- 1102 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
.dedim ya insan olmak doğru ile yalanı ayırmak baya derinlik ister....
..Şu dönem için geçerli diyemeyeceğim bu söze?
Neden mi!
İnsanlar öylesine söz ,laf cambazı oldular ki haksız iken haklı konuma getirmekteler kendilerini.Kalp gözü ile göremeyen insanlığa bu türlere inanmak düşer.İnsanım diyen herkesin insan olmasını ne çok isterdim.Bir benliktir gidiyor.Bir kendini üstün görmektir Allahın selamını vermemek ve almamakta bunlara dahil.
...Bu türlere ben şunu soruyorum...
....Kimsin sen ?
....Yaradandan daha mı yücesin?
...İşte öylesine bir yazı şu an içimden dökülen..Gerçekleri anlattığınız insanların size inanmayışları ayrı bir handikap....Acı olan kandırıldıklarını bile bile o kimliklere hala yapışmış olmaları.....
bura da durup düşünüyorum...Yalancı ve kaypaklık mı prim yapan...ya da insanların kanallarının kapalı olupta gerçekleri göremeyişi mi?
yaşanan bazı gerçekleri bir dost bildiğim insana uyarı amaçlı anlattım....Sonuç mu..:))
bana selamı sabahı keserken ...?
o sahtekarın sayfasında kutlamalarda..
.......Üzüldüm mü hayır ........
Çünkü değerli bulup uyardığım kimliğin nasıl bir kimlik olduğunu görme fırsatını yakalamış oldum...
....dedim ya insan olmak doğru ile yalanı ayırmak baya derinlik ister....
..........................................................................EMA
YORUMLAR
Bazılarının dünyadan haberi yok Emacım.Doğruyu bilmez ,bilmediğini de bilmez.
Şimdi yalancıların ve sahtekarların devri.Kapı kapı dolaşıp beğeni ve yorum almak adına Pc başında sabahlıyor bu sahtekarlar, mutsuz ve ruhsal sorunlu olanlar gerçek dünyada başarılı olamıyor, arkadaş bulamıyor.Bu yüzden reel yaşamla ilişiğini kesiyor sanal dünyaya sığınıyorlar.Sanal dostluklarla kendilerini avutuyor ve birbirlerini karşılıklı kandırıyorlar.
Hep dediğim gibi Emacım Herkes ''ederi'' kadar eder.Sevgilerimle güzel arkadaşım.
1- hiç kimse için kendini üzme 2- ve aldırma gönül de....3- onu yani karşındakini kibirli değilde eksik yaratılmış olarak düşün..çünkü selam gibi bedeva bir şeyi alamıyorsa bu gönül eksikliğidir ; ki, üstünlüğünü gör ve sevin diye hersabah kendime bunu söylüyorum işte..sende üzülme
sevgilerimle