- 785 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Yap Ne Yapma
İnternet dünyası büyüyor.
İnternet kullanımın son günlerde yükselmesiyle beraber, içerik sunma yöntemleri çeşitlilik göstermektedir.
Çok geniş bir dünyaya sahip web sitelerinin içerikleri, gün geçtikçe yeni tarzlara ulaşmaktadır.
Onedio.com’dan sonra sosyal içerik platformlarında çeşitlilik oluşmaya başladı. Bazı aynı yoldan gitti, bazıları yeni renkler kattılar.
Biz bugün yeni açılmış, beta sürüm aşamasında olan NE YAP NE YAPMA sitesini inceleyeceğiz.
neyapneyapma.com kurucusunun anlattığına göre, bu site mizahın ve bilginin “hap içerik” şeklinde sunulduğunu söylemektedir. Diğer sitelerden ayıran özellikleri ise, içeriklerin sonunda eğlenceli öneriler veriyor” dedi.
Sitesini incelediğimizde, menülerin sosyal yönden bir mesajı olduğunu ve üstünde ciddi araştırmalar yapıldığını düşündük. İlginç menü isimlerinin yer aldığı site, 1 eylül- 15 eylül arasında daha ayrıntılı hizmet vereceklerini söylediler.
Belirli bir aşamadan sonra tüm kullanıcılara açılacaklarını söylediler. Neyapneyapma.com kurucusunun, bu platformun dışında da projelerinin olduğunu açıkladı. Hatta şuan popüler olan birçok siteden teklif aldıklarını söyledi.
Açılıştan sonraki ilk 4 günlerinde, Türkiye’de ilk 25 bin site arasına girmeyi başaran neyapneyapma.com ailesi için nice başarılar dileriz.
Siteye sosyal ağlardan da ulaşabilirsiniz.
Siteye bu adresten ulaşabilirsiniz www.neyapneyapma.com/
facebook: /neyapneyapma
twitter : twitter.com/neyapneyapma