- 915 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Mutluluk Avuçlarında
Hayatı boyunca mutlu olmaya çalışır insan.Sürekli istekleri olur her yeni gün daha da artar.Biri biter diğeri başlar.İnsan sürekli elde etdiğinin daha fazlasını ister.Sahip olduğundan;önce iyisini, sonra daha iyisini,daha sonra daha iyisini isteyerek mükemmeliği elde etmeye çalışır.Ama bu hiç bir zaman mümkün olmaz insan bunun farkında değil yada bunu bilmezlikten geliyor.
Hiçbir zaman kendinden daha aşağısını düşünmüyor kendinden daha üstün olanla bir olmaya çalışıyor.
Ha bir de her şeyin para olduğunu düşünenler var.Ama para her şey demek değildir.Bu hayatda sadece paran olsa ne kadar mutlu olabilirsin ki.Milyondolarlık serveti olan evinde yalnız yaşayan biri mi yoksa evinde çocuk sesleri olan huzur kokan biri mi olmayı tercih edersin.Sen de benim gibi düşünüyormusun bilmiyorum ama bu hayatda parayla satın alınamayan en önemli şey mutluluk.
Bu dünya umut dünyası insan mutlu olmak için umudunu kaybetmemeli.Umudun bitdiği yerde her şey anlamını yitirmiş olur.Bir gün mutlu olmak için umut edilir.Elbet herkes bir gün mutlu olacaktır.Elimizdekilerin değerini bilmeye çalışsak çoktan mutlu olmuştuk dahi.Önce insan ne istediğini iyi bilmeli.Bir şeyi isterken emin olmalı.Hayatda hiçbir şeyin geri dönüşü olmadığını düşünerek her anın değerini bilmeli.
Zaman çok çabuk geçiyor.Bugün avucunun içinde olan yarın avucundan akıp gider bilemezsin.Geçmiş,gelecek ve şimdi aynı anlar aslında.Mutlu olmak da senin elinde.Mutluğun gelmesini beklemek yerine mutlu olmaya çalışmak en mantıklısı.Ama insan gönlüne ve diline söz geçiremiyor.Kendini yönetemiyor.Ufak şeylerden mutlu olmayı bilmiyor.
Yürümeyi öğrenmeden koşamassın ki.Ufak şeylerden başlaman hayata anlam yüklemen gerekiyor.Hayatda mutlu olmak için;Umut et,Sev,Elindekilerin kıymetini bil. .
YORUMLAR
Gerçekten güzel bir yazı.
Gönül cümleleri ile kaleme alınmış.
İlgi ile okuduğumu, tümüyle katıldığımı belirtmeliyim.
Yazarına, naçizane bir tavsiyem olacak.
Yazıyı küçük paragraflara bölebilirseniz,
okuyucuya daha sempatik gelecek ve daha kolay okumasını sağlayacaktır.