- 1948 Okunma
- 15 Yorum
- 2 Beğeni
HIRSIZLIK MI, SAHTEKARLIK MI ADINI SİZ KOYUN.
10.08.2014 Tarihinde yayınlanmış şahane bir şiir okudum bu sitede. Evet..Şiir şahane olmasına şahaneydi ama ben bu şiiri bir başka şairin kaleminden okumuştum. ‘’ Hay Allah’ım ya…Kimindi bu şiir’’ Diye düşünürken şiirin bir kaç mısraını Google a yazdım ve karşıma bir başka isim çıktı. Evet şiir bizim Edebiyat Defteride bu şiiri yayınlayan B.Y rumuzlu kadına değil Antolojide çok daha önce yayınlamış olan M.K.S adlı bir erkeğe aitti. ( İsimleri şimdilik ifşa etmiyorum ) Ancak ortada ilginç bir durum vardı: M.K.S Antolojide bulunan şiirleri içinde sadece ve sade bu şiirini silmişti ve Antolojide G….. başlığı yayınlanan bu şiir şimdi bizim sitemizde C….. başlığı ile yayınlanıyordu. Bu kadar da değil. Edebiyat Defteri Sitemizde yayınlanan bu şiire M.K.S adlı şair de yorum yapmıştı. Lakin zannettiğiniz gibi ‘’ Arkadaşım bu şiir bana ait ‘’ şeklinde bir yorum değil. Tam tersine ‘’ Ben işte böyle şiirleri seviyorum’’ diye başlayan ve devam eden bir övgüydü yazılan yorum.
Yok bu böyle olmayacaktı. Şiirin orijinalini bulmalıydım bu iki kişinin yaptığı sahtekarlığı belgelemek için. Buldum da…10.08.2014 te bizim sitede C….başlığı ile yayınlanan şiir taaa 11.04.2010 tarihinde Türkiye-Almanya-Hollanda Yazarlar Topluluğu adlı bir sitede G….. başlığı ile yayınlanmış ve öylece orada duruyordu.
Durumu önce sitemiz yönetimine bildirdim mesajla. Daha sonra da B.Y Hanımın şiirine giderek hem ona, hem de M.K.S ya yaptıklarının yanlış olduğunu söyledim. Lakin bana ‘’ Bu şiir bizim ortak yazdığımız bir şiirdir ‘’ Diye cevap verdiler Sonra da baktım ki Türkiye-Almanya-Hollanda Yazarlar Topluluğu sitesindeki şiirin altına B.Y…M.K.S yazılmış. Edebiyat Defteri sitemizdeki şiirin altına da ‘’ Sayın M.K.S ile yazdığımız ortak şiirdir…’’ Diye başlayan ve devam eden bir not iliştirilmiş.
Sayfada o şiire yorum yazan herkese şiirin B.Y a ait olmadığını yazdım. Ben yazdıkça B.Y Hanım da şiirine (!) yorum yazanlara bu şiiri M.K.S ile ortak yazdığını ifade etmeye çalıştı. O kısacık cevaplarından bile aslında bu arkadaşın böyle muazzam bir şiir yazamayacağı ortada ya neyse neticede ben bir edebiyatçı ve eleştirmen değilim. Lakin komik olan nedir biliyor mususnuz? B.Y Hanım ortak şiir yazacak kadar samimi (!) oldukları M.K.S nın soyadını bile yazamıyor. İki kez yazmaya kalkmış ikisinde de yanlış yazmış ))))))))))))
En sonunda beni engellediler ve yazdıklarım da silindi tabii ki.
Şimdi…
Ben engellendim. O şiire yorum yazan arkadaşlara yazdığım mesajlar silindi. Şiirlerin altına da B.Y-M.K.S ortak şiiri notu iliştirildi ya ohhhh...tamam. Sami Biberoğlu [ Hatuna göre ben de Biberoğlu’yum; Biberoğulları değil ))))))))))) ] Belasından kurtuldular. O kadar kolay değil.
B.Y nin Face book sayfasını buldum. Baktım 12.08.2014 Tarihinde bu C….Başlıklı şiirin az bir kısmını orada yayınlamış. Tabii ki şiire de bir arkadaşı yorum yazmış.
Şimdi çok çok dikkatle takip edin lütfen…Sahtekarlığın belgesi geliyor:
Aşağıdaki yazışma 12.08.2014 Tarihlidir.
N.N.N- E……ciğim yüreğine sağlık çok güzel [ E….., B.Y nin Facebooktaki adı. ]
B.Y- Şiir bitemeişti aslında işim çıkıp gitmiştim :) teşekkürler yinede N….
Görüldüğü üzere B.Y şu kadarcık kısa bir cevap yazısında bile Türkçeyi doğru düzgün kullanamıyor ‘’Bitemeişti ‘’ nedir acaba?)))))) Neyse…Ona klavye hatası diyelim.’’Bitmemişti ‘’ Demek istediği anlaşıyor. Asıl önemli olan 10.08.2014 Tarihinde Edebiyat defterinde tamamı yayınlanmış olan bir şiir nasıl oluyor da 12.08.2014 tarihinde bitmemiş oluyor?
Bu arada hemen şunu da belirteyim… M.K.S adlı arkadaş bana şöyle bir cevap vermişti
‘’ Haddinizi bilin lütfen ,siz ne biliyorda böyle bir ithamda bulunuyoorsunuz,bu şiir B.Y hanımla birlikte yazdığımız bir şiir,o zaman ben kendi adımla yazıp yayınlamıştım sonrada yayından kaldırdım..bu şekilde sadece beni değil B.Y hanımıda zan altında bırakıyorsunuz..madem ki bu şiirin sahibi benim ,ben diyorum ki her türlü hakkı B.Y hanıma aittir,sizede ne oluyor.Eğer her hangi bir irtihal olsa buna önce ben itiraz etmezmiyim.bu hareketinizi şiiddetle ve nefretle kınıyorum...ne geçti elinize bunu yazmakla,bravo vallahi bravo
‘’ ,o zaman ben kendi adımla yazıp yayınlamıştım.’’ Şiir ortak bir şiirse bir şairin bunu kendi adıyla yayınlaması ne derece ahlakidir o ayrı bir tartışma konusu elbette ama bırakın ortak şiiri bir şair bir başka şairden en küçük bir yardım, yönlendirme, tavsiye görmüşse şiirini yazma ve yayınlama safhasından önce bunu mutlaka ifade etmelidir. Mesela ben en son yazdığım ve günün şiiri olan şiirimde Mücella Pakdemir arkadaşımın eleştirileri ile şiirimi daha mükemmel hale getirdiğimi belittim. Ortak şiir de zaten böyle olmaz. Ortak şiirde hangi mısraları kimin yazdığı bellidir. Ama öte taraftan M.K.S ‘’ her türlü hakkı B.Y hanıma aittir, Diyorsa hukuken söylenecek bir şey kalmıyor ama ahlaken sanırım bir şeyler söylemek gerekir.
Benim şahsi kanaatim odur ki bir şaire daha güzel şiir yazsın diye her türlü yardımı yaparsınız. Şiirlerine müdahele edip - şair deyimiyle- kaşını gözünü de düzeltebilirsiniz ama ‘’ Ben yazdım buyur sen kendi adınla yayınla ‘’ Diyemezsiniz. Dahası o şiiri yayınlayan kişi de yayınladıktan iki gün sonra bu sefer bir kaç dizesini yayınlayıp ‘’ Daha bitmemişti ‘’ Diye başka insanları kandırmaz. Kandırırsa da bunun adı hırsızlık olmasa bile sahtekarlık olur.
Peki niçin bu kadar uğraştım? Elime ne geçti? Ya da benim derdim ne? Ne alıp veremediğim var B.Y hanımla ya da M.K.S Beyle?
Her ikisini de ne reelde ne de sanaldan tanımam. Hiç bir husumetim ya da garezim yoktur kendilerine. Ancak…Ben bu sitede henüz yeniyken benim gibi engelli olan bir arkadaşım bana engellilerle ilgili ve yine bir engelli vatandaşın yazmış olduğu bir şiiri göndermiş ve ‘’ Hocam bunu sizin sitede, senin sayfanda yayınlayabilr misin ‘’ demişti. Basit bir insani yardımdı aslında. Lakin böyle bir şiir bile ‘’ Sitemizde bir başkasına ait şiiri şairinin ismini altına yazarak dahi olsa yayınlayamazsınız’’ Denilerek silindi site yönetimi tarafından.
Evet bir başka şaire ait olan bir şiir -Şairinin ismini verseniz bile- sitede yayınlanamıyor ama B.Y Hanım kendisine ait olmayan bir şiiri yayınlayabiliyor. Üstelik de bir başka arkadaş olan T.Ç adlı bir şairenin şiirini de -daha önce çalıp yayınlıyor- T.Ç tarafından şikayet ediliyor ama hiçkimse dokunmuyor B.Y rumuzlu bu kişiye. Ben site yönetimine mesaj yazıyorum lütfedip ‘’ Hocam şöyle şöyle, böyle böyle olmuştur ‘’ filan diye bir cevap verilmiyor. Bu sitede bir takım kişilerin özel ayrıcalıkları varsa bilelim ve biz de tavrımızı ona göre belirleyelim vesselam.
Evet…Büyük bir ihtimalle bu yazım da silinecek site yönetimi tarafından. Olsun… Ben yazdım…Artık karar okuyucuların. Hırsızlık mı, sahtekarlık mı okuycu karar versin.
Not: 1- B.Y, M.K.S, N ve T.Ç gibi- isimlerinin ya da rumuzlarının baş harfleriyle yazdığım- kişilerin gerçek kimliklerini yeri ve zamanı gelirse açıklarım. Şimdilik buna ve bahsi geçen şiirin hangisi olduğunu deşifre etmeye gerek görmüyorum.
2- Yukarıdaki resimle bu yazının çok da alakası yok )))))))))))
YORUMLAR
duyarlı davranışınız için
teşekkür eder
herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam bu yazınızın silineceğini zannetmiyorum.Şiir hırsızlarının adını vererek, çaldıkları şiirlerle beraber uzun açıklamalarla ,nereden, hangi sayfadan şiir çalınmış tek tek gösteren ve çalan kişinin adını afişe ederek yazan usta kalemlerin yazıları bile silinmedi.
Yönetimin işi zor.Dakikada üç yüz şiir asıldığı düşünülürse, kim hırsız kim gerçek bilinmesi güç.Bu yüzden yönetimle işbirliği yapın diye yazıldığı da oluyor deşifre bölümünde.
Bu iki kişiyi ben de tanımam ,samimiyetim olmadığı gibi husumetim de olamaz.B.Y.tanımam ,şiir geçmişi yok zaten, yeni gelmiş siteye.Kapı kapı dolaşıp yorum ve beğeni toplama derdinde.M.K.S.da şahsen tanımam, ama seslendirmelerini ve şiirlerini biliyorum.Daha önce antoloji.com ve diğer sitede yazdığım için her şiirini bilirim.İki siteden silmiş olsa bile G.şiirini oyucuların yorumları aynen duruyor Kişinin adına yazılmış..Onu hesaba katmamışlar sanırım :)
Sitenin kuralları var: Başkasına ait eseri eklemenizin suç olduğunu ve bunun tesbiti halinde üyeliğinizin iptal edilip deşifre edileceğinizi biliyor musunuz?
* Başkasına ait eseri isim belirtseniz dahi eklemenizin site kurallarına aykırı olduğunu biliyor musunuz?
2010 yılında yazılmış bir şiiri ,bugün yazılmış gibi gösteremezsiniz.Dürüstlükten dem vurup ,ahlaktan söz ederken, mangalda kül bırakmayan birileri, sahtekârlığın âlasını yapıyor Sonra da düet bu şiir diyecek kadar da riyakâr olabiliyor.
Hem hırsız, hem sahtekâr, hem arsız hem yüzsüz..
Alan razı veren ,razı diye , bu hırsızlık ve sahtekarlık örtülemez.
Hırsızlar ;günün her saatinde ,her alanda işbaşında.Hırsızları koruma kanunu çıkarırlarsa şaşırmayalım hocam :)
Sevgiyle kalın.
Deniz Derya Giritli tarafından 8/15/2014 10:57:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Söylediğin gibi yazım silinmedi ama o şiirler de silinmedi.
Yönetimin işi zor. Eyvallah ..Gerçekten de her gün asılan 300 civarındaki şiirin hangisinin çalıntı olduğunu nereden tespit edeceksin? İlle velakin bu durumu bildirdim yönetime lakin hâla tık yok. Bir cevap bile vermiyorlar.
Ben hâla yönetimden bir cevap bekliyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam;çalmak ne olursa olsun kötü bir eylem.Yine dua edelim ki güne düşmemiş..Nice şiirler var satır satır çalıntı ve güne düşen ..Aramız iyi iken bir şaire bana demişti ki gün boyu şiir kitaplarından birer mısra alıyorum.:) ve her şiirin de bir böcek var:)..
şiir içten geleni yazıya dökmektir.Belli kuralları olabilir ama öylesine hırs edilmiştir ki böcek çiçek başkalarına ısmarlamanın yanında satır çalmalarıyla böceklenen güne düşen şairemiz hiç mi utanmaz acaba derim.Geçende bu alanda bir iç sesimi yazdım .Meltem arkadaşımızın şiir alınmıştı.Alan kişiyi de tanıyorum ve uyardım.
İnsanlık o denli egolanmış ki bir onure edilmek taltif görmek için çalabiliyor.
...Burada edebi konularda yayın yapan birimlerin seçki heyetinin tam donanımlı ve şiirleri araştırarak güne taşımaları ve ya böceklemeleri çok çok önemli...
hırsızı ödüllendirmek demek çal bak biz seni ödüllendiriyoruz diye teşfvk olmuyor mu bu durum:(..
defterimizle gurur duyuyoruz ama bu dikkatsiz ödülleme durumu genelimizi rahatsız etmekte...
vardır elbet bir bildikleri deyip ..size selamlarla saygılar gönderiyorum...YAZDIĞIMIZ ÇOĞU MESAJA CEVAP VERİLMEYİŞİ DE AYRI BİR SORUN...EMA
sami biberoğulları
Ben pek çok hastalığa aşinayımdır da böyle bir hastalığa ilk kez rastlıyorum.
Kendisinin hiç bir yeteneği olmayan bir insan tamamen başkalarına ait olan şiirler veya yazılarla - maddi hiç bir değeri olmayan- bir ödülü haksız yere aldıktan sonra bundan nasıl bir mutluluk duyabilir. Ya da gerçekten mutlu mudur bu hastalar.?
Yönetim her yazanın peşine bir hafiye takamaz. Benim yazdığım bu olay tamamen tesadüf Meltem'in olayı ise '' bu kadarına da pes'' dedirtecek bir olay..Meltem şiiri asıyor, beş dakika sonra , hem de aynı sitede bir başkası, hiç değiştirmeden aynı şiiri kendi şiiri diye yayınlıyor.
Allah her türlü hırsızın şerrinden korusun diyelim.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam bu yazıda bir olumsuzluğu dile getirmişsiniz ancak o yazının muhatapları evet biz ortağız derse bunun üzerine söylenecek bir şeyin olmaması gerek bence bu yorumu yazarken aklıma ne geldi askere giderken on paket birinci sigarası aldım koydum torbaya her akşam bir vukaat komutanım benim sigaram çalınmış yok şunum çalınmış bunum çalınmış nedense benim sigaram hiç çalınmıyor niye çalınsınki daha iyi sigaralar varken benim birinci sigarasına kimse el uzattığı yok üzerinde her ne kadar birinci yazıyor olsada hani diyeceğim benim şiirimide kimse çalmaz o yüzden çok rahatım yazınıza ad koyacak olursak alan razı veren razı biz boşa çalar dururuz bu sazı saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Benim şiirleimi çalmazlar dememek lazım. Bak şimdi:
Şu sözler şiir mi sence?:
Bandıra bandıra ye beni
Hiç doyamazsın tadıma
Bütün numaralar bende
Sen de var benim farkıma
Kalmasın aklın başka yerde
Ne işin var başka yerde
Bandıra bandıra ye beni
Hiç doyamazsın tadıma
Şiir demek için bin şahit lazım ama gel gör ki kaset yapıldı o yıllarda ve onbinlerce sattı. O sözleri yazan da dünyanın parasını.
Şiirlerimizi yabana atmamak lazım.
Selam ve sevgilerimle.
Geçen gün nete öylesine bir gezintiye çıkmıştım ve birçok yazımla şiirimin çalınmış olduğunu görerek hayrete kapıldım. Bir başkasına ait şiiri nasıl kendi şiiriymiş gibi gönül rahatlığı ile asarlar gerçekten şaştım.
Hocam, yazı konusuna gelince, bekleyip göreceğiz bakalım ne olacak...
duyarlılığını kutlarım.
sami biberoğulları
O olaya yakinen şahit oldum. Hatta o sayfanın yöneticisi bana şöyle bir mesaj gönderdi: ''Şiirler VE Nağmeler-- bakınızzz ben 2 aydırrr bu sayfaya gıremıyordum admınler aldıysa kım aldıysa bunun takıbındeyım edebıyatta benımde 284 sıırım var ya yeter artıkk ınan ın sıkıldımmm''
Sevgili Emine.
Her şiirin ve şairin ya da edebiyat sayfasının takibini yapmamız elbette mümkün değil ama gözümüze takılan sahtekarlıkların ve hırsızlıkların üzerine gitmezsek bu olayların önünü alamayız:
Selam ve sevgilerimle.
Hakikat gerçekle dal-aşınca,efendiler 'iki doğru olamaz'.demişler.Demişler demesine ama bir türlü sonuca da ulaşamamışlar.
On üç uğursuz rakammış...On üç gün yazısı çalınmış...Yirmi iki şiir çalınmış ve bu zat-ı muhterem insanlar,uzun yıllardır bu sitede.Kimler yoktu ki o şiirler de.Nazım'dan tutunda Neyzen'e kadar.Farklı yazacağım diye Fuzuli'den,Baki'ye-Nabi'den Nedim'e kadar,tırtıklanan kalıplı sözler :) Pardon edebi şiirler...
' İtiraflarım' diye bir deneme mi yazsam bilmiyorum :)
Ben en iyisi mi,arada sırada betimleme yazayım !
İçimdeN Bir FiRaR ...
Duvara karşı duran, duvara vuran duygularımdan geriye kalan izler. Derin bir şoven duygu, derinden gelen elemle yan yana. Biri ne kadar çok yapıcı, diğeri vurdu, savurdu . Bir zevk uğruna ,ardına döktüğün sonbahar yapraklarını süpürüyorum. Kiminin üzerinde, güneşin acımasız yanık izleri, kiminde elem ! Mendili elinde göz yaşları içinde. Bedenime eşlik eden hüzün ,yol boyu yürüyen fayton tekerleklerinin gıcırdamasından mıdır ? İçimde uzun bir seyahat var. Fakat bu seyahatte ne dinlenebileceğim bir yer ; ne de dertleşebileceğim bir yanım var. Uzun uzun düşünürken, uzun bir yolda olduğumu kim bilir, ne zaman fark edeceğim.
Saygılar.Sevgiler Değerli Hocam
sami biberoğulları
Ben anlamıyorum ve anlayamayacağım da.
Mesela ben kat'iyyen resim yapamam. Resme yeteneğim yoktur. Şimdi gidip de picassonun resimlerini kopyalayıp- Millet nasılsa bilmiyor, tanımıyor - diye '' bunlar benim resimlerim '' diyerekten sergilemem mi lazım. Her insanın her şeye yeteneği olmayabilir. Şiir yeteneği olmayan başka sanat alanlarına yönelsin. Böyle hırsızlıkla ya da başkasına yazdırarak şiir olmaz.
Selam ve sevgilerimle.
CaNMaYBuLL
Saygılar, Sevgiler
samim abi açık sözlülüğünüzü her zaman takdir etmişimdir hatırlarsanız benim şiirimde çalınmıştı adam benden bir kaç saat sonra kopyalayıp eklemişti sizde şarkı sözü ile hırsıza özel yorum yazmıştınız işin garip yanı bir bayanda çok güzel şiir diye yorum yazmıştı onun sayfasını incelediğimde onun şiirleride çalıntı oldugunu görmüştüm şimdi bayan o arkadaşını güzel şiir çalmışsın diye mi kutladı acaba
abimin dedigi gibi
''hırsızlık mı sahtekarlık mı adını siz koyun''
yazı çok güzeldi değerli abim yürekten kutladım..
sami biberoğulları
Benim anlamadığım da bu konu zaten.
Senin şiirini çalan hırsız hemen atıldı siteden ama bu bahsettiğim kişi ile ilgili yönetime yazdığım mesaja cevap bile gelmedi şu an şu saat itibarıyla. Ama bu konu burada bitmedi tabii ki.
Selam ve sevgilerimle.
samim abi açık sözlülüğünüzü her zaman takdir etmişimdir hatırlarsanız benim şiirimde çalınmıştı adam benden bir kaç saat sonra kopyalayıp eklemişti sizde şarkı sözü ile hırsıza özel yorum yazmıştınız işin garip yanı bir bayanda çok güzel şiir diye yorum yazmıştı onun sayfasını incelediğimde onun şiirleride çalıntı oldugunu görmüştüm şimdi bayan o arkadaşını güzel şiir çalmışsın diye mi kutladı acaba
abimin dedigi gibi
''hırsızlık mı sahtekarlık mı adını siz koyun''
yazı çok güzeldi değerli abim yürekten kutladım..
Az önce buna benzer bir olay face de yaşandı .İki ünüversite bitirdiğini iddia eden bir Şair!.. arkadaşımın şiirini bir grubda kendi imzası ile yayınlamış arkadaş bakıyor ki kendi şiiri yazıyor tabii bu benim Edebiyat defterinde şu tarihte yayınlamıştım diye..Uzun tartışmalar sonunda şiiri silmek zorunda kalıyor....Bu gibi şeyler oluyor..Bu olaydan önceden haberim olmuştu. Benim şaştığım 2011 yılında yazılan bir şiiri hatırlamanızdır..Maşallah dedim şiir hafızanıza...Tekrar kutluyorum....
Buna bir isim bulamadım...Bağışlanmış bir şiir mi ortak bir şiir mi nedir acaba....Ama bildiğim şu ki bu ne ilktir ne de son olacaktır...
Saygı ve selamlar.....
sami biberoğulları
Bir şair bir başka şaire şiir bağışlamış da olabilir ama daha önce yayınlamış olmamak kaydıyla. Bu okuyucuyu enayi yerine koymaktır çünkü. Yaz bir şiir,bağışla, kim nereden bilecek değil mi?
Hafıza konusuna gelince: Allah son demimizde ismini hatırlamayaı nasip etsin, yoksa bunları akılda tutmuşuz tutmamışız çok da önemli değil.
Selam ve sevgilerimle.
Bu yazı, yönetim tarafından silinirse,
yanlış yapılmış olur diye düşünüyorum.
Doğru söyleyeni, bu güzel platformdan kovacağız mı yani?
Hafiye gibisiniz hocam.
Çalışmanızı ve gayretinizi taktir ediyorum.
Bu arada,
yazının bir yerinde, farkında olmadan bayanın ismini vermişsiniz galiba.
Sevimsiz işler bunlar.
Sanatın sahtekarlığı olur mu yahu?
Ya da ne işine tarar insanın bu davranışlar?
Bir iki övgü dolu söz almak için,
değer mi el aleme rezil olmaya?
Ne demeli?
Allah, herkese akıl fikir versin.
sami biberoğulları
Çok teşekkürler.
Senin uyarın ile ismi sildim. İsmi silmesine sildim ama neredeyse tüm arkadaşlar biliyor kastedilen kişilerin kim olduğunu.
Sanatın sahteciliği olur mu? Ben de bilmezdim ama bu camiaya girince gördüm ki oluyormuş
Dediğin gibi Allah akıl fikir versin.
Sanatın bir çok dalı var oysa. Şiire yeteneğin yoksa resme, müziğe yönel be mübarek.
Selam ve sevgilerimle.
ağam senin sahifende şiirlere yaptığı yorumlara girdim
kimlere yorum yapmış isen gün gibi ortalıkta
hoop buldum ve okudum
yani o kadar da güzel değil şiir serbest bir sitemle karışık sevgiliye söylemler var
yani klasik söylemler ki hemen her şiirde bulursunuz hitabet seçimlerini
de abi aşıkların arasını bozmıyasın yazni bu denli olunca o geldi aklıma
her neyse maalle kavgasında yanındayım kafaya göze mal olsa da
hoşcakal...
sami biberoğulları
Zevkler ve renkler tartışılmaz demişler. Ben sevmiştim o şiiri. Oldukça güzel geldi bana ama altındaki imza onu ilk yazana ait değildi.
Mahalle kavgasına gelince:
Bir gün şiirlerinden birinin beste yapıldığını, söz yazarı olarak da Sami biberoğulları ismini görürsen sakın '' telif hakkı '' Diye yakama sarılma tamam mı ))))))))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
yok,sul
onur duyarım vallahi çıtımı çıkarmam :)
zati var ya hani
bebek beni deleyledi yaktı yıktı kül eyledi birkapıya kul aeyledi
heh işte bu benim babamınmış ki dağda okumuş yörük :)
bunu yazmış yarışmaya yollamış
sonra bir bakmış birinci olmuş daaaa,
yazarı başka :)))))
zati tarih tekerrürden ibarettir derler :((
saygım sonsuz Azizim MONŞER :)))
sami biberoğulları
Sizlerin desteği ile tertemiz bir site olacağız inşallah.
Selam ve sevgilerimle.