bir yerlerde bastırdığım ,söyleyemediğim ,eziklik sandığım; Sensizlik .Ya bir gün sensiz kalırsam deyip uyuyamadığım şey bu.Anlarmısın bilmiyorum sadece sadece sensizken uyuyamıyorum,sen konuşurken ,sen gülerken ya da televizyon izlerken ne kadar kolay bir bilsen.Çünkü ordasın ve yıllarca orda kalacakmısın gibi;ama yokken sankiiii yokmuşsun gibi işte olmayacakmışsın ,hissetmeyecekmişim gibi.Yalnızlık mı korkum yoksa bir gün sen televizyon seyrederken ben nerdeyim neden burdayım demekten korkmak mı bilmiyorum.Bilmiyorum her şey o kadar yabancı ki yalnızlığı sevmiş benim için .şimdi ise ona karşıyım ,karşı tarafa geçtim yalnızlıkla dalga geçenlerdenim .Peki yaa gene oraya geri dönersem ,Allahım işte en çokk bundan korkuyorum.Bencillik bu değilmi.Daha da kötüsü var yaaa sen varken de yalnız kalırsam Sen yokken bu oluyor işte sen varken yaln ız kalıyorum ve korkuyorum.Yaa bir gün sen orda oturuken de yalnızmışım giibi olursa ,hatırlayamassam o güzel günleri ,sanki oyun bitmiş gibi olursa ve ben yensem de mağlup gibi hissedersem kendimi ne olacak.İnsan hep aynen değişmeden durur mu söyle bana .Ya tam vazgeçmişken çaresizlikten sana bakıp bir şeyleri anlatmaya çalıştığımda en acı şeyi söyleyip ’saçmalama dersen’.Ve ben çekip gidersem ,yalnızlığı seçersem .Ne olur söle bana saçmalamıyorsun de şimdiden de.korkuyorum karşı tarafa geçmekten ,sensizlikten kaybolup gitmekten, nedenlerden ,cevapsız sorulardan .En dumanlısı da ne biliyormusun püfür püfür seni çekerken senin adına saçmalarken senin bunlardan haberdar olmayışın .Sessiz ve sakin beni düşünürken kimbilir ne kadar duru ve sadesindir. Peki yaaa ben bu kadar karmaşıklık neden çünkü karışığım ben böle doğdum ve sen böle sade olduğun için seviyorum seni sende beni bu kadar karışık olduğum için.
neyse boşver Özetle sevdiğim sen yokken uyuyamıyorum çünküüüüü hep bunları düşünüyorum.sana da gel birlikte düşünelim diyemiyorum ki!
YORUMLAR
Aynı şeyleri ben yaşadım belki de.. Bilmiyorum karşıdaki insan senin gibi mi hissetti ama, ben bir gün hissedilmedim, yokluğum aranmadı.. Şöyle düşünelim, peki şu an hissederken o gittiğini farzet peki o zaman ne düşünür ne hissedersin?? Bu yönünden düşündün mü? Ya da onu artık hissetmiyorsun ve başka birisini tercih ettin. Peki o başka birisi bir gün seni o halde bırakırsa? Neden yetinemiyoruz biz? Ama neden...!!!
"Sessiz ve sakin beni düşünürken kimbilir ne kadar duru ve sadesindir. Peki yaaa ben bu kadar karmaşıklık neden çünkü karışığım ben böle doğdum ve sen böle sade olduğun için seviyorum seni sende beni bu kadar karışık olduğum için.
neyse boşver Özetle sevdiğim sen yokken uyuyamıyorum çünküüüüü hep bunları düşünüyorum.sana da gel birlikte düşünelim diyemiyorum ki!"
Yalnızlık...