- 737 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Terör Devleti
Bu sabah izlediğim sabah haberinde spiker naklediyordu, İngiltere başbakanı Cameron Işid bölgesinde başarılı olursa Akdeniz’de Terör Devleti doğar demiş. Oysa yıllardır var olan bir terör devleti var. ve onun yaptığı zulümleri hiç görmüyor.
oysa medeniyetin beşiği olarak bilinen Avrupada insan hakları herşeyden önde ve kutsal olarak kabul edilir.
O devlet ki İsrail, onun zulüm yaptığı insanlar insan değil sanki.
Avrupa’da insanın tanımı neye göre yapılıyor anlamış değilim, ırkınagöre mi yoksa inancına göremi yoksa Avrupanın çıkarlarına hizmet etmelerine göremi?
Birde bunun Birleşmiş milletler ayağı var tabi, bu milletler ne için birleşmiş? İnsan haklarını neye göre savunuyorlar ve hangi milletlerin güvenliğine hizmet ediyorlar?
Ülkemizin birçok yöneticileride çözemediği veya çözmek istemediği konuları bu Birleşmiş milletlere veya bunlara hizmet eden komisyonlara havale ediyorlar. örneğin bizimdir diyemedikleri Kuzey Kıbrıs konusun’da bu Milletler ve onun komisyonları ne karar verirse biz razıyız diyorlar veya bu yönde beyanatlar ve açıklamalar yapıyorlar.
Yine bin dokuz yüz on beş olayları ile ilgili konularda aynı durum söz konusu değilmi? uydurma soykırım iddaları karşısında niçin dik durmuyorlar ve Bu konu Tarihçilerin karar vereceği konudur ve biz siyasiler ve ülke idarecileri olarak karışmayız der gibi ifadeler kullanıyorlar. Tarihçilerde hangi tarihçiler, bizim terihçilerimiz zaten konuyla ilgili açıklamalar yapmış ve yapıyorlar ve bu konuyla ilgili olarak Soykırım değildir diyorlar.Ne varki bu açıklama ve görüşler ülke yöneticilerimiz ve idarecilerimizce desteklenip arkasında durmak yerine kayda değer bile görülmüyor. Peki hangi tarihçilerin görüşlerine riayet edecekler acaba? Sanırım bu Birleşmiş milletlerin atayacağı tarihçilerin vereceği karara riayet edecekler ve onlar ne derse kabulümüzdür diyecekler.
Peki bu birleşmiş milletler ne yapıyor? işlerine gelenleri birleştirip, işlerine gelenleri ayırmıyorlarmı? işlerine gelenin güvenliğini sağlayıp, işlerine gelenmeyenleri bölüp parçalamıyorlarmı? Hiç görmüyormuyuz son yıllarda yaşananları? bunlar istedikleri devletleri bölüp parçalamadılarmı? ve istedikleri devletleri Terör devletlerini destekleyip onların yaptığı her türlü zulümlere göz yummadılarmı?
Diyeceğim şudur ki kendi hakkımızdaki kararları kendimiz vermedikçe veya veremedikçe özgür ve bağımsız bir Türkiyeden bahsedilebilir mi? bence hayır.
YORUMLAR
Çok ince konular bunlar.
Önce Birleşmiş Milletlere değinelim.
Elin adamı, çatır çatır 2.Dünya savaşını yapmış,
cephede ölmüş, öldürmüş.
Sen ne yaptın?
Tarafsız kaldın. Bunu, büyük bir maharetmiş gibi de lanse ettin.
Belki de doğru bir hareketti zamanında.
Sonuçta, yeni kurulmuş, uzun savaşlardan çıkmış, fukara bir devlettik.
Efendim,
adamlar dünya düzenini istediği gibi kurmuş.
Şimdi sen çıkıp,
ben de o pastadan pay almak istiyorum diyorsun.
Kim dinler seni?
Ya da,
tüylenmene, kalkınmana kim izin verir?
Başımızdaki bun terör belası neden eksik olmuyor sanıyorsunuz?
İşte Almanya...
Ödü *okuna karışıyor kalkınacağız, güç olacağız diye.
Yapılacak bir yeni havaalanı bile tüylerini diken diken ediyor.
İşte Gezi olayları.
On mislisi Amerika'da gerçekleşiyor şu anda.
Hangi kanal bilgi veriyor?
Oysa İstanbul'dan naklen yayın yapmıştı CNN.
Lafı uzatmayalım,
bir Tayıp düşmanlığı yüzünden,
kör olmuş bazılarımızın gözleri.
Tayip gitsin de,
ülke yirmi yıl geriye kalmış, hiç önemli değildir.
O İŞİD denilen örgüt de, arkasında büyük devler olmadan, şuradan şuraya adım atamaz.
Bırakalım bu işleri.
Tamamen İsrail ve Amerika'nın örgütlediği bir terör kuruluşu.
Bombalanması mı?
İnce hesaplar bunlar.
Hesabın sonu da nedense hep Türkiye'ye çıkıyor.
ilkay m.
Bir tutam hayat
Bilmem kaç tane vatandaşın esir ellerinde.
Devlet sorumluluğu denilen bir şey ver.
Öyle muhalefet liderleri gibi, salla pati konuşma ile olmuyor bu işler.
Aşık Mehmet DERE
ilkay m.
Bir tutam hayat
Ama,
konsolosluk görevlilerinin başının kesilmesini görmek istemiyorum ben.
Amerika, yanlış yapıyor bence.
Yazdık ya aşağıda,
ha Amerika,
ha İsrail,
ha İŞİD...
Hepsi bir....