- 481 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Değişim!
Değişim gerek bazen insanın hayatına.Önce oturup düşünmeli.Ben bugüne kadar neler yaptım diye sormalı kendi kendine.Bazen alışılmışın dışına çıkmak gerekir.Alışılmış şeyler insanı yorar.Hergün aynı şeylerı yapan insan sıkılır.Sıkılan insan verimsiz ekine benzer.Ve bazen insan yaptıklarını gözden geçirmelı.Yaptığı şeyler paha biçilemez şeyler kaybettirebilir.Bazen alınan bi karar bazen seçtiğin yol bazen de çocukca davranışlar.Tamda konum bu işte ’ÇOCUKCA DAVRANIŞLAR’.Her insan bu yoldan geçmiştir.Benim ki bira büyük oldu ve çocukca davranışlarım HUZURUMU aldı benden.Ama her ne olursa olsun zararın neresinden dönersen kärdır.Huzurun gitse bile artık değişme vakti geldiği zaman değişmelısin.Çocukca davranıslardan sıyrılıp olgun olmalısın.Yaptığın hareketleri aklı başında yapmalisın.Ilgi göstermiyor diye trip atmak yerine nasılsın diye sorular sormalisın.Herşeye trip atmamalısın mesela.Üzùlmemelisin.Kararlarini düşünerek ve kendin vermelisin.Ne kimseyi kısıtlicaksın ne de kimsenin seni kıstıtlamasına izin vericeksin.Ve hiçbirzaman arkaya bakmicaksın.yanlış da olsa ben yaptım diyebilceksin.Hem bellı mi olur belki değişim HUZURUNUDA geri getirir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.