- 611 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
yaşayamadığınız mutluluklar oldu mu hiç?
Yaşayamadığınız mutluluklar oldu mu hiç? Bütün gece hayalini kurup ertesi sabah imkansız olduğunu anladınız mı? Bende çok oluyor :-) nedenini bende bilmiyorum. Galiba çok hayalperestim. Ama insanlar hayalleri umutları olmadan yaşayabilir mi? O zaman ne anlamı kalır ki geleceği bilmeden yaşamamızın değil mi ama. Ben öyle düşünüyorum.
Peki ya aşk? Aşk neyden oluşur?
Hayal,umut, heyecan,kalp ritminin değişmesi... İşte aşkı oluşturan bazı varlıklar. Umut da hayal de aşkın bir parçası. O yüzden ki umudumuz kırılınca yada hayallerimiz suya düşünce aşk acısı çekiyoruz yada o yüzden mi aşk acısı bu kadar dayanılmaz? Aşk acısı? acı işte dayanılmaz bambaşka bir şey sabaha kadar ağlıyorsun uykundan uyanıp ağlıyorsun ama ertesi güne geçmiyor gecedeki mutsuzluk ertesi günün acısından bir şey eksiltmiyor sadece o günün payına düşen acıyı yaşarsın bütün gece çektiğin acı bütün vücut uvuzlarını bütün organları etkiliyor . Sadece kalp etkilenmiyor. Beynin duruyor, gözlerin sürekli ağrıyor,ellerin titriyor.. Daha bir çok şey. Kalbinle seviyorsun acısını hem bedenin hem ruhun çekiyor. Peki değer mi? sevdiğin insan bunlara değer mi? Bilmiyorsun değil mi? Belkide değmez ama senin sevgin bu kadar şey yaşamana değer. Çünkü sevgini ölçemezdin şimdide acısını ölçemezsin. Acı sadece sofrada olmuyor hayatın içinde de oluyor insan üç öğün yemek yemekle büyümüyor bazen üç öğün ağlaması gerekiyor.Peki ağlayınca olgunlaşıyor mu? Göreceli bir kavram. İşte bence insan ağlayınca aşk acısı çekince hayattan kopuyor.ama bir o kadar büyüyor olgunlaşıyor.hayat ne demek tam anlamıyla öğreniyor.
Peki bu sonuçları bile bile neden aşık oluyoruz? Acı çekmeyi mi seviyoruz yoksa deli miyiz? Aslında hiçbiri. İnsan aşka adım attığında bunların hiçbirini düşünmüyor hep madolyana tek bir yüzünden bakıyor arkasını çevirmek aklının ucundan geçmiyor. AŞK çok kısa sözcük üç harften oluşan ama bir o kadar da derin. İçine herşeyi sığdırabilirsiniz umut hayal mutluluk acı..aşk yoluna çıkmadan önce aşk torbanızı istediğiniz şeyle doldurun. Yolda kullanmak istediğiniz ihtiyacınız olacak her şeyi
Fazla mı eşya oldu demeyin o yola çıkınca bütün her şey anlamını yitirecek onlar sana çok hafif gelecek hatta hissetmeyeceksin benden tavsiye aşk yoluna çıkmadan önce mendillerinizi torbaya atmayı unutmayın yolda lazım olur.yara bandı almanıza gerek yok. Çünkü bu yolda açılan hiçbir yara yarabandıyla kapanmıyor
İyi yolculuklar
ŞEYMA SUNGUR
YORUMLAR
Olmaz mı hayal kırıklığı yaşantılarımızda?
Hesap kitap etmeden yaşamak belki de en güzeli: Hiç bir beklenti taşımadan. İşte aşk da böylesi bir mefhum. hesapta kitapta olmadan düşmek aşka. Kazanım bir yandan kayıpları diğer yandan. ve olgunlaşıyor benliklerimiz. Başa gelen her ne ise bir adım bir adım daha deyip varıyoruz nihayete.
Kutlarım can-ı gönülden. Çok hoş bir anlatımdı ve bir o kadar gerçekçi.
Selam ve saygılarımla...