RTE’Yİ TANIYALIM
CENAB-I RAB , “YÜRÜ YA KULUM!” DERSE NE OLUR?
Devlet Başkanımız yüceler yücesi RTE’yi ilgilenlere, yani gerçekten tanımak isteyenler için bir Münafık’ın kitabından alıntılar yapacağım. Kitabın adı: Kayıp Sicil. (Soner Yalçın: Kayıp Sicil, Kırmız Kedi Yayınevi. Mayıs 2014)
Alıntılar:
Tarih :26 şubat 1954
Rcep Tayyip Erdoğan Doğdu . ( s:24)
...
Anne ve babasının "Teyyüp" diye hitap ettiği Recep Tayyip,
Haziran 1965’te İstanbul Piyale Paşa İlkokulu’nu bitirdi. (s:33)
....
New York’taki Levin Enstitüsü’ndeki konuşmasında çocuklu¬ğunu şöyle anlattı:
"Küçük Tayyip okula yaya giderdi. Ayakkabılarım delik deşikti. Yağmurda, kışta, sıcakta ayaklarımın kızardığını bilirim." (24 Eylül 2009, Hürriyet)
....
Tarih: 13 Temmuz 1965
Erdoğan Fatih İmam Hatip Lisesi’ne yatılı kaydoldu. Yoksuldular. O yıllarda babası Ahmet Erdoğan devlet memuru olsa sanırız buna ihtiyaç duymazlardı; "sandalcı" iddiası güçlü bir ihtimal.
"Yatılı okudum. Babam haftada 2,5 lira verirdi. Hafta sonlarında top sahalarına gider, su satardım. Yol parası vermemek için Kasımpaşa’dan Eminönü’ne yürüyerek gider; nane, limon ve okaliptüs şekerlemeleri alıp satardım. Bunun yanında, akşamdan bayat simit alırdım, anneciğim onu buhara yatırırdı. O zaman simit on kuruştu. Ben iki buçuk kuruşa tanesini alır, beş kuruşa satardım. Ayrıca okulda da kartpostal satardım." (19 Nisan 2003, Yeni Şafak) ( Soner Yalçın: Kayıp Sicil,s:34. Kırmızı Kedi Yayınevi)
......
"(Erdoğan’ın) Babası Hasköy ile Fener arasında sandalcılık yapan ve geçimini bu şekilde sağlayan biriydi. Tayyip’in babası Ahmet’in ideali Sütlüce ile Eyüp arasında yolcu taşımaktı. Zira o hat yolcu bakımından en verimli hatlardandı. Ahmet Efendi’nin ya da nam-ı diğer Reis Kaptan’ın sandalı dört yolcu alabiliyordu. Ahmet, yolcuları taşımak için akşama kadar kürek çekiyordu." (Ergün Poyraz, Takunyalı Führer, s. 55) (s: 14)
...
Çok çalışkan bir öğrenci değildi.
Kur’an-ı Kerim’den ancak bütünlemede geçebildi.
Arapçası zayıftı; tek ders sınavından beş alabildi.
Tefsir altı... Hadis yedi... Fıkıh yedi...
Dini derslerinin zayıflığına karşın Milli Savunma dersi sekiz¬di!
En iyi dersi beden eğitimiydi, ondu; futbolcuydu çünkü.
...
Erdoğan İmam Hatip’te futbol oynamaya başladı.
Sert futbolcuydu Erdoğan ve ağzı bozuktu. (s:42)
Şaşılacak bir şey yok; bakın çocukluğunu nasıl anlatmıştı:
"Bizim evin karşısında Müşerref Abla dediğimiz bir komşumuz vardı. Ben beş-altı yaşlarmdaydım. Çocuğum ya küfür ediyorum ona. Beni almış karşısına. Ben küfrettikçe onun hoşuna gidiyor o da benim popoma vuruyor. O vuruyor ben küfrediyorum. Babam gelince hemen şikâyet etmiş beni. Bunlardan haberim yok tabii. Babam içeri giriyor. Alıyor beni tavana asıveriyor. Ancak ellerimden mi koltuk altlarımdan mı bağlamış onu hatırlamıyorum..." (8.1.1995, Yeni Yüzyıl) (s:42)
(NOT: Başka bir münafık (Prof. Dr. Yalçın Küçük), “Epilepsi ile Orgazm “adlı kitabında Ankara Güven Hastanesi önünde balyozla mercedes kapısı kırılmasına neden olan krizin işte bu tavana asmalardan kaynaklandığını ileri sürmüştür)
...
Erdoğan 13 yaşındaydı. İmam Hatip öğrencisiydi. Aynı zamanda Mercan yokuşundaki "Anbarlı Saraciye" adındaki çanta ve cüzdan satan mağazada çalışıyordu. Haftalığı 150 lira idi. Döneme göre para çoktu; ama yatılı okuyan yoksul İmam Hatip öğrencilerine işyeri sahipleri yardım amacıyla fazla ücret ödüyordu
Erdoğan fırsat bulduğunda Kulaksız top sahasında futbol oynuyordu. Spor ayakkabısı yoktu ve günlük ayakkabısıyla futbol oynuyordu. Arada bir, mahallesinin takımı Erokspor’un antrenmanlarına gidiyordu. Ağabeylerinden rica ediyor; futbol oynuyordu. Lisanssızdı ve resmi maçlara çıkamıyordu. (s:43)
...
Camialtıspor’a mahallelerindeki "Camcı Turan" diye bilinen Turan Aslantürk’ün torpiliyle girdi.
...
Gerçeği "Camcı Turan" (Aslantürk) yıllar sonra açıkladı: "Kasımpaşalı olduğum için babası Ahmet ağabeyle de iyi tanı¬şıyorduk. Babası onun boş vakitlerinde futbol oynamasına izin verdi. Bizim takımda dört yıl futbol oynadı." (s:43)
..
Ahmet Erdoğan’ın izin vermesinin nedeni paraydı. Camialtıspor Denizcilik Bankası’nın kulübüydü ve kimi futbol¬cular sözleşmeli personel olarak işe alnııyordu. Ayrıca 5 lira ila 25 lira arasında galibiyet primi vardı. Babası bu nedenle oğluna izin vermişti. (s:43)
Camialtıspor’un sadece antrenmanlarına gitti. Takımın malzemecisinin yardımcısıydı. (s:43)
...
6 Ekim 1973’te liseyi bitiren Erdoğan’ın para kazanması gerekiyordu.
Camialtıspor’un futbolcusuydu; fakat Denizcilik Ban kası’ndan beklediği kadro bir türlü verilmiyordu. Erdoğan, hem para kazanıp hem okuyacağı bir takım arayışına başladı.
O takım; İstanbul amatör kümeden belediyenin İETT (İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri) takımı oldu.
Camialtıspor’da ulaşamadığı hedefini gerçekleştirdi.
Takıma giren 16 kişiyle birlikte 24 Temmuz 1974’te; 52007 sicil numarasıyla "geçici takdirli işçi" statüsüyle işe alındı. Temizlik işçisiydi; Altıntepe Daire Müdürlüğü binasının temizlik hizmet¬lerini yürütecekti. (s:46)
15 Ekim 1975’te kadroya geçti. Dokuz kadro için açılan sınavdaki "Türkiye’nin komşuları kim?" ve "Kaç türlü yön vardır?" türü soruları başarıyla yanıtlayıp, 100 puanla kadro aldı.
Bir yıl sonra 1 Ekim 1976’da Altıntepe’den belediyenin spor tesislerine nakledildi. İETT futbolcuları genelde burada çalışı¬yordu.
Erdoğan İETT kantinlerinde de çalıştı. (s: 47)
...
Haziran 1981’de İETT’den ayrılan Erdoğan, tekrar başladığı yere yani mahalle takımı, amatör ikinci kümede oynayan Erokspor’a döndü ve futbolu burada bıraktı. (s: 49)
...
Erdoğanlar” Bakatalı” lakabını kullanıyordu
11 Ağustos 2004
Başbakan erdoğan Gürcistan gezisinde şöyle dedi:
“Ben de Gürcü’yüm, ailemiz, Batum’dan Rize’ye göç etmiş bir Gürcü ailesidir.”( s: 12)
Güney osetya ‘nın başkenti olan Tskhinvali’ye bağlı köylerin arasında Bakata (bagata9 adı var. Bağata Gürcistan’a bağlı Güney Osetya bölgesinde ; Tskhinvali’ye bağlı. Kuzey Kafkasya’ya bağlantılı bir ticaret yolu üzerinde yer alan Tskhinvali’de karışık bir nüfus vardı: Yüzde 38.4 Yahudi;yüzde 34.4 Gürcü; yüzde 8.8 Oset. Bölge 1801’de Ruslar tarafından işgal edildi ; nüfus dağıldı. (s:12)
...
Danışmanı Akif Beki Erdoğan’ın Harfleri kitabında yazdı: "Erdoğan, İbn-i Arabi’nin çizelgesine göre Musa peygamber soyundan geliyor. Yani hem Musa peygamberin karakteristlik öze-liklerini taşıyor hem de hayatı bu peygamberin yaşam öyküsüyle paralellikler gösteriyor." (s:25)
...
Erdoğan, nedense adını taşıdığı dedesi Bakatalı Tayyip hakkında hiç konuşmadı. Niye?
Gelelim Bakatalı Tayyip ile ilgili ikinci iddiaya...
Eşkıyalık yaptığı ve köylünün canına tak ettiği için pusu kurulup 1906’da öldürüldüğü söyleniyor. 22 yaşındaymış.
Doğru olabilir mi? (s:14)
...
Emine Gülbaran 15 yaşında örtündü.
Emine Erdoğan, yıllar sonra “Nasıl Örtündüler ?” kitabının yazarı Gülay Atasoy’a o günü şöyle anlattı:
"Ağabeyim bana örtünmem gerektiğini söylediği zaman intihar etmeyi bile düşünmüştüm. Nasıl olur da örtünürdüm! Çevremde bir tane örneği yoktu. Köy gibi bir yerde olsam ney¬se... Orada dikkati çekmezdim. Ama burada (İstanbul’da) ola¬mazdı. Bu karışık duygular içindeyken, bir vesileyle Şule Yüksel Şenlerle tanıştım. Bu tanışma beni çok etkiledi. Böylelikle bir Müslüman hanımın hem modern, hem kültürlü, hem de örtülü olabileceğini gördüm." ( s: 29)
Özet: Cumhur’un Reis’i RTE nane –limon satmaya başladığı 13 Temmuz 1965 tarihinden “Ebleh oğlum evdekileri sıfırladın mı!?” diye sorduğu ve “ evet babacığım; evde sadece 35 milyon yüro kaldı” yanıtını aldığı 27 Aralık 2013 tarihine kadar hatırı sayılır bir birikim yaptığı gün gibi ortadadır; hayranlık duymamak elde değil!
YORUMLAR
"...Yüceler yücesi sadece Allah'a mahsustur."
20 Temmuz 2011
AK Parti Bursa Milletvekili Hüseyin Şahin, bir süre önce Ankara'ya gelip kendilerini ziyaret eden partililere teşekkür yemeği verdi. Partililerin ziyaretinden dolayı büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Şahin, "Gelen arkadaşlarla birlikte sayın Başbakanımızla 5 dakikalığına bile olsa sohbet etmek imkanı bulduk. Arkadaşlarım sayın Başbakanımıza yakınen sorular sordular, elini sıktılar. Sayın BAŞBAKANIMIZA DOKUNMAK BİLE İNANIN BENCE İBADETTİR. Ben bunu söylüyorum" dedi.
http://www.cnnturk.com/2011/turkiye/07/20/basbakana.dokunmak.bile.bence.ibadettir/623516.0/
10 Ekim 2012
Sık sık dini siyasete alet etmekle suçlanan AKP’nin bu konuda sınır tanımadığı ortaya çıktı. AKP Kırklareli İl Başkanılığı’nın Hz. MUHAMMED ADINA DÜZENLENMİŞ AKP AMBLEMLİ NÜFUS CÜZDANI çıkardığı belirlendi.
AKP Kırklareli İl Başkanı Hüsmen Ağa Terkin, Hz. Muhammed adına düzenlenmiş AKP amblemli bir nüfus hüviyet cüzdanı (kimlik) çıkartarak ilde bütün vatandaşlara dağıtarak, partisinin propgandasını yaptı.
Peygamberin baba ve annesinin, çocuklarının ve eşlerinin, doğum ve ölüm tarihlerinin yer aldığı cüzdanda, Başbakan RECEP TAYYİP ERDOĞAN da Hz. MUHAMMED’in ÇOCUKLARI ARASINDA GÖSTERİLDİ.
http://www.gazetecileronline.com/newsdetails/7913-/GazetecilerOnline/akp-dini-boyle-kullandi-erdogan39i-peygamberin-ogl
10 Şubat 2013
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı yüceltip, neredeyse evliya ilan eden AKP’lilere bakanı Egemen Bağış da katıldı. Bağış, Erdoğan’ı Cumhuriyet tarihinin en büyük lideri, YAŞADIĞI KENTLERİ DE MÜBAREK İLAN ETTİ etti. Hızını alamayan Bağış, Erdoğan’ın eşinin memleketini de aynı kategoriye soktu.
Bakan olduğundan beri AB’yle müzakereler konusunda hiçbir aşama yapamayan Bağış, konuşmasında “Erdoğan’a dokunmak ibadettir” diyen, Erdoğan’ı peygamberin oğlu ilan eden AKP’lileri aratmadı.
http://gazetecileronline.com/newsdetails/9134-/GazetecilerOnline/yagciliga-bak-erdoganin-kentlerini-kutsal-ilan-ett
15 Ocak 2014
AKP Düzce Milletvekili Fevai Arslan, Başbakan Erdoğan için “ALLAH’ın BÜTÜN VASIFLARINI ÜZERİNDE TOPLAYAN BİR LİDER VAR. İşte bunun önünü kesmek istediler” dedi.
http://haber.sol.org.tr/devlet-ve-siyaset/akpli-vekil-basbakan-allahin-tum-vasiflarini-uzerinde-toplayan-bir-lider-haberi-86
www.youtube.com/watch?v=euSsNEU8OaY
bohun tarafından 8/16/2014 12:14:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nasıl bir çaresizliktir bu ! Ahhh zaman ahhhh ! Keşke diyorum sizin için keşke ! Keşke hayatta olsadı Lokman Hoca. Ölüme bile çare bulan bu adam ; sizi bu uzun adam derdinden kurtarmaz mıydı :)
Belki de çare, susmaktadır ! Siz 90 yıl boyunca hep konuştunuz. Biraz susun !
"...hala ırkçılık peşindesiniz.
Memleketimin Gürcü insanlarına hakaret etmektesiniz...."
07.03.2014
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Eskişehir mitinginde, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na "Benim merhum anneciğimi ağzına dolayacak bir kalitede değilsin. Senin karakterinin cibilliyetinin ne denli bozuk olduğunu bu ifadeler zaten ortaya koyuyor" dedi.
http://www.yirmidorthaber.com/Dunya/erdogandan-kilicdarogluna-senin-karakterin-de, cibilliyetin-de-bozuk/haber-853010
23 Mart 2014
Başbakan Erdoğan, CHP lideri Kılıçdaroğlu’na “SENİN CİBİLLİYETİN NE?” diye sordu. Kılıçdaroğlu Tuncelili olduğunu söyledi; “Aile kökenimi merak ediyorsan İstanbul Müftülüğü’ne sor” dedi
http://sozcu.com.tr/2014/yazarlar/soner-yalcin/siyaset-meydaninda-yine-ayni-polemik-cibilliyet-474683/
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Tayyip Erdoğan, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ve HDP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Selahattin Demirtaş’a “KILIÇDAROĞLU SEN ALEVİ'SİN , BEN SÜNNİ. Bunu söyle. DEMİRTAŞ SEN DE ZAZA'SIN. Bunu söylemekten korkma” sözlerinin tepkiye yol açmasına ilişkin, “Bırakın Türkiye’de Türk, Türk olduğunu Kürt Kürt olduğunu söylesin. Bunda ne var? Benim için bir ara neler dediler. Gürcü dediler. AFFEDERSİN DAHA ÇİRKİNİNİ SÖYLEDİLER, ERMENİ DEDİLER. Ama ben Türküm” dedi.
http://www.haberform.com/haber/erdogan-afedersiniz-bana-ermeni-dediler-124084.htm
bohun tarafından 8/14/2014 10:07:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
bohun tarafından 8/14/2014 10:08:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
bohun tarafından 8/14/2014 10:10:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
“....vay be şimdi İMF ye 5 milyar dolar borç veriyoruz diye gözlerin yerinden fırlayarak sukuta ereceksin..”
DIŞ BORÇ
IMF borcu ödendi, peki diğer borçlar ne durumda ?
DÜN IMF’ye olan borcumuzun son taksiti olan 426 milyon doları ödedik. (15.05.2013 )Böylece 52 yıldır borçlu olduğumuz IMF’ye borcumuz sona erdi. Bu güzel bir olay…Bu arada bazı okurlarımız “IMF borcu ödendi peki diğer borçlarımız ne durumda? Onlar da azaldı mı yoksa çoğalıyor mu?” diye soruyorlar.
Hemen belirtelim, iç ve dış borçlarımız tutarında, azalma söz konusu değil. Tersine ciddi bir artış var.
DIŞ BORÇLARIN TUTARI
2002’de 130 milyar dolar olan dış borçlar, 2012’in sonu itibariyle 337 milyar doları buldu. (Not: Türkiye’nin bütçesi her yıl 110 milyar dolar civarında bağlanır. Moğol Generali Bohun)
Bu tutarın içinde yer alan kamu borçları ise, 64 milyar dolardan 103 milyar dolara yükseldi.
2002’de 130 milyar dolar olan toplam dış borcumuz, 2005’te 170, 2008’de 281, 2010’da 292 ve 2011’de 304 milyar dolar idi.
Kuşkusuz dış borçlara tek başına tutar olarak bakmak doğru değil. Toplam dış borcun GSYH’ye oranı yönüyle baktığımızda, 2002’de yüzde 56.2 iken, 2011’de yüzde 39.3’e gerilediği fark ediliyor.
2012’de ise dış borç stokunun milli gelire oranı yüzde 42.8’e yükseldi.
Kaynak: hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=23287175&tarih...05...
TÜRKİYE BRÜT DIŞ BORÇ STOKU
(Milyon ABD Doları) KAMU SEKTÖRÜ TCMB ÖZEL SEKTÖR TÜRKİYE BRÜT DIŞ BORÇ STOKU (I+II+III) TÜRKİYE BRÜT DIŞ BORÇ STOKU / GSYH (%)
KISA VADELİ STOK UZUN VADELİ STOK TOPLAM DIŞ BORÇ STOKU (I) KISA VADELİ STOK UZUN VADELİ STOK TOPLAM DIŞ BORÇ STOKU (II) KISA VADELİ STOK UZUN VADELİ STOK (*) TOPLAM DIŞ BORÇ STOKU (III)
2002 915 63,618 64,533 1,655 20,348 22,003 13,854 29,202 43,056 129,592 56.2
2003 1,341 69,503 70,844 2,860 21,513 24,373 18,812 30,129 48,941 144,157 47.3
2004 1,840 73,828 75,668 3,287 18,123 21,410 27,076 37,023 64,099 161,177 41.3
2005 2,133 68,278 70,411 2,763 12,662 15,425 34,018 50,958 84,976 170,813 35.5
2006 1,750 69,837 71,587 2,563 13,115 15,678 38,540 82,520 121,060 208,324 39.6
2007 2,163 71,362 73,525 2,282 13,519 15,801 38,700 122,263 160,963 250,290 38.6
2008 3,248 75,058 78,306 1,874 12,192 14,066 47,397 141,390 188,787 281,159 37.9
2009 3,598 79,884 83,482 1,764 11,398 13,162 43,628 128,802 172,430 269,074 43.6
2010 4,290 84,791 89,081 1,553 10,012 11,565 71,451 119,754 191,205 291,850 39.9
2011 7,013 87,192 94,205 1,239 8,095 9,334 73,376 126,743 200,119 303,658 39.2
2012 11,040 92,907 103,947 1,036 6,052 7,088 88,001 138,642 226,643 337,679 42.9
2013 17,605 98,206 115,811 833 4,401 5,234 110,866 156,226 267,092 388,137 47.3
2014 17,843 99,191 117,034 762 4,100 4,862 106,076 158,814 264,890 386,786 48.0
Kaynak : HM, TCMB, TÜİK
http://www.hazine.gov.tr/default.aspx?nsw=EilDPQez15w=-H7deC+LxBI8=&mid=120&cid=12&nm=634
Memleketin bir numarası olmuş,
hala ırkçılık peşindesiniz.
Memleketimin Gürcü insanlarına hakaret etmektesiniz.
Sizler,
partileriniz,
siyasetçileriniz,
nerede yanlış yapıyoruz acaba diye kendinizi sorgulayacağına,
hala Erdoğan'ın seceresi ile yatıp kalkıyorsunuz.
Böyle devam ettiğiniz müddetçe,
hiç kuşkunuz olmasın,
2023 tarihinde bile Cumhurbaşkanı makamında olacaktır.
Hiç kimsenin de onu indirmeye gücü yetmeyecektir.
Ardı ardına dokuz kez seçim kazanan başka siyasetçi var mı?
Neden?
Bu satırların yazarı gibi düşünen insanlar nedeni ile işte.
:) Evet ya adam azimli biri. Gençler taşı sıkıp suyunu çıkarsın demesinin sebebi de her genci kendisi gibi görmesi. Tanımlanması zor bir insan. Tek bildiğim şey ticaretle para ile bu kadar içli dışlı olan bir insanın devletin başına geçmesi bir açıdan uygun değil.
Keşke para ve ticaretle arası bu kadar iyi olmasaydı, keşke okumak için çırpınan bilgin, kültürlü bir tip olsaydı .O şekilde yükselebilirdi gene.
Tayyip ülkeyi AŞ. yönetir gibi yönetiyor. Ezilenleri de unutmak durumunda, kar varsa. Kazanılan paradan devlet adına fakire sadaka vermesi de devleti ve kendisi kutsal kılıyor.