- 607 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Mavi ve Deniz
Güzeller güzeli Deniz hayatı boyunca mutlu olmaya çalışmış ama bu onun için pek mümkün değilmiş aksine hayat onun masum yüzüne ve o küçük yaşına bakmadan yasayabilecegi en kötü olayları gösteriyor hayatta sevdiklerini yavaş yavaş elinden alıyormuş göz yaşına bakmadan ona hiç acımadan.
Gerçekten ona değer veren onu gerçekten sevebilen biri çıksa belki tüm yaralarını saracakti ama ne hayat öyle birini çıkartmıştı karşına ne de onun sevmek için zamanı olabilmiştir.
Deniz artık iyice büyümüş üniversite gitme zamanı gelmişti.Hedefleri çok büyük olmasa da denizi çok sevdigi için denize kıyısı olan şehirlere gitmek istiyordu aynı zamanda huzuru orada bulacağına inaniyordu çünkü.Üniversite tercihlerini yapmış heyecanla sonuçların açıklanmasını bekliyordu ve ışte o gün gelip açıklanmıştı sonuçlar çok heyecanlı bir şekilde bilgisayarın başına geçi baktığında hayatının en büyük şokunu daha yaşamıştı.Hiç istemediği bir şehir gelmişti hıçkırıklara boğulan denizin annesi onun hep mutluluğunu istediği için denize izin vermemiş gitmek zorunda olmadığını bildirmişti .Ama dini innçları çok iyi olan Deniz annesine karşı gelerek her şerde bir hayır olacağını söyleyip üniversiteye kaydını yaptırıp okul zamanı gelince gidip kayıt yaptırmış.Zamanı gelince de o şehire gidip okul hayatına başlamış bir süre çok zorlansada kısa sürede çok güzel arkadaşlıklar edinmiş.Çok güzel bir kız olduğundan her erkeğin dikkatini çekiyor ama kimseye yüz vermiyormuş.Çünkü o aradığı aşkını bulmaya çalışıyormuş ve bir gün karşısına öyle biri çıkmış ki gerçek aşkı yasayabilecegi kişi o imiş aslında ama her ikisi de bunun farkında değilmiş bir süre sonra konuşmaya başlamışlar aralarındaki samimiyet günden güne ilerlemiş ve çok özel bir gün de Mücahit ve Deniz birbirlerini ne kadar çok sevdiğini anlayıp bunu birbirlerine söylemişler Deniz şimdiye kadar hiç bu kadar mutlu olmamış Mücahit ise hiç kimseyi bu kadar içten sevmemişti.İkisi beraber Mavi ve Deniz gibilerdi.Tüm okul bu ikisinin aşkını konuşuyor hiç dillerinden düşürmüyordu deniz bu şehire gelirken bir hayır olacağını söylemişti ve bunun hayırlı olduğunu biliyordu.İkisinin de okulu bitince mükemmel bir rüya gibi düğün yaparak hiç ayrılmamaya söz verip evlenmişler.
Kader ve zamanın ne getirip ne götüreceğini hiç bilemeyiz.Ama zaman çok şey alıyor bizden o yüzden her şeyi zamana bırakmayın.Bugün avucunuzun içinde olan yarın avucunuzdan akıp gidebilir.Çok geçmeden sevdiğinizi kaybetmeden sevdiğinizi söyleyin. .
YORUMLAR
Umarım seni daha fazla bu sitede görebiliriz güzel insan :) Ve sana her zaman ki dediğim gibi, zamanla daha da başarılı olacağına inanıyorum.
Gülden Sima
Bir masal dinler gibi okudum hikayeyi üstelik mutlu sonla bitmesi de güzel.
Dilerim herkesin sevdası masallardaki gibi mutlu sonla biter.
Allah Deniz'le Mücahit'i mutlu etsin
sevgiler
Gülden Sima
Çabucak mutlu son'a ulaşmış hayali veya gerçek kahramanlar! Artık şimdiki romanlarda ne mutlu son var, ne de acı son... O açıdan sevdim hikayeyi. Şehri merak ettim acaba hangisi? Neden verilmemiş? Denizi seven çoktur, bunu sık sık söylerler! Oysa karada yaşadıklarını düşünmezler! Ben karayı severim.