İçimden Rabbime Gidenler
Ahhh yoluna kurban olmayı başka hiçbir şeye denk tutmadığım
ve herşeyden çok istediğim,
gücüne adaletine sığındığım, sahibim, koruyanım, gözetenim esirgeyenim, bağışlayanım, Ey Rabbim!
Durumlar değiştikçe duam değişiyor. Ey her duruma müdahale edebilen Rabbim.
Sevmediğin kullarını uzak tut, soğut, şirin görünmelerine izin verme. Sen ki günah’lar’ımıza rağmen seviyorsan,
sevmediklerin ne fenadır o halde.
Uzak tut... Tut ki ziyana uğramayalım. Tut ki
Cemalini görebilelim.Yüzümden mahrum etme. Görmeme engel olacak kimler varsa yüzlerini yüzlerimden uzak tut.
Ve ömrümüze katacakların...
Ve asıl mevzuya geldik ve asıl mevzuyu sen çoook öncelerden biliyorsun, beni dünyaya göndermeden biliyorsun.
Biliyorsun o yüzden direk istediğime geçeceğim.
İstediğim; vereceğinin en az benim kadar değil tamda benim kadar suçlu olması.
Benden daha masumunu isteyemem, isteyebilmem için benim de daha masum olmam gerekirdi.
Adaletinden şaşmadığım ve adaletten şaşmadığım, çünkü daha iyisini istemeye hakkım yok, hangi yüzle isterim ki?
Tamda benim kadar suçlu olmalı benden daha az suçlu olursa ezilirim, suçlu hissederim kendimi.
Benden daha fazla suçlu olursa kaldıramam...
Evet biliyorum sen herkese nasılsa onun gibi birini veriyorsun.
Evet biliyorum davranışlarımızla yaşayışımız, herşeyimizle eşimizi biz belirliyoruz.
Rabbim bilsem ki eş olarak tayin ettiğin
Benim aynım, öyle bi sarılırımki ona öyle bi severim ki.. Ve bir de ne djyorum biliyor musun Allahım?
Benim gözüm o koltukta. Biliyorsun o koltuluğu, o koltuğu müjdeleyen sensin.
Nasip edeceğin o koltukta birlikte oturacağım olmalı.
Allahım içimden geçenlere Amin...
-Keyhar
Ocak 2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.