- 515 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
iki dünya insan
İki dünya, bir yaşadığımız ve biri de kutsal inancımız olan ,yaratanın bize aracılarla anlattığı ahir dünya.
Düşünüyorum yarabbim bana bu aklı sen verdin araştır düşün diye.İnceliyorum insanları sadece görünürü değil , altında saklı olanı da. Buna ben de dahilim duygularımı dışa vurumunu ve içimde bana ait olanları..
Konuşurum ya bazen senle, kendimle konuşur gibi.Sen hep cevap verirsin bana, öyle herkesin sandığı gibi değil elbette. Aka bin de yarattığın bir olay ya da bir söz tercüman olur yol gösterir bana..
Düşünüyorum ,araştırıyorum bu benim duygum ve düşüncem.. Kızanlar olacak mı olacak tabi ki.
Kimse aynı düşünmek ve olmak zorun da değil.
Gönderdiğin ne çok öğreti var ,bazılarını biz yaratmışız gibi olsa da vesile eden sensin.
Vardığım sonuç , yarın değişebilir mi evet ama geri değil ilerleyerek.. Hep öyle oldu yolumu hep ileriye çizdin şükür . Hem bilinç hem görüş olarak.
İnsan iki dünya değil mi peki.Biri bu dünya ya uyum sağlayan ona göre yaşayan.. Diğeri ise içinde hem cenneti hem cehennemi barındıran ahir dünya gibi..
Hem güzellik saklı içinde hemde kötülük.. İşte hangisine yol vermek elin de kader çizilmiş olabilir .Fakat o arada aralanıyor kapı tam dönemeçte iken . Ders almak ya da almamak hangi kapıyı aralamaya bağlı... İstersen bu dünyayı yaşarken cennetini yada cehennemini beslersin
O an mutlusundur.her şey yolundadır.Peki ya sonrası insan herkesi kandırır sadece kendi içindeki dünyayı kandıramaz ve o dünya çok acı alır acısını ...
O kader anın da hangi kapıyı açarsan onda ilerlersin... Hani derler yaratanın rahmet kapısı ve tövbe kapısı açıktır diye..
İşte o kapı da yine kader gelir önüne yönü değiştirmek için..En büyük tövbe olduğun halden vaz geçmektir... Yüz kere de tövbe etsen olmaz dönmezsen o halden...
Ah güzeller güzelim döndüğüm her karanlık kapıdan, açtığın güzel kapılara dönmeyi nasip ettiğin için şükür..
Dünyanın haline bakılırsa saklı kapılarımız hangi yöndedir... Eğer içimizde bir dünya saklı ise, bu dünya da gerçek dünya ya yansıyorsa... çok dikkatli olmalıyız... En önemli çaba kendimizle olandır... Okuduğum bir kitapta insanın en büyük savaşı kendiyle olandır diyordu. O savaş ta kazanmak için işte o içsel dünyaya dönmekte yatıyor her şey
Şükür içine batmadan cehennemin bendeki kapısından ,bendeki cennet kapısına çevirdiğin için... Günahsız kimse yoktur. Lakin farkında olan ya da olmayan vardır... Unutmamak gerek ki sende ki cehennem hoş hallerle çeker seni... Cennetin ise huzur ve huşuyla varır sana...
Bizlere iki bizde var olan iki dünyayı bir eylemeyi içi dışı bir olmayı ve kendimizi kandırmamak için güç ver....O kapılarda yanımız da ol
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.