- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Şaka Gibi
BİZDE "SOL" İFLAH OLMAZ.. (!)
Çünkü
El Ezher yorumuyla kutsal kitabımızın VAKIA SURESİNDEN bazı ayetler (cümlecikler) bakın ne diyor:
VAKIA SURESİ
Ayet 1- O kıyamet bir koptuğu zaman, .......
....................................
Ayet 7- Siz, üç sınıf olacaksınız
Ayet 8- Sağda sağcılar "amel defterini sağdan alanlar". Sağcılar ne de bahtiyardırlar!
Ayet 9- Solda ise solcular "amel defterini soldan alanlar". SOLCULAR, NE DE BAHTSIZDIRLAR.!
Ayet 10- İleride ise iyilikte ileri olanlar......
...........................................
Ayet 15- Mücevherlerle işlemeli tahtlar üstündedirler.
Ayet 15 ile Ayet 40- (Sağcılara sunulan nimetlerden dalbastı kirazlar, hevenk hevenk muzlar, hizmetçiler, iri memeli kızlar. v.s sıralanıyor.)
Ayet 41 ile 56- (Solcuların akıbeti, verilecek cezalar v.b.)
Ayet 56 dan 96 ya kadar da "siz" "biz" ve tezi güçlendirici, korkutucu, cezbedici güç gösterici ifadeler var.
Bu durumda:
Müslüman mahallesinde salyangoz satmaya kalkanlar elbette sonunda hüsrana uğrayacaktır. (Gerçi Müslüman memleketlerde çok haşlanmış salyangoz yedik ).
Şu sağ-sol kavramlarını ülkeye sokanlardan bahsediyorum.
Sizin neyinize sağ-sol siyaset yelpazesi..!
Onun yerine TOPLUMCU - PARACI gibi bir şeyler deseydiniz ya..!
Bu milletin kanına Kur’an zerkedilmiştir. Bu milletin damarlarında Kur’an ayetleri kolestrole dönüşmüştür. Bu millet Fransalardan mıransalardan gelen siyasi kavramlara pabuç kaptırmaz.
İşte bu yüzden akıllı birileri çıkıp "AYET-8" e göre AMEL DEFTERİNİ SAĞDAN ALAN BİR ÇATI ADAYI çıkararak cumhurbaşkanlığı seçimini kazanmayı planlamış olabilir.
Olmadı ne yapalım.
Demek Vakıa Suresi ayetleri de para etmiyor artık.
Bunda da bir hayır vardır.
Allah sonumuzu hayır eyler inşa-allah.
büyükharman