- 637 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
TÖVBE TÖVBE
Eminehanımcığımın Först Leydi olmaya hazırlandığı ülkenin en önde gelen tarihi köşkünü soğuk ve kasvetli bulmasının ardından eski sahibesi Hayrünisahanım bir zamanlar benzeri gerekçelerle köşkü baştan aşağı yenilememiş miydi eşyalarıyla birlikte..
Ne yapsınlar..
Baba ocağında prenses doğduklarından kraliçe gibi yaşamak istemeleri de hakları elbette!
Zavallı Fransa Kraliçesi Marie Antoinet..Pisi pisine gitti kadıncağız.
Her şey unutulmaya mahkum bu alemde.
Hayrünisahanımın İlk icraatı 28 şubatta başına gelenleri AİHM’ye şikayet etmek olmuştu.
Şimdi kalkmış o günleri mumla aradığını söylüyor. O da yetmezmiş gibi kader ortaklığı yaptıkları
ERDOĞAN ailesine ateş püskürüyor.
Bacısı Eminehanımla hanidir küsler.
Müslümanlıkta küskünlük olur mu. Olsa bile bir mendil kuruyana kadardır derler.
Ama çıkar mevki gösteriş hırs kıskançlık görgüsüzlük söz konusu olunca ne din kalır ne iman.
Beni en çok güldüren “bizi saf zannetmesinler!” sözleri oldu.
A canımın içi bu kimin haddine düşmüş!
Şeytan melek olup (bir anlamda zaten melek) Rabbimin katına çıksa da sizlerin önünde şapka çıkarmaya korkar.
En saf en su katılmamış oyunlar entrikalar kandırmacalar sizde. Yazık ki bu toplum da aynı yolda.
“Kocama çok haksızlıklar yapıldı. Ama o kibarlığından sustu!” diye de ekliyor.
El insaf be Hayrüşüm.
Sevgili Kocan 7 yıl boyunca önüne konan hemen her kanunname ve yasalara niçin onay verdi?
Kendisine haksızlık yapıldığına inanan biri ne olursa olsun o makamda oturmazdı. Sonrasın da böyle konuşmaz ve de karısını sözcü kılmazdı.
Ama şu var ki karısına aşkı büyük. Sevgili karısı yazılanları görüp üzülmesin diye internete o yüzden YASAK getirmiş!’
Ne kocalar var bakın görün suskun kadınlar!
Ahh siz içinizde ALLAH korkusu olan Müslüman dindarlar! Rabbimin sevgili cennetlik kulları!
Nasıl da birbirinize benziyorsunuz! Hem de dünyanın her yanında.
Savaş acımasızlık zulüm kan iftira insanı arkadan vurma şarlatanlık RİYA daha neler ne yüz karaları…
Davutoğlu başbakan olasıymış. Günahım kadar sevmedim adamı. Gidenleri çok aratır görün bakın.
BU bir kıyam zamanıdır. Dönüp içimize vicdanımıza bakalım. Kendimizi sorguya çekelim acımasızca.
Ne kadar insanız onu görelim. CENNET İŞİ KOLAY!
YORUMLAR
Yazınızı mesajlarınızı anlamak için önce insan olmak gerek,sonra vicdan,izan ,cesaret gerek
Şerefle bitirilmesi gereken hayattır,aynaya bakmak gerek
Manidardı
Asil yüreğe
Selam olsun
Menzilinizde umut,medeniyet,aydınlanma vicdan muhasebesi,fazilet vardı
Saygı
_____* * * * * * * * * *_____
DEVRİM DENİZERİ
NE MUTLU BANA.
ÖMRÜNÜZE BEREKET.