- 647 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fotoğraf
Bugün fotoğrafına baktım uzun uzun, hatta saatlerce ve dakikalarca ve saniyelerce... Ne kadar zaman geçirdim senin gözlerine bakarken hatırlamıyorum, zaten inan hiç önemsemiyorum. Seninle olamadığım ama seninle hâlâ birlikte olduğumu hayal ettiğim uzunca bir zaman geçirdim. Deli dediler, kaçırmış aklını ve yanlış durakta kalmış ve denemiş gelip geçen bütün otobüsleri...
İstediği yere gidenini bulamamış hiç.
Şimdiye dek bu söylenenleri kulak arkası ettim, inan bana. Seni aradığım adamlar, senin bakışlarını görmeyi umarak baktığım gözler, senin sıcaklığını hissetmek için tuttuğum kocaman eller...
Ve ayaları o ellerin! Soğuk, umarsız, katil...
Beni içten içe öldüren sözler, anlamsız cümleler sonra...
Bana söylenen, başkalarına da söylenmiş!
Bugün fotoğrafına baktım uzun uzun. Sonra yanında gülümseyen kadını seyrettim, sonra gözlerinin içi gülüyordu, görmezden gelemedim. Ellerini tutmuştun ve öyle sıkı sarılmıştı ki o gülen gözleriyle sana, gel ağlama...
Gel hâlâ senin olduğunu hayal ettiğin o eller için, savrul ve düş geçen onca senenin ortasına.
Uzun uzun baktım bugün fotoğrafına, doğrusu fotoğrafınıza...
Gerçekten bir başkasını sevebiliyor oluşunu seyrettim, fotoğrafı bırakıp. Çoktan gitmiştin sen.
Ve ben hâlâ geri döneceğini umarak bir aptal gibi, ardından kova kova gözyaşı döküyordum.
#Asena Gülsüm Güneş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.