Bu akşam
Ne güzel bir akşam değil mi ?? aslında bütün aksamlar güzel bütün aksamların ayrı bir güzelliği var hepsinin ayrı ayrı … Fakat bu aksam çok farklı bu akşamın ayrı bir güzelliği var sanki.. Rüzgar bile bir başka esiyor sanki havayı solumuyorum direk yüreğime esiyor .. direk içime işliyormuş gibi çok tuhaf ama bir o kadar da hoşuma gidiyor … Bu akşam kuşlar bile bir başka ötüşüyor sanki senelerce aradığım arayıp ta bulamadığım bir şarkıyı dinliyomuşum gibi çok tuhaf ama yine bir o kadar da heyecanlı … Bu akşam yağmur bile bir başka yağıyor ıslanıyorum .. ıslandıkça rahatlıyorum ıslandıkça hafifliyorum ıslandıkça ağlıyorum.. göz yaşım yağmura karışıyor suratımdan aşağıya bir ırmak misali boşalıyor…boşaldıkça sanki günahlarım temizleniyor … Ne yılların beraberinde getirdiği suratımdaki çizgiler , nede başka bir şey engel olamıyor bu akan seli durdurmaya ama olsun durmasın bu akşam göz yaşlarım bile bir başka akıyor çok merak ediyorum acaba bu akşam bana ne oluyor ???
Çok acayip sanki bütün bir ömrümü bu akşama sığdırmış gibiyim sanki hepsini bu akşamda yaşıyorum … yalnız ufak bir fark ilgimi çekiyor bu akşam bütün bir ömrümü yaşıyorum diyorum falat en ufak bir hüzün , en ufak bir üzüntü duymuyorum ömrüme sığdırdığım her şeyi almışım fakat ömrümce peşimi bırakmayan hüzünler güzler bu akşam misafirim olmuyor çok şaşırıyorum , çok seviniyorum fakat bir o kadar da korkuyorum … Sonra yine ağlıyorum nedenini bilmiyorum ama ağlıyorum … çok kısa bir süre dalıyorum uzaklara o kısa süre içerisinde sanki bütün hayatımı baştan yaşıyorum sevinçlerimi umutlarımı mutluluklarımı pişmanlıklarımı ... Bu akşam hepsini bir kenara atıyorum hiçbir şeyi kafama takmıyorum Bazen kendimi ufak bir su birikintisine benzetirdim bazense bir akarsuya hatta arasıra kendimi bir deniz kadar büyüttüğüm bile oluyordu … çevremdekilere bakıyordum kendilerini ucu bucağı görünmeyen birer okyanus gibi görüyordular sonra onlarla yarışamayacağımı anlayıp yarıştan çekiliyordum ve yine kendimi bir akarsu olarak görüyordum belki dışarıdan okyanuslara göre küçümseniyordum okyanuslara nazaran küçük bişey gibi görünüyordum fakat sonradan düşündüm de okyanuslar ne işe yarıyorlardı ??? küçücük bi akarsu kadar işe yarıyabiliyorlar mıydı ??? tek özellikleri neydi büyük olmaları mı ?? işte hepsini bu akşam anladım koskocaman bir okyanusun küçücük bir akarsu kadar değeri olmadığını bu akşam anladım … diyorum ya bu akşam bir başka güzel bu akşam üstü kapalı bütün gerçekler tek tek su yüzüne çıkıyor gerçekler su yüzüne çıktıkça her seferinde bir tebessüm daha oluşuyor suratımda halimize gülüyorumm…
Sona yaklaştıkça rüzgarın hızı daha da artıyor sona yaklaştıkça yağmurun şiddeti daha da yükseliyor.. kuşlar zaten artık ötmüyor.. koskoca şehir sessizliğe ağlıyor …Diyorum ya bu akşam yağmur bile bir başka yağıyor… sonra korkularımla baş başa kalıyorum artık tek korkum doğan güneşi bir daha görememek oluyor benim için güneş sadece dünyamı aydınlatmıyor güneş benim hayatımı aydınlatıyor aslında yeni doğan güneş … yeni bir gün … yeni bir umut diye başlıyorum güne ta ki akşamlar çökünceye kadar ta ki hava kararıncaya kadar … ertesi gün anlıyorum güneş artık benim hayatımı aydınlatmıyor sadece dünyamı aydınlatmakla yetiniyor artık doğan güneşi beklemiyorum hayatımı aydınlatmayan güneş varsın dünyamı da aydınlatmasın ne fark eder ki !!! hayatım aydınlanmadıktan sonra dünyam aydınlansa ne fark eder ! İşte bu akşam , akşam çöktükçe karanlığa .. karanlık çöktükçe ise beyaza yaklaşıyorum … Hayatımı aydınlatmayan güneşin dünyamı da aydınlatmaması dileğiyle …bu akşam da başımı yastığa uyumak üzere koyuyorum…
:::::: HAYIRLI UYKULAR ::::