- 497 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
FİLOZOF GİBİ...
Nişeyi, şunu bunu okumaya gerek var mı ki filoz olmak için?
Toplum, okumadan zaten olacağını olmuş. Herkes akıl küpü. Trafiğe çıkarsın ana avrat küfürler gırıla geçer. Direksiyonlardaki zebanilerin her biri başlı başına trafik polisi.(Parayla ehliyet aldıklarını unutuyorlar tabi)
Kahveye gider oturursun herkes müthiş oyuncu.
Kılıç mıdır poker mi ne karın ağrısıysa kokonaların çalımından geçilmez. Manolar ileri geri sürülür…(Kişi başı milli gelirin onbin dolar olduklarına güveniyorlar olsa gerek…)
Sanayiciler, mangalda kül bırakmazlar...
Anahtarlık(otomatik) için gidersin; deşmedik yerini bırakmazlar, radyoterinden girip eksozundan çıkmadıkları kalır..(Halbuki pili değişecektir.)
Berberler mi tam bir ip cambazıdırlar. Müşterinin nabzına göre kıvırmaları öyle bir harikadır ki dansöz Asena ne ki…Kiminle Beşiktaşlı, kiminle Fenerli kiminle de G.saraylı olurlar da senin ruhun bile duymaz.
İki sevgili mi? İkisi de yanmadan yanmışlar(!) hayat hakkında. Altınlar, koltuklar ve de tatiller hakkında bilmedikleri yok.
Yananı Allah görüyo.
Kimseye diyecek bir kelamım yok.
Herkes haklı, herkes her şeyi biliyo…
Kimsenin tavuğuna kiş dememek lazım.
Çünkü herkes yandan çarklı…