- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sen gittin gideli
Kötü felan değilim ben.Durumumun tek açıklaması var o da "ONSUZUM"!! Bazen hayat mutlu eder bazen ise yerle bir eder.Ve gidişi beni yerle bir etti.Böyle nasıl desem içim kan ağlıyo gibiyim.Sanki böyle nasıl desem onsuz olmayacakmış gibi hissediyorum.Gittiği günden beri unutamıyorum.Gözleri aklıma geliyo bi anda hayat duruyo benim için.Sanki nasıl anlatılır yüreğime saplanıyo bakışı..O aşk dolu sevgi dolu bakışları gözleri gitmiyor be aklımdan.Olmuyor abi.Unutamıyorum.Sanki hiç yaşamamış gibi hissediyorum.Tam diyorum o şimdi daha mutlu ben niye üzülüyorum ki diyorum sonra omzumda yattığı anlar aklıma geliyo bee.Deniz kenarında tüm günün yorgunluğu ile yatışı aklıma geliyor.Dönüp bakiyorum öyle.Sanki hala orda gibi duruyo be abi.Sanki hala burda gibi yanıbaşımda gibi.Unutamıyorum ben be.O gülden güzel kokan kokusunu.O elimi tutarken ki masumluğunu.Yanımdayken ki huzurunu unutamıyorummmm.Ne günlerdi be abi. Yanımdayken sanki huzur denizinde boğuluyodum.Boğazıma kadar huzur dolu oluyordum.Şimdi nolcak söylesene be abi? Benim Meleğim gitti şimdi ne olcak söylesenıze? Ben eskisi gibi olamam be onsuz.
"Ya hayat dursun benim için.
Ya da dönsün bitsin bu işkencee"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.