- 1604 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİRLEŞME ve BÖLÜNME
Televizyonlar,dünya ülkelerinin yeni yıla girerken neler yaşadığını anlatırken ,iki ülkenin 2007 yılına girerken yaşadığı çifte sevinçten de söz etmeyi unutmadılar,hatta ballandıra ballandıra anlattılar desek sanırım yalan olmaz.
Romanya ve Bulgaristan 2007 yılının ilk dakikaları ile birlikte Avrupa Birliğine tam üye oluyor olmanında sevincini birlikte yaşamışlar.Bu elbette onlar için sevinç kaynağı olacaktır.Din telakkileri ile Kültür birliktelikleri ile birlikte tarihten gelen bir yakınlığın onları bu süreç içerisinde Avruba Birliğinin içerisine alması aslında şaşılacak birşey de değil.
Çok kısa bir süreçle birlikte Avrupa Birliğine giren bu iki ülke bizim vermediğimiz hangi tavizi verdiler acaba ki Büyük ! Avrupa Birliği nin içerisinde yerlerini aldılar?
Oysa ki biz onların bizleri kabul etmeleri adına ;son 3 yılda bu ülkede birtek hıristiyanın olmadığı kasaba ve köyler dahil omak üzere toplam 38.000 adet kilise ev açtık.
Lozan ile birlikte elde ettiğimiz tüm kırmızı çizgilerimiz uçuk pembeye dönüştürüp dünyaya ’’Casus Belli’’ miz yoktur dedik.
Onlar bize Arpa,buğday,fındık,şeker pancarı,mısır,..... ekmeyin dedi biz ekmedik.
Onlar bize ’Ermenilere katliam’ yaptınız dediler,bir yılda üniversitelerimizde sempozyumlar düzenleyip bu işi nasıl meşrulaştırırız diye uğraşıp durduk.
Onlar fikir özgürlüğü adına Bu aziz Millete küfür edenlere Nobel ödülü verirken,biz onlara ’Ama canım biz de onu başımızın tacı yapıyoruz ’ mesajlarını medya yoluyla vermek için elimizden geleni yaptık.
Onlar Devlatlerine ve Anayasalarına küfür edenlere 5 ile 10 yıl hapis cezasını reva görürlerken,bize söyledikleri gibi vatana,devlete ,bayrağa küfür etmenin saygısızca davranmanın önü açmak için gerekli olan siyasi iradeleri başımıza getirdik.
Onlar tüm yeraltı kaynaklarını tüketmişken ,3 katrilyon dolarlık(anti parantez-bu parayı bir kasaya koymanız gerektiğinde ,Türkiye coğrafyası olan 777.000 kilometre karelik bir alandan ,yukarıya doğru çıkan 2 kilometrelik bir yükseklikle bir kasa yaptığınızda ve içini yüz dolarlıklarla doldurmaya başladığınızda bu parayı bu kasanın almadığını da hatırlatmak isterim) maden rezervi olan Türkiye Cumhuriyeti coğrafyasında çıkardığımız kanular ve özelleştirme tezgahıyla beraber;’’Şeker fabrikaları ve tekeli İsrail e,Limalarımızı Seka Kağıt fabrikalrını Yunanlılara,Tüpraş , Petkim ve Türk Telekom u Amerikalılara,Sümerbank işletmelerini yine kar etmiyor diye İngilizlere ,SATILIK VATAN YOKMU ALAN diye bağıra bağıra sattık.
Elbette bunu duyan 68 ülke vatandaşı bu Aziz vatanın tüm kalelerinini zapt ederek,tüm tersanelerine girerek 7/2 sini satın alırken biz hep Avrupa Birliğinin bizi neden halen aralarına almadığını düşündük.
Onlar tek tek kendi inanç,örf adet,birlikteliklerini Avrupa Birliği şemsiyesi altına toplamaya çalışılarken,Türkiye Cumhuriyetinin en yetkili ağızından bu ülkede 36 etnik kökenin olduğunu bangır bangır bağırdık.Hatta bunun yanında Yine aynı ağızdan Abdullah Öcalan ın bundan 20 yıl önce çıktığı zaman söylediği ’Kürt Sorunu’ lafını da zikredip PKK yı neredeyse yasal hale getirdik,ama yinede yaranamadık.
Bizler İnancımız vasıtası ile iman ettiğimiz, bir peygamberi reddetmenin İslam dairesinden çıkmak olduğunu düşünsek bile, Onların Peygamberimiz hakkında çizdikleri karikatürlere bir yıl önce tepki gösterirken,bir yıl sonra Papalarının Hazreti Muhammed e ’Terörist’ demesini sadece bir gaf olarak algılayıp,evimizde ağırladık.
Ve hatta Dış işleri bakanlığının yayınladığı bir tamim ile birlkte nerede kiminle görüşeceğine kendisinin karar vereceğine bile karışmamak sureti ile ’Doğu Roma’ nın hortlatılması adfına 800 yıldır küs oldukları Ortodoks dünyası ile barışmalarına,Fener Patriği Bartelomeos un Ekümenik Patrik ilan edilmesine bile ses çıkarmadık.
Onlar Tüm değerlerimize küfrederken biz onlardan gelen herşeyi hak olarak görüp hayatımıza geçirdik.
43 yıldan buyana tüm siyasi iradeler hiçbir proje ve plan üretmeksizin sırf bir yalanın kuyruğuna tutunup,AB ye giricez diye bağırırlarken 70 milyon Türk İnsanı,bu siyasilerin AB ye girince ne olacak bunu hiç anlatmamalarına bile ses çıkarmadık.
Bu ülkenin en yetkili ağızlarından biri 2002 yılında bu ülke nin % 99 u müslüman derken geçtiğimiz ay neden % 95 i müslüman dedi bunu bile sorgulamadık.
Bu ülkede 2002 yılında iç ve dış borç toplamı 240 milyar dolarken,son 4 yılda bu miktarın 465 milyar dolara çıkmasına ve ufak bir hesapla 80 yıllık Cumhuriyet tarihinde senede 3 milyar dolar borçlanma yapan bu ülkenin nasıl olupta 4 yılda 225 milyar dolar daha borçlanıp senede 56 milyar dolar daha borçlanma yaptığını ve alınan tüm bu paraların nereye gittiğini bile sorgulamadık.
Avrupa Birliğiniş oluşturan ülkelerin ortalama işsiz sayısı nüfuslarının %25 ini oluştururken ,yüzlerce benzerinden sadece birisi olan ’Antep halı sanatını geliştirme derneği’ adı altında 1 milyon Euro yu bu ülkeye neden verdiler sorgulamadık.
Kıbrıs ta Limanların sadece bir tanesinin açılması KKTC nin lav edilmesi anlamına geldiği halde Yine o mübarek! ağızdan sadece birini açarız teklifini neden reddetiler bunu bile anlamadık!
Yahu AB yetkilileri ! Sahi bizi neden bu birliğin içerisine almıyorsunuz?
Bakın oysaki biz İlkoul kitaplarından kelime şehadetten Muhammedün Resulullah kelimesini bile kaldırdık.
Biz öğrenci sınavlarında ’Aşağıdakilerden hangisi son peygamberdir?’sorusunun cevap anahtarına bile sırf siz incinmeyin diye Hz.İbrahim yazdırdık.
Yok yok biz elimizden geleni yaptık.
Biz ki,kanımızla aldığımız bu toprakları bir bakanın ’Biz çanakkalede ne kazanması kaybettik’ lafını bile yutkunduk.
Onlar inanç birliktelikleri içerisinde Tüm hıristiyan birliğini bir şemsiye altına alırken bizlere sünni olmayanlarda azınlıktır dayatması adına yapılan tüm çalışmalara yardım ettik.
Şimdi biz daha ne yapalım diye sorsak bize söyleyecekleri şey çok açık öyle değilmi?
’Ey Türk ler siz,bu topraklarda işkalcisiniz ve geldiğiniz yere Orta Asyaya geri döneceksiniz’’
’’ NE AB NE ABD TEK ÇÖZÜM BAĞIMSIZ TÜRKİYE’’
Sizlere Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ün 6 Mart 1922 yılında TBMM de yaptığı konuşmadan ufak bir bölüm ile veda ediyorum.Sağlıkla ve birlikle kalınız ve unutmayınız Tüm Dünya Türk ün vatanıdır.
’Avrupanın bütün ilerlemesine yükselmesine karşılık Türkiye tam tersine gerilemiş ve düşüş vadisine yuvarlandırılmıştır.Arık vaziyeti düzeltmek için mutlaka Avrupa’dan nasihat almak,bütün işleri Avrupa ’nın emellerine göre yapmak,bütün dersleri Avrupa’dan almak gibi bir takım zihniyet belirmiştir.
Halbuki hangi İstiklal vardır ki ecnebilerin nasihatları ile ve ecnebilerin planlarıyla yükselebilsin.?Tarih böyle bir hadiseyi kaydetmemiştir.
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.