Candan5_( İlahi Adalet)_
Aslında uzun zamandır vardı, içimde benimle birlikte büyüyordu, biliyordum...
Hani derler ya "başına gelecek herşeyi insan kendisi çağırır" diye.
Çok doğru biliyor musunuz.? Ben gerçekten de çağırdım bu hastalığı bedenime.
Senaryosunu yazdım ve geldiğinde ise sadece o rolü oynamak kaldı bana.
.
.
...
Geri geri gitmeye başladı yine kalemim ve düşüncelerim, oysa ayaklarımın ve sözcüklerimin geri geri gitmesi gerekir di mi.?
Öyle olmuyor işte, nedense hep bir terslik var bende. Hep bir "millet aya ben yaya" durumları hakim duyularımda.
Yazıp, paylaşıp rahatlama durumlarında olmam gerek ama bu susmak nasıl bir şeyse ve insan bir kerede susmaya alışmışsa, bir daha ...tin sene konuşamıyorsun, ortaya dökülemiyorsun işte.
Hoş, son zamanlarda yaşadıklarım bana bir daha gösterdi ki benim bildiğim yoldan gitmem en iyisi. En azından zararım sadece kendime.
Gelelim anlatmak istediklerime ki oraya-buraya dağılıp, daldan dala atlarken biraz zor olacak gibi.
Son zamanlarda çok kendime gömüldüm farkındayım.
Tam tersi olabilmek için çabaladıkça bazı dış etkenlerinde büyük çabasıyla, kendimden de geçip depresyon hallerine dalıyorum ki bunun cezasını da son kontrollerimde yaşadık.
Dün Lale’m aradı “ Ağrıların nasıl oldu kuzum “ diye sordu,
Bende “Sonuçlar temiz çıktıktan sonra, artık hiçbir ağrıya takılmıyorum, Allah’ın bana bir uyarısıydı sanırım bu son olay aklımı başıma almam için” dedim…
Zamanla her halimle uğraşıp, kendi kendime takılmaya alıştım artık, ikimizde güldük sonuçta…
Kısacası benim hep tavan bir moralle ortalarda dolanmam lazım. Kim ne demiş, ne yapmış sallamamam gerek.
Çabaladım inan, belki de çok değil ama denedim. Ve en son denemem seninde gördüğün hatta çok şaşırdığın üzere çok başarılı sonuçlar koymadı ortaya.
Sonuç mu;
" Herkes herşeyi bilmek zorunda değil, bence...
Ve yine bence, herkes her ağzına geleni söylemek rahatlığında da değil."
Aslında anlatmak istediklerim bunlar değildi ama bir şekilde hepsi birbirine bağlantılı...
İnsanın canı daralınca aklına neler gelmiyor ki.? Benimde ne geldi aklıma biliyor musun.?
İlahi adalet bu olsa gerek sevgilim, hatırlıyor musun hep ne derdim;
"Ben hasta insanları sevmem.!!"
Düz mantık "belki de bu yüzden bu aralar kendimi de sevmiyorum.!"
…
kendi kendine içini d(s)ökerken_
12082014/dnzc_
YORUMLAR
Kalem;
ustaca desem tam tarif edemem.
sanki, kalem sahibesinin elinde
kalem dışında ucu sivri bir şey daha var.
okurun duygu tellerine dokundurdukça
hüzün nehrini akıtıyor
dostlukla
ersinbaşeğmez
yazarın
çok derinden takıldığını söylemeye çalışmıştım....
:)
şiirine olduğu gibi yazına da
geç gelmenin özrü ile sevgili çırak
an olur hepimiz böyle
yanlış düşünce yada duyguya kapılabiliriz ki
ama önemli olan o düşünce ya da duyguyu
sürekli hale getirmeden bitirebilmektir...
ve Candan'a bir not
insan kendini sevmeyince, yada sevmiyorsa
başka hiç bir şeye karşı da sevgi duyamaz ki
selam söyle o candana akıllı olsun biraz :))
Ahmet ÖRNEK tarafından 8/19/2014 12:43:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Denizce
geldin ya gerisi teferruattır Ustacım :)
Candan da ellerinden öpüyormuş bak :)
Merhaba canım geçmiş olsun
İnşallah önemli bir şey değildir. Öncelikle sıdkı sadakatle Tanrı'ya teslim ol ve bol bol dua et canım.
Göreceksin en etkili hekim o.
Hayata sarıl yayarak istiyorum daha görecek ve başaracak çok işim var de
Önce kendimi sev bu çok önemli
Bunu başarmış biri olarak söylüyorum sana.
Sen güçlü be çok Zeki bir kizsın yorumların bunun isbatı
Ulu tanrım iste kulum vereyim diyor. Başaracak ve çok güzel günler göreceksin hoşça kal öptüm seni canım
Denizce
Teşekkür ederim ablacım, bende seni öptüm çokca... :)
Merhaba Denizce
Hani hep yorumlarının sonunda dersin ya ‘dostluğumla ‘ diye işte o cümle güçlü bir kişiliğin ortaya koyduğu bir duruştur aslında.
O gönül zenginliğine sahip sevgili Denizce için hastalık neymiş?
Bu aralar sen kendini sevmeye bilirsinde seni aralıksız sevenleri ne yapacaksın? Yok, mu sayacaksın.
Saygı selamlarımla.
Denizce
Sevgili Serhat Bingöl,
Ortak dostlarımızında etkisiyle birbirimizi iyi tanıyıp-anladığımızı düşündüğüm ender insanlardan birisiniz. O yüzden yorumunuza cevap vermeyeceğim, siz zaten içimden geçenleri biliyorsunuzdur...
Sadece ilginize ve güzel dostluğunuza teşekkür ederim .. :)
Dostluğumla, ama hep...