- 684 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İç Geçirmek Geceye III
Yazılarım hep aynı konu üzerinde olmaz sakın devamını hemen beklemeyin. Okuyanlara diyorum herkes üstüne almasın.
Sahi nasıl terk etti beni aşk, bileniniz var mı? Hata bende mi aşkta mı? Hayat hep doğuştan hatalı mı? Kusursuz olan insanoğlu mu aşk mı? Aşk mıdır insanı insanlıktan çıkarıp canavara dönüştüren? Yoksa insanın içinde midir vahşet aşka doğru giden? Sınırsız sorular, sorunsuz cevaplar arıyorum! Buldun mu deme sakın! Tabi ki bulamıyorum, alemsin valla.
Sorunsuz insan yokken, sorunsuz cevabı bulabilir mi insan? Sorular bile hep sınırlıyken, sınırsız sorular sorulur mu? Bak sınırlı bir soru var aklımda; sahi nasıl terk ettin beni? Ben bunu hep merak ettim!..
Sanırsın merak ettiğim her şeyin cevabını buldum. Güldüm yahu kendime. İmkansız bir şey bu belki de. Bilemiyorum. Bildiğim ne varsa hepsini giderken bıraktım çantana, giysilerinin arasına. Sen de ne kadar anımız varsa attığın her 10 adımda bırak yola. Belki dönmek istersin aman karıştırma yollarıda. Gerçi sen giderken ben arkandan hepsini tek tek toplarım dayanamam sana. Elimde boş bir valizle geleceğim arkandan hep. Attıklarını toplayıp, çantaya dolduracağım. Ve hepsine yeni anılar koklatacağım.
Arkanı döndüğünde tüm eski ve yeni anılarımızla ben olacağım ve sen şaşkınlıkla “sen nerden çıktın?” demeden susturacağım seni! Boş valizi alacağım elinden, bendeki dolu valizi vereceğim. Ve “dön” diyeceğim!
- Dön ve yoluna devam et! Ben toplarım arkandan hatıralarımızı!..
Uğur İNCEKARA
Yazım Tarihi : 24 Ağustos 2014